poradniki i solucje do gier
poradniki i solucje do gierod A do Zpomoc i reklamacjeregulamin usługi

Poradnik Drakensang: The River of Time

Poradnik skupia się na opisie zadań. Znajdziecie tutaj zarówno te związane z głównym wątkiem fabularnym, jak i poboczne. Łącznie questów jest aż 100.

poradnik, solucja do gry w zawiera 199 stron i 315 ilustracji, rozmiar pliku to 13 MB

Komora mytnicza

13. Myto to za mało

Otrzymane: Po przybyciu do komory mytniczej .

Kiedy zjawisz się w komorze mytniczej , będziesz musiał dostać się do fortecy i dowiedzieć się co knuje jej komendant .

1) Podejmij decyzję

Do fortecy możesz dostać się na dwa sposoby. Forgrimm (M9, 2) proponuje, aby wejść tam główną bramą i w razie kłopotów użyć brutalnej siły. Cano (M9, 2) chce się zakraść do środka i jak najmniej rzucać się w oczy. Porozmawiaj z nimi i zdecyduj, który sposób bardziej Ci odpowiada.

2 Cano) Wejdź niepostrzeżenie do twierdzy

1 - Komora mytnicza (1) - Zadania główne - Drakensang: The River of Time - poradnik do gry
Idź za Cano, który pobiegnie drogą wiodącą pod mostem - Komora mytnicza (1) - Zadania główne - Drakensang: The River of Time - poradnik do gry

Idź za Cano, który pobiegnie drogą wiodącą pod mostem.

Przejdź pod mostem i dojdź do Cano, który już na Ciebie czeka.

Idź za Cano , a ten tajnym przejściem wprowadzi Cię do kanałów fortecy .

3 Cano) Opuść kanały

1 - Komora mytnicza (1) - Zadania główne - Drakensang: The River of Time - poradnik do gry

1. Zamknięta brama

2. Chałupka

3. Cuchnąca skrzynia - klucz szczurołapa

4. Schody na wyższy poziom

A. Pierwsza kryjówka

B. Druga kryjówka

! Czerwone wykrzykniki to pułapki szczurołapa

---> Zielone strzałki to trasa jaką powinieneś iść

<---> Czerwone strzałki to trasa, którą chodzi szczurołap

Kiedy podejdziesz blisko okrągłego pomieszczenia zobaczysz filmik, na którym komendant zejdzie do szczurołapa i każe mu rozprawić się z intruzami. Szczurołap wraz ze swoim psem ruszą się z miejsca i rozpoczną patrolowanie kanałów . Problem z nimi możesz rozwiązać na dwa sposoby:

a) Zabij szczurołapa i jego psa . Przy ich szczątkach nie znajdziesz nic ciekawego.

b) Przechytrz szczurołapa . Wystarczy, że niepostrzeżenie go wyminiesz. Na początku upewnij się, że szczurołap jest w północnej części kanałów i unieszkodliwiając pułapki schowaj się wraz z towarzyszami za ścianą (A) . Poczekaj aż szczurołap Cię minie i zejdzie korytarzem na południe. Wtedy rusz się swoją drużyną w trybie skradania, miń korytarz ze szczurołapem (wtedy kiedy jest odwrócony tyłem) i już w normalnym trybie biegu przejdź do północnej części kanałów . Zniszcz tam chałupkę (2) - czyli zapasy szczurołapa i schowaj się (idź w trybie skradania, tak aby pies Cię nie zauważył) za kolejną ścianą (B) . Poczekaj teraz aż szczurołap zobaczy zniszczoną chałupkę i zawoła swojego psa . Kiedy pies minie Twoją kryjówkę, wyjdź z niej i idź do okrągłego pomieszczenia .

Zabierz jeszcze z cuchnącej skrzyni (3) klucz szczurołapa i wejdź schodami na górę (4) . Znajdziesz się na półpiętrze. Otwórz kolejne drzwi i znowu idź schodami na górę . Po chwili uruchomi się filmik, w którym usłyszysz, że gdzieś w pobliżu walczy Forgrimm i, że w pomieszczeniu za drzwiami znajduje się kucharz .

4 Cano) Przejdź przez wieżę

Wejdź przez drzwi na wieżę . W głębi pomieszczenia zobaczysz kucharza , który jest odwrócony tyłem. Możesz teraz:

1. Kucharz / 2. Drzwi na blanki fortecy - Komora mytnicza (1) - Zadania główne - Drakensang: The River of Time - poradnik do gry
1. Kucharz / 2. Drzwi na blanki fortecy

a) Porozmawiać z kucharzem i przekonać go do odwrócenia wzroku za pomocą Gadaniny lub wręczając mu 0,5 $.

b) Kiedy rozmowa z kucharzem się nie powiedzie, przywoła on strażników , których będziesz musiał pozabijać, aby przejść dalej.

5 Cano) Pomóż Forgrimmowi

1 - Komora mytnicza (1) - Zadania główne - Drakensang: The River of Time - poradnik do gry

1. Główny mytnik Tashmann

2. Wejście do głównej wieży

! Łucznicy

Kiedy wyjdziesz na blanki zobaczysz jak w dole biega jak szalony Forgrimm , uciekając przed strzałami łuczników znajdujących się na górze. Musisz mu pomóc:

2 - Komora mytnicza (1) - Zadania główne - Drakensang: The River of Time - poradnik do gry
a) Zabij łuczników po cichu - Komora mytnicza (1) - Zadania główne - Drakensang: The River of Time - poradnik do gry

a) Zabij łuczników po cichu. Podchodź do nich jedną postacią (z najwyższą umiejętnością Skradanie się) i kliknij na nich co powoduje ciche zabójstwo. Musisz uważać na jedną rzecz. Łucznicy co jakiś czas mówią, że zabrakło im strzał, odwracają się wtedy i idą kawałek do tyłu, aby uzupełnić amunicję po czym wracają na swoje stanowisko. Nie możesz być blisko nich kiedy to robią.

b) Zabij łuczników w tradycyjny sposób. Kiedy Cię zobaczą przywołają kolejnych strażników , których też będziesz musiał pokonać.

2 Forgrimm) Dostań się do fortecy

1 - Komora mytnicza (1) - Zadania główne - Drakensang: The River of Time - poradnik do gry

1. Beczki

2. Skrzynie

3. Drzwi

4. Wóz

5. Tashmann

6. Tashmann - walka

! Mytnicy

! Wieże łucznicze

3 - Komora mytnicza (1) - Zadania główne - Drakensang: The River of Time - poradnik do gry
Idź za Forgrimmem do głównej bramy - Komora mytnicza (1) - Zadania główne - Drakensang: The River of Time - poradnik do gry

Idź za Forgrimmem do głównej bramy. Mytnicy wyśmieją krasnoluda, który chce, aby otwarli bramę. Zniszcz beczki z piwem (1) , co spowoduje, że mytnicy zejdą na dół, aby z Tobą walczyć.

3 Forgrimm) Pokonaj strażników

Przejdź przez bramę. Za nią czekają na Ciebie kolejni mytnicy . Oprócz walki z nimi musisz zamknąć 3 przejścia (2, 3 i 4) , z których wychodzą nowi przeciwnicy.

1 - Komora mytnicza (2) - Zadania główne - Drakensang: The River of Time - poradnik do gry
Nie zamykając od razu przejść i walcząc z mytnikami możesz nabić sobie więcej punktów doświadczenia - Komora mytnicza (2) - Zadania główne - Drakensang: The River of Time - poradnik do gry

Nie zamykając od razu przejść i walcząc z mytnikami możesz nabić sobie więcej punktów doświadczenia.

Zamknij drzwi (3).

2 - Komora mytnicza (2) - Zadania główne - Drakensang: The River of Time - poradnik do gry
Zepchnij skrzynie (2) - Komora mytnicza (2) - Zadania główne - Drakensang: The River of Time - poradnik do gry

Zepchnij skrzynie (2).

Przesuń wóz (4).

4 Forgrimm) Przedostań się przez drugi dziedziniec

Przejdź przez kolejną bramę i pozabijaj mytników stojących Ci na drodze do Tashmana (5) . Kiedy się do niego dostaniesz, porozmawiaj z nim i zgódź się na wejście na dziedziniec.

5 Forgrimm) Wydostań się z pułapki

3 - Komora mytnicza (2) - Zadania główne - Drakensang: The River of Time - poradnik do gry
Na dziedzińcu zostaniesz zaatakowany przez łuczników oraz balistę - Komora mytnicza (2) - Zadania główne - Drakensang: The River of Time - poradnik do gry

Na dziedzińcu zostaniesz zaatakowany przez łuczników oraz balistę . Twoim zadaniem jest podbieganie pod wieże łucznicze i czekanie aż balista trafi w nie, celując w Ciebie. Po zniszczeniu 6 wieży zacznij biegać w kółko (balista będzie miała wtedy problem z trafieniem), aż do momentu, w którym Cano zniszczy balistę .

6 Wspólne) Udaj się do głównej wieży

Skieruj się teraz w stronę głównej wieży . Porozmawiaj z głównym mytnikiem (w tym momencie dołączy do Ciebie Forgrimm , lub Cano (kiedy rozpocznie się walka pamiętaj wyposażyć ich w broń - inaczej będą walczyć gołymi pięściami). Walka z nim jest nieunikniona, ale w trakcie rozmowy możesz przekonać Gadaniną jego żołnierzy , aby odeszli. Po krótkiej wymianie zdań rozpocznie się walka. Pamiętaj, aby zaraz po niej ograbić z kosztowności głównego mytnika .

Po wejściu do głównej wieży kolejny raz musisz dokonać wyboru tego, w jaki sposób chcesz dotrzeć do komendanta . Możesz posłuchać Forgrimma i przejść przez główną salę lub posłuchać Cano i spróbować zaskoczyć komendanta .

7 Forgrimm) Przedostań się do komendanta

4 - Komora mytnicza (2) - Zadania główne - Drakensang: The River of Time - poradnik do gry
Wyważ drzwi do dużej sali (M10, 2) i rozpraw się z dużą grupą mytników (M10, - Komora mytnicza (2) - Zadania główne - Drakensang: The River of Time - poradnik do gry

Wyważ drzwi do dużej sali (M10, 2) i rozpraw się z dużą grupą mytników (M10, !) . Kiedy uda Ci się to zrobić, wejdź po schodach na górę i otwórz drzwi (M10, 11) . Znajdziesz się w pomieszczeniu zajmowanym przez dwójkę ochroniarzy (M10, !). Rozmowa z nimi nic nie da, więc będziesz zmuszony ich zabić. Otwórz teraz drzwi do sali audiencyjnej (M10, 12) i wejdź do niej. Porozmawiasz chwilę z komendantem (M10, 13) , po czym zostaniesz zrzucony do jaskini, w której pojawi się potwór .

7Cano) Zaskocz komendanta

Zejdź do lochów (M10, 3) . Zostaniesz tam zaatakowany przez psy bojowe (M10, !) wypuszczone przez klawisza (M10, 8) . Po ich zabiciu idź porozmawiać z klawiszem , który schował się w jednej z cel. Żeby ją otworzyć musisz wykorzystać umocowane do ściany dźwignie (M10, 9) . Użyj ich w następujący sposób:

1. Dźwignia celi dzików / 2. Wilków / 3. Niedźwiedzia / 4. Klawisza - Komora mytnicza (2) - Zadania główne - Drakensang: The River of Time - poradnik do gry
1. Dźwignia celi dzików / 2. Wilków / 3. Niedźwiedzia / 4. Klawisza

1. Pociągnij za dźwignię do celi dzików.

2. Pociągnij za dźwignię do celi wilków - zwierzęta rzucą się na siebie.

3. Pociągnij za dźwignię do celi dzików - zamkniesz ją.

4. Pociągnij za dźwignię do celi niedźwiedzia - do walczących zwierząt dołączy niedźwiedź co spowoduje, że klawisz wpadnie w panikę.

5. Pociągnij za dźwignię do celi wilków - zamkniesz ją.

6. Pociągnij za dźwignię do celi klawisza.

Klawisz zostanie uwolniony, a Ty możesz teraz:

a) Zabić go.

b) Zamknąć w celi.

c) Wypuścić wolno. To spowoduje, że zaatakuje Cię później razem z ochroniarzami (M10, !).

Wyjdź teraz z lochów (M10, 7) i otwórz drzwi (M10, 5) kluczem zdobytym od klawisza . Następnie wejdź do pomieszczeń komendanta (M10, 6) . Otwórz kolejne drzwi (M10, 11) . Znajdziesz się w pomieszczeniu zajmowanym przez dwójkę ochroniarzy (M10, !). Rozmowa z nimi nic nie da, więc będziesz zmuszony ich zabić. Otwórz teraz drzwi do sali audiencyjnej (M10, 12) i wejdź do niej. Porozmawiasz chwilę z komendantem (M10, 13) , po czym zostaniesz zrzucony do jaskini, w której pojawi się potwór .

8 Wspólne) Pokonaj traszkrakena

5 - Komora mytnicza (2) - Zadania główne - Drakensang: The River of Time - poradnik do gry
Obrażenia zadane taraszkrakenowi sumują się - Komora mytnicza (2) - Zadania główne - Drakensang: The River of Time - poradnik do gry

Obrażenia zadane taraszkrakenowi sumują się. Nie musisz więc atakować ciągle tej samej macki.

Morfu z pozoru są dużo słabsze od traszkrakena, ale nie możesz ich zlekceważyć.

Traszkrakena atakuj w macki, które da się dosięgnąć w walce wręcz. Najlepiej podziel swoją drużynę tak, aby dwóch bohaterów atakowało jedną mackę, a kolejnych dwóch inną (w ten sposób unikniesz sytuacji, w której jeden z towarzyszy nie zmieści się pod macką i nie będzie mógł jej atakować). Po pewnym czasie traszkraken zniknie pod wodą, a od tyłu zajdą Cię morfu . Po ich zabiciu znowu pojawi się traszkraken . Taka sytuacja powtórzy sie kilka razy, aż w końcu ogromny potwór zginie, pociągając za sobą komendanta .

9 Wspólne) Wróć na nabrzeże

Wyjdź z jaskini i idź w stronę swojego statku (M9, 1) . Kiedy się do niego zbliżysz uruchomi się filmik pokazujący ciężko rannego i nieprzytomnego Ardo . Aby go wyleczyć będziesz musiał udać się do elfiego lasu , ale nie musisz się śpieszyć. Możesz spokojnie odwiedzić przedtem Nadoret i resztę lokacji.

14. Elfy w niebezpieczeństwie

Otrzymane: Podczas zadania 13. Myto to za mało.

O elfach i najeździe piratów na ich wioskę dowiesz się do komendanta w komorze mytniczej .

1) Znajdź elfią wioskę

Udaj się najpierw na Wyspę Zapomnienia . Tam brat Emmeran poda Ci lokalizację wioski elfów , licząc na to, że pomogą Ci one w uzdrowieniu Ardo . Zadanie zostanie ukończone w momencie dotarcia do elfiego lasu .

15. Znajdź sposób, by wyleczyć Ardo

Otrzymane: Podczas zadania 13. Myto to za mało. Po tym jak znajdziesz nieprzytomnego Ardo .

1) Porozmawiaj z bratem Emmeranem

Udaj się najpierw na Wyspę Zapomnienia . Tam brat Emmeran poda Ci lokalizację wioski elfów , licząc na to, że pomogą Ci one w uzdrowieniu Ardo .

2) Poszukaj elfów

Popłyń teraz do elfiego lasu . Kiedy tam przybędziesz, zobaczysz scenę z piratami i elfami . Następnie odezwie się do Ciebie Isaliel Trzepot Skrzydeł (M12, 19) . Musisz teraz wykonać zadanie 16. Piraci i elfy, aby posunąć sprawę Ardo do przodu.

3) Porozmawiaj z Isaliel Trzepot Skrzydeł

Ten punkt będzie dostępny dopiero po zakończeniu zadania 16. Piraci i elfy.

Isaliel Trzepot Skrzydeł (M12, 19) opowie Ci trochę o chorobie Ardo i skieruje do Alari Córki Wiosny (M12, 25) , która na ten temat ma znacznie większą wiedzę.

4) Zdobądź lekarstwo w ruinach

Od Alari (M12, 25) dowiesz się, że lekarstwo, które uleczy Ardo znajduje się najprawdopodobniej w bospariańskich ruinach (M12, 4) . Musisz więc wykonać zadanie 21. Nawiedzone ruiny.

Elfi Las

16. Piraci i elfy

Otrzymane: W elfim lesie , na samym początku.

Po wylądowaniu w elfim lesie zobaczysz krótki przerywnik pokazujący starcie słowne grupy piratów oraz elfów . Piraci odejdą, a Ty będziesz mógł chwilę porozmawiać z przywódczynią elfów - Isaliel Trzepot Skrzydeł .

1) Rozstrzygnij spór

Musisz zająć się teraz kwestią piratów . Udaj się do ich obozu (M12, 3) i porozmawiaj ze stojącym na warcie piratem - Matem Bravethorn (M12, 6) . Podczas rozmowy z nim będziesz musiał wybrać jedną ze ścieżek:

a) Proponowaną przez Cano - opcja dialogowa "zasiej ziarno niezgody" - daje najwięcej punktów doświadczenia.

b) Proponowaną przez Fayris - opcja dialogowa "negocjacje" - na koniec otrzymasz dwa unikatowe przedmioty: Ama i Zelja'ama oraz możliwość uzyskania dodatkowych 10 $ lub 20 $ .

Ama

Wartość: 29 $ - Elfi Las (1) - Zadania główne - Drakensang: The River of Time - poradnik do gry

Wartość: 29 $

Naszyjnik

Natura ludzka +3

Zelja'ama

Wartość: 29 $ - Elfi Las (1) - Zadania główne - Drakensang: The River of Time - poradnik do gry

Wartość: 29 $

Naszyjnik

Percepcja +3

Przeznaczony tylko dla Fayris .

c) Proponowaną przez Forgrimma - opcja dialogowa "atak". Najmniej opłacalna. Takie rozwiązanie nie spodoba się elfom i część z nich będzie bała się z Tobą rozmawiać.

2) Odkryj położenie kryjówki piratów

Isaliel Trzepot Skrzydeł (M12, 19) powie Ci, gdzie jest kryjówka piratów po tym jak wykonasz zadanie 17. Zasiej ziarno niezgody lub 18. Negocjacje. Po wykonaniu zadania 20. Pokonaj rzecznych piratów kryjówkę odkryjesz zabierając mapę ze zwłok kapitana piratów .

17. Zasiej ziarno niezgody

Otrzymane: Podczas zadania 16. Piraci i elfy, kiedy zdecydujesz się skorzystać z rad Cano .

1) Wysonduj załogę

Widok na obóz piratów. - Elfi Las (1) - Zadania główne - Drakensang: The River of Time - poradnik do gry
Widok na obóz piratów.

1. "Czarna" Alma

2. Chłopak

3. "Pędziwiatr"

4. Kapitan Hakensang

5. "Pchełka"

6. "Zakręcona" Jenny

7. "Cienki Lis"

8. "Iglak"

9. "Wrona"

10. "Wesoły" Hanno

11. Skrzynia z morza

Po wejściu do obozu (M12, 3) zaczepi Cię "Pchełka" oraz sam kapitan . Powiedz mu, że chcesz zostać mediatorem między piratami oraz elfami . Teraz pora na porozmawianie z załogą i budowanie jak najbardziej nieprzyjaznej atmosfery.

2) Ukradnij sztylet Cienkiego Lisa

Porozmawiaj z "Pędziwiatrem" . Za pomocą Ludzkiej natury i Gadaniny lub Zastraszania wyciągniesz z niego informacje o "Czarnej" Almie i ogólnym niezadowoleniu załogi . Następnie wypytaj o sytuację "Cienkiego Lisa" . Powie Ci, że "Czarna" Alma okrada piratów . Dowiesz się również, że "Cienki Lis" ma bardzo cenny sztylet .

1 - Elfi Las (1) - Zadania główne - Drakensang: The River of Time - poradnik do gry
Spróbuj go ukraść - Elfi Las (1) - Zadania główne - Drakensang: The River of Time - poradnik do gry

Spróbuj go ukraść. Jeżeli Ci się nie uda, "Cienki Lis" zaniesie sztylet do skrzyni z morza . Wystarczy, że ją otworzysz, a będziesz mógł go spokojnie zabrać.

3) Podłóż sztylet Almie

Porozmawiaj z Almą i sprzedaj jej sztylet za 1 $ lub przy użyciu Targowania 2 $ .

4) Nastaw Wesołego Hanno przeciwko majtkowi

Przekonaj "Iglaka" za pomocą Gadaniny lub zapłać mu 0,2 $ , aby móc założyć się o to kto pierwszy uderzy chłopaka : Wrona , czy Wesoły Hanno . Stawka wynosi 0,5 $ .

Następnie idź do Hanno i powiedz mu, że warto byłoby dać nauczkę chłopakowi . Pirat się z Tobą zgodzi i pójdzie go uderzyć. Możesz jeszcze wrócić do "Iglaka" i odebrać od niego nagrodę - 1 $ .

5) Spraw, żeby chłopak zrobił komuś kawał

2 - Elfi Las (1) - Zadania główne - Drakensang: The River of Time - poradnik do gry
Przekonaj chłopaka , żeby zrobił jakiś kawał Wronie - Elfi Las (1) - Zadania główne - Drakensang: The River of Time - poradnik do gry

Przekonaj chłopaka , żeby zrobił jakiś kawał Wronie . Zgodzi się na to i pójdzie do ogniska , aby dosypać czegoś obrzydliwego do jedzenia. Po chwili zjawi się tam Wrona , która skosztuje obrobionej w ten sposób żywności.

6) Namów pierwszego oficera do buntu

Wyjdź przed obóz, aby ponownie porozmawiać z Matem Bravethorn (M12, 6) . Postaraj się go przekonać, że powinien wszcząć bunt i zająć miejsce kapitana .

7) Zdradź Wronie sekret

Porozmawiaj z "Zakręconą" Jenny . Dowiesz się, że Wrona to plotkara. Idź do "Czarnej" Almy i za pomocą Uwodzenia (dla mężczyzn) lub Gadaniny przekonaj ją do zdradzenia sekretu. Alma opowie Ci o swojej chorobie, a Ty od razu idź powiedzieć o tym Wronie .

8) Zdobądź klucz od Zakręconej Jenny

Kolejny raz idź pomówić z Matem Bravethorn (M12, 6). Powiedz mu, że załoga jest nastawiona przeciwko kapitanowi i, że te nastroje umocniłby mocny alkohol. Mat poprosi Cię, abyś zdobył klucz do zapasów od "Zakręconej" Jeny . Możesz go ukraść lub przekonać ją do oddania Ci go.

9) Oddaj klucz Bravethornowi

Wróć do Mata Bravethorn (M12, 6) i daj mu klucz . Uruchomi się filmik pokazujący jak skłócona załoga ostatecznie opuszcza elfi las .

18. Negocjacje

Otrzymane: Podczas zadania 16. Piraci i elfy, kiedy zdecydujesz się skorzystać z rad Fayris .

Po wejściu do obozu zaczepi Cię "Pchełka" oraz sam kapitan . Powiedz mu, że chcesz zostać mediatorem między piratami oraz elfami .

1) Zaoferuj elfom pomoc w negocjacjach

Udaj się na drzewo elfów (M12, 2) i powiedz Isaliel Trzepot Skrzydeł , że masz negocjować z piratami w imieniu elfów . Elfka powie Ci, że najpierw musisz lepiej poznać ich kulturę.

2) Zdobądź zaufanie elfów

Porozmawiaj z Linwenem Sowie Skrzydło (M12, 21) i poproś go, aby powiedział Ci coś o ich plemieniu. Elf zleci Ci zadanie - masz odkryć co jest duchem opiekuńczym trójki jego pobratymców (patrz zadanie 19. Tańczący z elfami).

3) Mediacje między piratami a elfami

Ten punkt będzie dostępny dopiero po zakończeniu zadania 19. Tańczący z elfami.

Idź do obozu piratów (M12, 3) i porozmawiaj z ich kapitanem . Dowiesz się, że jeżeli otrzymają od elfów ich specjalne płótno , odpłyną. Możesz jeszcze powiedzieć kapitanowi , że za swój udział w tym interesie chcesz jakieś wynagrodzenie. W ten sposób, kiedy już dostarczysz mu płótno , otrzymasz od niego pieniądze .

4) Zdobądź elfie sukno

Wróć do elfów i przedstaw Isaliel Trzepot Skrzydeł (M12, 19) jakie wymagania mają piraci .

3 - Elfi Las (1) - Zadania główne - Drakensang: The River of Time - poradnik do gry
Płótno leży na ziemi, tuż obok warsztatu - Elfi Las (1) - Zadania główne - Drakensang: The River of Time - poradnik do gry

Płótno leży na ziemi, tuż obok warsztatu.

Przed oddaniem płótna kapitanowi, warto podnieść sobie umiejętność Targowanie, aby wywalczyć dodatkowe 10 $.

Elfka przystanie na nie i powie Ci, że płótno znajdziesz zaraz obok Lellindora (M12, 23) . Zabierz je i idź do piratów .

5) Zanieś łup piratom

Oddaj płótno kapitanowi . Jeżeli wcześniej powiedziałeś mu, że będziesz chciał za pośrednictwo otrzymać jakąś nagrodę, kapitan zaproponuje Ci 10 $ . Wysoką umiejętnością Targowania podniesiesz tę stawkę do 20 $ . Po transakcji piraci odpłyną.

zobacz inne poradniki do gry Drakensang: The River of Time

pobierz poradnik

Aby pobrać poradnik do gry
Drakensang: The River of Time

wyślij SMS o treści GOL na numer 77464

i wpisz poniżej kod, który otrzymasz w zwrotnym SMS.

Koszt poradnika to 8.61 zł

Poradnik Drakensang: The River of Time

spis treści poradnika do gry Drakensang: The River of Time dostępnych w pełnej wersji


na pomarańczowo zaznaczono części wyświetlone jako przykładowe

Drakensang: The River of Time - poradnik do gry
Wstęp
Legenda
Zadania główne
• Lista zadań
• Obozowisko
• Nadoret - dla łotrzyków (1)
• Nadoret - dla łotrzyków (2)
• Nadoret - dla wojowników
• Nadoret - dla magów
• Nadoret - dla znawców natury
• Nadoret (1)
• Nadoret (2)
• Wyspa Zapomnienia
• Komora mytnicza (1)
• Komora mytnicza (2)
• Elfi Las (1)
• Elfi Las (2)
• Elfi Las (3)
• Hammerberg (1)
• Hammerberg (2)
• Ukryta przystań
• Zamek Nadoret (1)
• Zamek Nadoret (2)
Zadania poboczne
• Lista zadań
• Obozowisko
• Nadoret (1)
• Nadoret (2)
• Nadoret (3)
• Nadoret 2 (po zadaniu 13. Myto to za mało) (1)
• Nadoret 2 (po zadaniu 13. Myto to za mało) (2)
• Nadoret 3 (po zadaniu 15. Znajdź sposób, by wyleczyć Ardo)
• Nadoret 4 (po zadaniu 33. Ukryta przystań)
• Komora mytnicza
• Komora mytnicza 2 (po zadaniu 13. Myto to za mało)
• Komora mytnicza 3 (po zadaniu 15. Znajdź sposób, by wyleczyć Ardo)
• Komora mytnicza 4 (po zadaniu 33. Ukryta przystań)
• Elfi Las
• Elfi Las 2 (po zadaniu 15. Znajdź sposób, by wyleczyć Ardo)
• Elfi Las 3 (po zadaniu 33. Ukryta przystań)
• Hammerberg
• Hammerberg (po zadaniu 33. Ukryta przystań)
• Wyspa Zapomnienia
• Rezerwat
Mapy
• M1, M2 Obozowisko i ruiny wieży
• M3 Nadoret - miasto
• M4 Nadoret - północ
• M5 Nadoret - południe
• M6 Nadoret - jaskinie
• M7 Nadoret - Gildia Złodziei
• M8 Nadoret - krypta
• M9 Komora mytnicza Thurstein
• M10 Komora mytnicza - główna wieża
• M11 Komora mytnicza - Grota Thurstein
• M12 Elfi las
• M13 Bospariańskie ruiny
• M14 Hammerberg
• M15 Karczma pod 'Sterem'
• M16 Karczma pod 'Sterem' - niższy poziom
• M17 Krasnoludzkie tunele
• M18 Krasnoludzkie tunele (2 wizyta)
• M19 Ukryta przystań
• M20 Wąwóz
• M21 Piwnice zamku
• M22 Lochy
• M23 Świątynia Efferda
• M24 Rezerwat
• M25 Leże rzecznego smoka
Drakensang: The River of Time

zobacz więcej informacji o grze
Drakensang: The River of Time

Wszystkie dostępne tu poradniki są bezpłatnie do pobrania dla posiadaczy abonamentów MayClub.

Poradniki do gier RPG

Gry RPG
© 2000-2014 GRY-OnLine S.A.regulaminkontakt i pomocgry onlinegame guides