poradniki i solucje do gier
poradniki i solucje do gierod A do Zpomoc i reklamacjeregulamin usługi

Poradnik Machinarium

Poradnik do gry Machinarium zawiera bardzo szczegółowy opis przejścia. Podzielony został na 20, czysto umownych „scen”, na których rozgrywa się akcja.

poradnik, solucja do gry w zawiera 43 stron i 146 ilustracji, rozmiar pliku to 4,7 MB

Scena 05

1 - [Opis przejścia] Scena 05 - Machinarium - poradnik do gry
Kolejna scenka, na końcu której lądujemy w ciasnym pomieszczeniu - [Opis przejścia] Scena 05 - Machinarium - poradnik do gry

Kolejna scenka, na końcu której lądujemy w ciasnym pomieszczeniu. Odkręcamy kranik #1 , zabieramy kawałek zielska , oraz papieru toaletowego . Rozsuwamy się pod żarówką #2 i rzucamy na nią zielsko . Następnie łączymy suszoną trawę z papierem toaletowym .

2 - [Opis przejścia] Scena 05 - Machinarium - poradnik do gry
Nowopowstałym skrętem częstujemy naszego towarzysza niedoli #1 - [Opis przejścia] Scena 05 - Machinarium - poradnik do gry

Nowopowstałym skrętem częstujemy naszego towarzysza niedoli #1 . Zsuwamy się przy lewej ścianie i używając otrzymanej przed momentem ręki - grzebiemy w celi obok (klikamy przy nogach grubszego robota). Następnie wskazujemy jedną z dwóch dziur #2 (tą przy ścianie) i w ostatnim z pomieszczeń, trzy razy szarpiemy za szafkę . Na koniec zabieramy szczotkę .

3 - [Opis przejścia] Scena 05 - Machinarium - poradnik do gry
Łączymy kranik ze szczotką - [Opis przejścia] Scena 05 - Machinarium - poradnik do gry

Łączymy kranik ze szczotką . i używamy tak powstałego klucza na studzience #1 . Dostajemy się do kanału, którym podążamy w prawo. Po raz wtóry używamy klucza do otwarcia studzienki #2 . Tak oto dostaliśmy się do pomieszczenia obok.

Scena 06

1 - [Opis przejścia] Scena 06 - Machinarium - poradnik do gry
Kiedy strażnik odchyli się do tyłu - popychamy za jedną z nóg krzesła i wywracamy go #1 - [Opis przejścia] Scena 06 - Machinarium - poradnik do gry

Kiedy strażnik odchyli się do tyłu - popychamy za jedną z nóg krzesła i wywracamy go #1 . Szybko zabieramy metalowe kulki z talerza na stole. Kiedy strażnik zorientuje się, że zabrakło mu pocisków - wstanie do tarczy #2 . Musimy teraz wysypać kulki za jego krzesłem, a także ukraść mu klucz , który nosi przy sobie. Obie czynności wykonujemy cały czas pozostając pod stołem.

2 - [Opis przejścia] Scena 06 - Machinarium - poradnik do gry
Kliknięcie nieopodal prawych nóg stołu, spowoduje, że wypełźniemy z kanału #1 - [Opis przejścia] Scena 06 - Machinarium - poradnik do gry

Kliknięcie nieopodal prawych nóg stołu, spowoduje, że wypełźniemy z kanału #1 . Używamy klucza na drugim zamku (licząc od strażnika). Chowamy się ponownie pod stół. Jeśli nie zdążymy przekręcić klucza zanim nasz przeciwnik wróci na pozycję - powtarzamy całą procedurę (przewracamy go, zabieramy kulki, wychodzimy). Pozostaje nam tylko obejrzeć scenkę w której duży robot traci grunt pod nogami #2 . Na koniec zaglądamy do drzwi na górze.

Scena 07

1 - [Opis przejścia] Scena 07 - Machinarium - poradnik do gry
Wchodzimy po schodach - [Opis przejścia] Scena 07 - Machinarium - poradnik do gry

Wchodzimy po schodach. Gasimy światło, korzystając z włącznika nieopodal drzwi #1 . Zwracamy uwagę na podświetlone wskazania zegara - godzina 4:45. Wracamy do pomieszczenia w którym bawiliśmy się kulkami i zaglądamy do drzwi po lewej. Przed nami wejścia do cel. Zaglądamy do środkowej. Rozsuwamy się #2 i zabieramy przyssawkę z sufitu. Klikając na podłodze obok włazu, opuszczamy celę i wracamy do korytarza.

2 - [Opis przejścia] Scena 07 - Machinarium - poradnik do gry
Przy trzecich drzwiach mamy terminal do którego wprowadzamy odczytany wcześniej (na zegarku) numer #1 - [Opis przejścia] Scena 07 - Machinarium - poradnik do gry

Przy trzecich drzwiach mamy terminal do którego wprowadzamy odczytany wcześniej (na zegarku) numer #1 . Potwierdzamy czerwonym przyciskiem i wchodzimy do otwartego pomieszczenia. Kliknięcie na szafce #2 spowoduje pojawienie się łamigłówki. Niestety układ jest losowy, więc sami musimy się z nią uporać. Możemy obracać trzema pierścieniami kulek. Naszym celem jest układ w którym na samym środku mamy kulki zielone tworzące trójkąt. Kiedy już wyciągniemy z szafki pistolet , łączymy go z przyssawką , wracamy do pomieszczenia z zegarem.

pobierz poradnik

Aby pobrać poradnik do gry
Machinarium

wyślij SMS o treści GOL na numer 77464

i wpisz poniżej kod, który otrzymasz w zwrotnym SMS.

Koszt poradnika to 8,61 zł

Machinarium

zobacz więcej informacji o grze
Machinarium

Wszystkie dostępne tu poradniki są bezpłatnie do pobrania dla posiadaczy abonamentów MayClub.

Poradniki do gier przygodowych

Przygodowe