poradniki i solucje do gier
poradniki i solucje do gierod A do Zpomoc i reklamacjeregulamin usługi

Poradnik Risen

Poradnik do gry Risen zawiera szczegółowy opis wszystkich zadań dla każdej z trzech stron po której może opowiedzieć się gracz oraz dokładne mapy okraszone serią oznaczeń, które powinny ułatwić ukończenie bardziej kłopotliwych wyzwań.

poradnik, solucja do gry w zawiera 118 stron i 442 ilustracji, rozmiar pliku to 14,5 MB

Chora żona rolnika

Arno (M2.2 ) potrzebuje ciepłego łóżka dla jego chorej żony. Wynajmujemy je u Kostara (M2.7 ) za 30 monet . Następnie rozmawiamy z Arno , a potem Marthą (M2.1 ). Powinniśmy zameldować o naszym uczynku również Belschwurowi (M2.11 ), który podaruje nam 2 mocne mikstury leczenia .

Philus chce sprzedać swój sklep rybny

Philus (M2.9 ) usiłuje pozbyć się swojego rybnego sklepiku za kwotę 300 monet . Musimy porozmawiac z Nico (M2.24 ) (najpierw konieczne będzie postawienie mu butelki rumu... do kupienia u Patty (M2.25 ) za 40 monet ). Musimy kupić od niego pierścień Nico [+3 siły] za 300 sztuk złota , a wtedy on zdecyduje się na przejęcie interesu Philusa . W podzięce za pomoc, Philus podaruje nam dwie perły.

Weź złoto od Alvaro

Zadanie to daje nam Łasica (M2.46 ), pod warunkiem że nie byliśmy jeszcze w twierdzy magów, oraz ukończyliśmy zadania Sebastian chce się dowiedzieć, co planuje Delgado / Haracz od Kostara i Dowód dla Marcelo / Zanieś paczki z powrotem do Łasicy (oczywiście oba na rzecz bandytów). Konieczne jest wykonanie zadania Walter potrzebuje przerwy . Mówimy Walterowi (M2.50 ), że potrzebujemy jego pomocy a następnie pytamy o broń Marcelo, płacimy w sumie 100 monet za informacje. Wracamy do Łasicy . W nocy przychodzimy do Alvaro (M2.49 ). Czekamy aż nie będzie go w pobliżu drzwi do piwnicy (ew. rozmawiamy z nim, po czym powinien się ruszyć). Zakradamy się do środka, otwieramy piwnicę (pierwszy poziom otwierania zamków). A na dole- jego skrzynię (drugi poziom otwierania zamków). Potem zwracamy broń Alvaro (nie wyciągamy od niego dodatkowych funduszy, poprzestajemy na pierwszej 100 ).

Weź złoto od Konrada

1 - Miasto Harbor (4) - Rozdział 1 - Risen - poradnik do gry
Pytamy Konrada (M2 - Miasto Harbor (4) - Rozdział 1 - Risen - poradnik do gry

Pytamy Konrada (M2.56 ) o pracę, sugerujemy ochronę. Potem z Tildą (M2.55 ) rozmawiamy o Konradzie . Potem do Łasicy (M2.46 ) i meldujemy o krowach. Dalej - Rolnik (na wschód od M2.1 ) i Łasica . Kiedy zaatakujemy krowę - Bertę (w nocy, bo najbliższy strażnik śpi; upewniamy się jeszcze, że drugi nas nie widzi), rzuci się na nas Rolnik , którego ogłuszamy. W nocy, od drugiej strony domu, po dachu (patrz - mapka), po cichu wchodzimy do sypialni Konrada.

2 - Miasto Harbor (4) - Rozdział 1 - Risen - poradnik do gry
Czaszkę Berty odkładamy do łóżka kupca - Miasto Harbor (4) - Rozdział 1 - Risen - poradnik do gry

Czaszkę Berty odkładamy do łóżka kupca. Domownicy rzucą się na nas. Wyskakujemy przez balkon. Łasica (M2.46 ) kieruje nas do Sony'i (M2.41 ) [czekamy do rana], potem odwiedzamy Konrada (M2.56 ), który nie będzie chciał rozmawiać [konieczne będzie użycie zwoju żartu ]. Na koniec meldujemy Łasicy .

Jack potrzebuje rumu

Jack (M2.44 ) prosi nas o dostarczenie mu butelki rumu . Możemy takową zakupić u Patty (M2.25 ) za 40 monet .

Zebranie trojaczków

Olf (M2.54 ) prosi nas o przekazanie jego braciom - Dytarowi (M2.26 ) i Dirkowi (M2.17 ), aby spotkali się z nim w ustalonym miejscu.

Damski bokser

Gwen (M2.43 ) potrzebuje pomocy z pozbyciem się Eriksona (M2.40 ). Po rozmowie wychodzimy na zewnątrz i dajemy mu w kość. Następnie grzecznie prosimy o opuszczenie lokalu. Gwen w nagrodę podaruje nam kilka sztuk złota, a po niej Sony'a (M2.41 ).

Noc z Olgą

Płacimy Sony'i (M2.41 ) 50 sztuk złota , a następnie spędzamy noc z Olgą (M2.42 ). Nic prostszego... . W dodatku kochanka podaruje nam zwój żartu .

Zaginiony ojciec

3 - Miasto Harbor (4) - Rozdział 1 - Risen - poradnik do gry
Musimy pomóc Patty w odnalezieniu ojca - Miasto Harbor (4) - Rozdział 1 - Risen - poradnik do gry

Musimy pomóc Patty w odnalezieniu ojca. Udajemy się do Marka (M2.33 ) i dowiadujemy się, że nie wpuści nas do Romanova (M2.34 ) dopóki nie sprowadzimy mu kobiety do towarzystwa (alternatywą jest sprowokowanie go do walki, pobicie i/lub kradzież). Najpierw mówimy o tym Sony'i (M2.41 ), a następnie kierujemy się do Aniki (M2.30 ) i informujemy o czekającej nań pracy. Jeszcze słówko Markowi , jego klucz i możemy wejść do środka. Kiedy wspomnimy Romanovi o kluczu znalezionym przy Eriksonie (M2.40 ) (Damski bokser ), ten skieruje nas do kryjówki Steelbearda. Udajemy się we wskazane na mapie miejsce i przeszukujemy skrzynię wewnątrz. Znaleziony dokument zanosimy Patty (M2.25 ).

Sergio chce złoto Romanowa / Kufer Romanowa (M/B)

4 - Miasto Harbor (4) - Rozdział 1 - Risen - poradnik do gry
Romanov (M2 - Miasto Harbor (4) - Rozdział 1 - Risen - poradnik do gry

Romanov (M2.34 ) (patrz - zadanie Zaginiony ojciec ) chce odzyskać swoją szkatułkę. Idziemy na plac nieopodal Ukkosa (M2.27 ), wbiegamy do drzwi po prawej, schodami na górę, na zewnątrz i przechodzimy na górne piętro magazynu. Przed nami trzy skrzynie. Środkowa należy do Romanova , a w niej spoczywa mała szkatułka Romanova , którą powinniśmy mu oddać jeśli chcemy przysłużyć się sprawie bandytów. W przeciwnym wypadku (zadowolenie magów), oddajemy szkatułkę Sergio (M2.32 ).

Liczenie w pamięci

Baxter (M2.38 ) podda naszą matematykę próbie. Musimy udzielić odpowiedzi na pytanie ile wynosi iloczyn liczb 14 i 17. Podając 238, udzielamy poprawnej odpowiedzi.

Mapa wyspy

Jeśli nie mamy jeszcze mapy od Finchera (M3.21 ) (ścieżka bandyty), możemy zlecić Nelsonowi (M2.19 ) narysowanie dokładnej mapy wyspy. Nie skończy pracy dopóki nie znajdziemy sposobu na wydostanie się z miasta (ukończenie zadania Gdzie znikają artefakty? , lub Porozmawiaj z szefem bandytów w Mieście ). Za dokładną mapę wyspy przyjdzie nam zapłacić 250 sztuk złota .

Walter potrzebuje przerwy

1 - Miasto Harbor (5) - Rozdział 1 - Risen - poradnik do gry
Kowal Walter (M2 - Miasto Harbor (5) - Rozdział 1 - Risen - poradnik do gry

Kowal Walter (M2.50 ) nie ma chwili na wytchnienie. Po rozmowie z Alvaro (M2.49 ) będziemy musieli odnaleźć dwójkę najemnych pomocników kowala , których opłacimy i wyślemy do pracy. Jeden przebywa na murze, drugi nieopodal bramy zachodniej. Teraz możemy powiadomić Waltera o jego zasłużonym urlopie.

Wszystko, co uzdrawia

2 - Miasto Harbor (5) - Rozdział 1 - Risen - poradnik do gry
3 - Miasto Harbor (5) - Rozdział 1 - Risen - poradnik do gry
4 - Miasto Harbor (5) - Rozdział 1 - Risen - poradnik do gry
Leonardo (M2 - Miasto Harbor (5) - Rozdział 1 - Risen - poradnik do gry

Leonardo (M2.48 ) poszukuje leczniczych roślin. Musimy dostarczyć mu 10 ziół leczniczych , 5 roślin leczniczych i 2 korzenie lecznicze . W zamian otrzymamy od Leonarda miksturę która zwiększy maksymalną ilość naszego życia o 10 punktów.

Wszystko, co nie jest przybite do ziemi

5 - Miasto Harbor (5) - Rozdział 1 - Risen - poradnik do gry
Walter (M2 - Miasto Harbor (5) - Rozdział 1 - Risen - poradnik do gry

Walter (M2.50 ) zleca nam zebranie 15 toreb na narzędzia . Zdobędziemy je polując na gnomy (patrz: mapka poniżej). W podzięce za wykonanie zadania otrzymamy 3 surowe stalowe ostrza i 300 sztuk złota .


6 - Miasto Harbor (5) - Rozdział 1 - Risen - poradnik do gry

Synowie Tyldy

7 - Miasto Harbor (5) - Rozdział 1 - Risen - poradnik do gry
Tilda (M2 - Miasto Harbor (5) - Rozdział 1 - Risen - poradnik do gry

Tilda (M2.55 ) prosi nas o odnalezienie jej trzech synów. (#1 ) Beppo (M3.19 ) przebywa w obozie Dona, (#2 ) William (M4.8 ) jest w twierdzy magów, a (#3 ) Leon (patrz Przeklęci lordowie ) w połowie drogi między twierdzą, a miastem Harbor (odrobinę na wschód). Jeśli spotkaliśmy któregoś z nich wcześniej, nie musimy odwiedzać go ponownie. Wystarczy że powiemy matce że nic mu nie jest.

Tańczący z rzeźnikami...

Jeśli przyłączyliśmy się do bandytów, Cid (M2.20 ) może zlecić nam udanie się do Dargela (M2.36 ) (po wykonaniu zadania Znajdź szpiega pracującego dla włamywacza / Co planuje Rodriguez? ... na rzecz bandytów oczywiście). Na miejscu musimy skopać mu tyłek. W rozmowie z rzeźnikiem okaże się że nadal nie jest skory do współpracy. Zadanie zostanie automatycznie anulowane.

Wyczyść skrzynię Dargela

Kiedy okaże się że Dargel (M2.36 ) nie jest chętny do współpracy (patrz Tańczący z rzeźnikami... ), Cid (M2.20 ) zleci nam opróżnienie skrzyni rzeźnika. Znajdziemy ją na piętrze w budynku w którym przebywa Dargel . Nocą zakradamy się do skrzyni i otwieramy ją z pomocą wytrychów (pierwszy poziom zdolności otwierania zamków) lub zwoju otwierania zamków. Na koniec meldujemy o fakcie Cidowi .

Paczka dla Dona

Scordo (zadanie Porozmawiaj z szefem bandytów w Mieście ) przekazuje nam paczkę dla Dona. Po dostarczeniu przesyłki Estebanowi (M3.23 ) zadanie dobiega końca. W nagrodę za dostarczenie przesyłki, Don mianuje nas jednym z jego ludzi. Możemy teraz kupić od niego strój łowcy za 1000 monet . Kiedy zameldujemy Scordo o przekazaniu Donowi paczki, da nam 500 monet .

[Mapa M3] Obóz Bandytów - mieszkańcy

1 - (Mapa M3) Obóz Bandytów - mieszkańcy - Rozdział 1 - Risen - poradnik do gry

1. Doug

2. Ricardo

3. Domingo

4. Sam

5. Brogar

6. Lorenzo

7. Hawkins

8. Rogue

9. Enrico

10. Luis

11. Craig

12. Dwight

13. Clay

14. Phil

15. Obel

16. Rhobart

17. Oscar

18. Rachel

19. Beppo

20. Branon

21. Fincher

22. Cormac

23. Don Esteban

24. Karakos

25. Watchman

zobacz inne poradniki do gry Risen

pobierz poradnik

Aby pobrać poradnik do gry
Risen

wyślij SMS o treści GOL na numer 77464

i wpisz poniżej kod, który otrzymasz w zwrotnym SMS.

Koszt poradnika to 8.61 zł

Poradnik Risen

spis treści poradnika do gry Risen dostępnych w pełnej wersji


na pomarańczowo zaznaczono części wyświetlone jako przykładowe

Risen - poradnik do gry
Wprowadzenie
Wybór klasy postaci
Prolog
Rozdział 1
• (Mapa M1) Wyspa Faranga - mieszkańcy
• Wyspa Faranga
• (Mapa M2) Miasto Harbor - mieszkańcy
• Miasto Harbor (1)
• Miasto Harbor (2)
• Miasto Harbor (3)
• Miasto Harbor (4)
• Miasto Harbor (5)
• (Mapa M3) Obóz Bandytów - mieszkańcy
• Obóz Bandytów (1)
• Obóz Bandytów (2)
• Obóz Bandytów (3)
• (Mapa M4) Wulkaniczna Twierdza - mieszkańcy
• Wulkaniczna Twierdza - (1)
• Wulkaniczna Twierdza - (2)
• Wulkaniczna Twierdza - (3)
• Wulkaniczna Twierdza - (4)
Rozdział 2
• Informacje ogólne
• Zadania klasowe - Bandyta
• Zadania klasowe - Mag
• Zadania klasowe - Wojownik Inkwizycji i Mag
• (Mapa M5) Wyspa Faranga - kryształowe dyski
• Wyspa Faranga (1)
• Wyspa Faranga (2)
• Wyspa Faranga (3)
Rozdział 3
• Informacje ogólne
• (Mapa M6) Wyspa Faranga - zadania dodatkowe
• Zadania dodatkowe
• Zadania klasowe - Bandyta
• Zadania klasowe - Wojownik Inkwizycji
• Wyspa Faranga (1)
• Wyspa Faranga (2)
• Wyspa Faranga (3)
Rozdział 4
• Zadania klasowe - Bandyta
• Zadania klasowe - Mag
• Zadania klasowe - Wojownik Inkwizycji
• (Mapa M7) Wyspa Faranga - pancerz tytanów
• Wyspa Faranga (1)
• Wyspa Faranga (2)
• Wyspa Faranga (3)
• Wyspa Faranga (4)
• Wyspa Faranga (5)
• Wyspa Faranga (6)
• Walka Końcowa
Risen

zobacz więcej informacji o grze
Risen

Wszystkie dostępne tu poradniki są bezpłatnie do pobrania dla posiadaczy abonamentów MayClub.

Poradniki do gier RPG

Gry RPG
© 2000-2014 GRY-OnLine S.A.regulaminkontakt i pomocgry onlinegame guides