poradniki i solucje do gier
poradniki i solucje do gierod A do Zpomoc i reklamacjeregulamin usługi

Poradnik Drakensang: The River of Time

Poradnik skupia się na opisie zadań. Znajdziecie tutaj zarówno te związane z głównym wątkiem fabularnym, jak i poboczne. Łącznie questów jest aż 100.

poradnik, solucja do gry w zawiera 199 stron i 315 ilustracji, rozmiar pliku to 13,3 MB

5) Wydostań się z lochu

Najpierw zabierz ryby z wiadra, a następnie porozmawiaj z Ardo. - Zamek Nadoret (2) - Zadania główne - Drakensang: The River of Time - poradnik do gry
Najpierw zabierz ryby z wiadra, a następnie porozmawiaj z Ardo.

Zabierz z wiadra (M22, 1) ryby i wyposaż w nie towarzyszy (ryba jest normalną bronią). Następnie porozmawiaj z Ardo i powiedz, że jesteś gotowy na akcję. W tym momencie Ardo zacznie udawać chorego, co spowoduje, że do celi przybiegnie strażnik (M22, !) . Gdy tylko się zjawi zaatakuj go. Warto go także ograbić. Kiedy uporasz się ze strażnikiem , za pomocą jego klucza otwórz drzwi celi (M22, 2) i wyjdź na zewnątrz.

6) Odszukaj swój ekwipunek

Zanim znajdziesz swój ekwipunek (M22, 3) będziesz musiał kilka razy walczyć ze strażnikami (M22, !) . W tych starciach najlepiej sprawują się czary i przywołani magiczni towarzysze. Zabrany sprzęt znajdziesz w 4 skrzyniach leżących w półokrągłej sali.

1 - Zamek Nadoret (2) - Zadania główne - Drakensang: The River of Time - poradnik do gry
Upewnij się, że zabrałeś cały ekwipunek skrzyń - Zamek Nadoret (2) - Zadania główne - Drakensang: The River of Time - poradnik do gry

Upewnij się, że zabrałeś cały ekwipunek skrzyń.

Drzwi do wieży.

Po odzyskaniu ekwipunku wyjdź przez wielkie drzwi i idź schodami na samą górę, aż dojdziesz do drzwi do wieży . W środku znajdziesz Morę , od której dowiesz się o tajnym przejściu (M22, 6) do skarbca , w którym baron trzyma koronę .

7) Poszukaj tajnego przejścia

Wróć tą samą drogą do lochów , gdzie zostaniesz zaatakowany przez grupę strażników .

2 - Zamek Nadoret (2) - Zadania główne - Drakensang: The River of Time - poradnik do gry
Cela z psami - Zamek Nadoret (2) - Zadania główne - Drakensang: The River of Time - poradnik do gry

Cela z psami.

Tajne przejście.

Następnie otwórz drzwi do celi z psami (M22, 5) , a po ich zabiciu skorzystaj z tajnego przejścia (M22, 6) .

8) Otwórz drzwi do komnaty ze skarbami

Po skorzystaniu z tajnego przejścia (M22, 6) znajdziesz się w przedsionku skarbca. Aby dostać się dalej, musisz rozwiązać zagadkę znajdującą się na drzwiach. Najpierw kliknij na symbol w środku . Następnie ułóż klucze-dyski tak jak na obrazku i kliknij w środkowy kwadrat.

Po wejściu do skarbca okaże się, że korony już tutaj nie ma - Zamek Nadoret (2) - Zadania główne - Drakensang: The River of Time - poradnik do gry

Po wejściu do skarbca okaże się, że korony już tutaj nie ma. Otworzy się także przejście - schody w górę, z którego musisz skorzystać.

37. Tajemnicza Mora

Otrzymane: Po zadaniu 35. W przebraniu.

Wykonasz to zadanie podczas zadania 36. Poszukiwacze zaginionej korony.

38. Ostatnie kroki

Otrzymane: Podczas zadania 36. Poszukiwacze zaginionej korony.

1) Wydostań się z zasadzki

Po wyjściu ze skarbca zaatakuje Cię grupa najemników oraz czarodziejka-nowicjuszka . Zabij ich i przygotuj się do ostatniej walki. Kiedy będziesz gotowy wyjdź drzwiami na taras .

Te drzwi prowadzą do ostatniej walki. - Zamek Nadoret (2) - Zadania główne - Drakensang: The River of Time - poradnik do gry
Te drzwi prowadzą do ostatniej walki.

2) Pokonaj Jasmine

3 - Zamek Nadoret (2) - Zadania główne - Drakensang: The River of Time - poradnik do gry
Pierwszym krokiem Jasmine jest przywołanie sobowtórów - Zamek Nadoret (2) - Zadania główne - Drakensang: The River of Time - poradnik do gry

Pierwszym krokiem Jasmine jest przywołanie sobowtórów.

Po sobowtórach pojawia się na chwilę właściwa Jasmine.

Na początku czeka Cię starcie z Jasmine . Walka wygląda w ten sposób, że czarodziejka przywołuje coraz więcej swoich duplikatów . Musisz je jak najszybciej niszczyć. Najlepiej jeden duplikat atakuj dwójką bohaterów, a w tym samym czasie pozostała dwójka niech atakuje inny duplikat .

3) Zmierz się z magią Jasmine

Po tym jak Jasmine przywoła 8 duplikatów , a Ty wszystkie zniszczysz i zadasz kilka obrażeń samej czarodziejce , uruchomi się filmik. Zaraz po nim zaatakują Cię stworzone przez Jasmine sobowtóry Twojej drużyny . Najlepiej na początku wykończyć sobowtóra z najsłabszym pancerzem i niską ilością punktów życia.

4) Ostateczna bitwa

Po zniszczeniu sobowtórów Jasmine zniknie, a do walki włączy się Coldstone , ożywiając ogromny posąg .

I tura - Walka z posągiem

Na początku posąg tąpie, co powoduje przewracanie się bohaterów. Dlatego zanim to zrobi należy szybko się od niego oddalić. Warto również mieć przywołanego potwora, który zbierze na siebie kilka ciosów posągu . Kiedy odbierzesz mu część życia, posąg stanie w miejscu.

4 - Zamek Nadoret (2) - Zadania główne - Drakensang: The River of Time - poradnik do gry
W walce z posągiem skuteczna jest magia - Zamek Nadoret (2) - Zadania główne - Drakensang: The River of Time - poradnik do gry

W walce z posągiem skuteczna jest magia. Na przykład zaklęcia takie jak Grom, czy Piorun Kulisty.

Maga atakuj zdolnościami zadającymi więcej obrażeń. Nie zdąży przez to rzucić wszystkich zaklęć.

II tura - Magiczne ostrza

Coldstone po zatrzymaniu posągu przywołuje magiczne ostrza . Mają słabą wytrzymałość więc powinieneś się z nimi szybko uporać.

III tura - Coldstone

Po ostrzach zostaje jeszcze Coldstone . Kiedy odbierzesz mu część życia, rzuci na siebie barierę ochronną i ponownie ożywi posąg .

Tury I, II i III powtórzą się jeszcze dwa razy, przy czym podczas trzeciej walki z Coldstonem będziesz mógł go ostatecznie zabić.

Lista zadań

Obozowisko

Z1. Kapliczka Rzecznego Ojca (mini zadanie)

Nadoret

Z2. Paczki kramarza Olbina (mini zadanie)

Z3. Przynieś piwo (mini zadanie)

Z4. Listy gończe (mini zadanie)

Z5. Auralia i jej wywar (mini zadanie)

Z6. Alrik szuka modlitewnika (mini zadanie)

Z7. Otruta dziewczyna (mini zadanie)

Z8. Drwal (mini zadanie)

Z9. Elegancka pani (mini zadanie)

Z10. Szczurzy dom (mini zadanie)

Z11. Pastuch (mini zadanie)

Z12. Mistrz walk na arenie

Z13. Co jest w pudle?

Z14. Symbole czterech wichrów

Z15. Trolle przy moście

Z16. Wyspa rusałek

Z17. Szalony pszczelarz

Nadoret 2 (po zadaniu 13. Myto to za mało)

Z18. Głupi wół

Z19. Szczurołap

Z20. Przy świetle księżyca

Z21. Nieudany eksperyment

Z22. Podróżnik

Nadoret 3 (po zadaniu 15. Znajdź sposób, by wyleczyć Ardo)

Z23. Szkodniki

Z24. Uczta z martwiakami

Nadoret 4 (po zadaniu 33. Ukryta przystań)

Z25. Nieumarli w wiosce

Z26. Konsekwencje beztroski

Z27. Handel niewolnikami w Nadoret

Komora mytnicza

Z28. Zaginieni!

Komora mytnicza 2 (po zadaniu 13. Myto to za mało)

Z29. Prancelot (mini zadanie)

Z30. Łowca nagród

Z31. Szkodliwa książka

Komora mytnicza 3 (po zadaniu 15. Znajdź sposób, by wyleczyć Ardo)

Z32. Zaginiony uczeń maga

Komora mytnicza 4 (po zadaniu 33. Ukryta przystań)

Z33. Za kilka dukatów więcej

Elfi Las

Z34. Wróżka (mini zadanie)

Z35. Bosparański przepis

Z36. Uwolnij ducha

Z37. Lekarstwo dla bagiennego śmierdziela

Elfi Las 2 (po zadaniu 15. Znajdź sposób, by wyleczyć Ardo)

Z38. Zagubione skarby

Z39. Znaki mocy

Elfi Las 3 (po zadaniu 33. Ukryta przystań)

Z40. Źródło zarazy

Hammerberg

Z41. Problemy sercowe karczmarki

Z42. Tawerniany Król

Z43. Łuski i zęby

Z44. Pompa wodna

Hammerberg (po zadaniu 33. Ukryta przystań)

Z45. Tajemnice kopiących krasnoludów

Wyspa Zapomnienia

Z46. Świątynia Efferda

Rezerwat

Z47. Wyprawa łowiecka

Z48. Plaga orków

Obozowisko

Z1. Kapliczka Rzecznego Ojca

W ruinach wieży (M1, 2) znajduje się kapliczka (M2, 5) . Próba jej złupienia uruchamia rozmowę z Janah . Dziewczyna wierzy we wszystkie zabobony na temat Rzecznego Ojca i prosi Cię, abyś zostawił jego kapliczkę w spokoju. Możesz ją przekonać Gadaniną, że warto zobaczyć co jest w środku, nie zważać na jej słowa i po prostu ją otworzyć lub zgodzić się z nią i zostawić kapliczkę w spokoju. Jeżeli zdecydujesz się na grabież - w środku znajdziesz kilka niewiele wartych rupieci i spowodujesz, że z wody wyjdzie ropucha i zaatakuje was. Po zabiciu ropuchy kwestię kapliczki możesz poruszyć jeszcze z Pietem (M1, 5) i kapitanem (M1, 3) .

zobacz inne poradniki do gry Drakensang: The River of Time

pobierz poradnik

Aby pobrać poradnik do gry
Drakensang: The River of Time

wyślij SMS o treści GOL na numer 77464

i wpisz poniżej kod, który otrzymasz w zwrotnym SMS.

Koszt poradnika to 8.61 zł

Poradnik Drakensang: The River of Time

spis treści poradnika do gry Drakensang: The River of Time dostępnych w pełnej wersji


na pomarańczowo zaznaczono części wyświetlone jako przykładowe

Drakensang: The River of Time - poradnik do gry
Drakensang: The River of Time - poradnik, opis przejścia, questy, mapy
Wstęp
Legenda
Zadania główne
• Lista zadań
• Obozowisko
• Nadoret - dla łotrzyków (1)
• Nadoret - dla łotrzyków (2)
• Nadoret - dla wojowników
• Nadoret - dla magów
• Nadoret - dla znawców natury
• Nadoret (1)
• Nadoret (2)
• Wyspa Zapomnienia
• Komora mytnicza (1)
• Komora mytnicza (2)
• Elfi Las (1)
• Elfi Las (2)
• Elfi Las (3)
• Hammerberg (1)
• Hammerberg (2)
• Ukryta przystań
• Zamek Nadoret (1)
• Zamek Nadoret (2)
Zadania poboczne
• Lista zadań
• Obozowisko
• Nadoret (1)
• Nadoret (2)
• Nadoret (3)
• Nadoret 2 (po zadaniu 13. Myto to za mało) (1)
• Nadoret 2 (po zadaniu 13. Myto to za mało) (2)
• Nadoret 3 (po zadaniu 15. Znajdź sposób, by wyleczyć Ardo)
• Nadoret 4 (po zadaniu 33. Ukryta przystań)
• Komora mytnicza
• Komora mytnicza 2 (po zadaniu 13. Myto to za mało)
• Komora mytnicza 3 (po zadaniu 15. Znajdź sposób, by wyleczyć Ardo)
• Komora mytnicza 4 (po zadaniu 33. Ukryta przystań)
• Elfi Las
• Elfi Las 2 (po zadaniu 15. Znajdź sposób, by wyleczyć Ardo)
• Elfi Las 3 (po zadaniu 33. Ukryta przystań)
• Hammerberg
• Hammerberg (po zadaniu 33. Ukryta przystań)
• Wyspa Zapomnienia
• Rezerwat
Mapy
• M1, M2 Obozowisko i ruiny wieży
• M3 Nadoret - miasto
• M4 Nadoret - północ
• M5 Nadoret - południe
• M6 Nadoret - jaskinie
• M7 Nadoret - Gildia Złodziei
• M8 Nadoret - krypta
• M9 Komora mytnicza Thurstein
• M10 Komora mytnicza - główna wieża
• M11 Komora mytnicza - Grota Thurstein
• M12 Elfi las
• M13 Bospariańskie ruiny
• M14 Hammerberg
• M15 Karczma pod 'Sterem'
• M16 Karczma pod 'Sterem' - niższy poziom
• M17 Krasnoludzkie tunele
• M18 Krasnoludzkie tunele (2 wizyta)
• M19 Ukryta przystań
• M20 Wąwóz
• M21 Piwnice zamku
• M22 Lochy
• M23 Świątynia Efferda
• M24 Rezerwat
• M25 Leże rzecznego smoka
Drakensang: The River of Time - atlas świata - poradnik do gry
Wprowadzenie
Bohater
• Tworzenie postaci
• Rozwój
• Archetypy wojowników (1)
• Archetypy wojowników (2)
• Archetypy magów
• Archetypy znawców natury
• Archetypy łotrzyków
• Umiejętności (1)
• Umiejętności (2)
• Umiejętności specjalne (1)
• Umiejętności specjalne (2)
• Umiejętności bojowe
• Czary (1)
• Czary (2)
• Cuda
• Rytuały geomantów
Towarzysze
• Fayris
• Jaakon
• Cano
• Forgrimm
• Ardo
Ukryte skarby
• Nadoret
• Komora mytnicza
• Elfi Las
• Hammerberg
• Hammerberg - Krasnoludzkie kopalnie
• Ukryta przystań
• Wąwóz
• Zamek Nadoret
• Rezerwat
• Świątynia Efferda
• Leże rzecznego smoka
Kupcy
• Nadoret
• Komora mytnicza i Elfi Las
• Hammerberg
• Rezerwat i Wyspa Zapomnienia
Nauczyciele
• Nadoret
• Komora mytnicza i Elfi Las
• Hammerberg
• Wąwóz i Wyspa Zapomnienia
Drakensang: The River of Time

zobacz więcej informacji o grze
Drakensang: The River of Time

Wszystkie dostępne tu poradniki są bezpłatnie do pobrania dla posiadaczy abonamentów MayClub.

Poradniki do gier RPG

Gry RPG
© 2000-2016 GRY-OnLine S.A.regulaminkontakt i pomocgry onlinegame guides