poradniki i solucje do gier
poradniki i solucje do gierod A do Zpomoc i reklamacjeregulamin usługi

Poradnik Wiedźmin: Edycja Rozszerzona (The Witcher: Enhanced Edition)

Poradnik do Edycji Rozszerzonej „Wiedźmina” zawiera opisy przejścia do podstawowej wersji gry, dwóch dodatków: Efektu Ubocznego i Ceny Neutralności, a także informacje uzupełniające nt. świata gry.

poradnik, solucja do gry w zawiera 310 stron i 495 ilustracji, rozmiar pliku to 13,9 MB

1 - Mapa 13 - Krypta na Cmentarzu - Rozdział 2 - Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - poradnik do gry

1. Wyjście na Cmentarz miejski.

2. Beczki.

3. Beczka.

4. Rozszarpane ciało.

5. Słaba ściana - rozwal ją Aardem .

6. Ołtarz.

7. Ciało Raymonda .

8. Rozszarpane ciało.

9. Cztery beczki.

10. Rozszarpane ciało.

11. Beczka.

12. Rozszarpane ciało.

13. Szkielet.

14. Stara skrzynia.

15. Sarkofag: Czerwony meteoryt , Kamień runiczny Swarog .

16. Stara skrzynia.

17. Stara skrzynia: Dekokt Raffarda Białego .

18. Kosz.

19. Stara skrzynia.

20. Kufer.

Głównym Twoim zadaniem w drugim rozdziale jest przeprowadzenie śledztwa w celu dotarcia do Azara Javeda - Wyjaśnienie śledztwa - Rozdział 2 - Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - poradnik do gry

Głównym Twoim zadaniem w drugim rozdziale jest przeprowadzenie śledztwa w celu dotarcia do Azara Javeda . Śledztwo rozpoczniesz razem z lokalnym detektywem Raymondem (M8.2 ) w ramach questu Q2.27 Tajemnice Wyzimy . Metodą dotarcia do Azara będzie rozpracowanie szóstki podejrzanych o współpracę z ciemnoskórym magiem. Są to: szef podziemia Baranina , paser Talar , kapitan straży miejskiej Vincent Meis , alchemik Kalkstein , kupiec Leuvaarden i były właściciel banku, krasnolud Golan Vivaldi . Uznanie winy któregoś z nich zawsze jest błędem z Twojej strony, natomiast by kogokolwiek uniewinnić będziesz potrzebować trzech poszlak lub jednego dowodu - jest tu spore zamieszanie i poradnik nie opisuje wszystkich możliwych błędów, które możesz popełnić...

Myk polega na tym, że oni wszyscy są niewinni, a począwszy od Fazy 15 questu Q2.27. Tajemnice Wyzimy Raymond już nie żyje, natomiast podszywa się pod niego - używając magicznej iluzji - sam Azar . To, czy w wyniku śledztwa odkryjesz podstęp Azara , czy nie, będzie zależeć od Twojej przenikliwości, a konsekwencje Twojej mądrości lub głupoty dopadną Cię pod koniec rozdziału trzeciego. Oto dobra i prawdopodobnie najkrótsza ścieżka, która pozwoli Ci rozpracować Azara Javeda :

  • Zakończ quest Q2.23. Wielka ucieczka i zaopatrzony w miecz stalowy udaj się do domu Raymonda (M8.2 ). Rozpocznij quest Q2.27 Tajemnice Wyzimy .
  • W trakcie śledztwa wykonaj quest Q2.28. Świadek i zyskaj zaufanie Kalksteina zdobywając książki Bramy Tajemnicy oraz Ain Soph Aur w ramach questu Q2.29. Tajemnicza wieża .
  • Potem odbierz od Raymonda jego listę podejrzanych (Baranina , Leuvaarden i Talar ) i z każdym z nich porozmawiaj doprowadzając towarzyszące temu questy z serii "Podejrzany" do Fazy 2.
  • Gdy Azar , podszywający się od tej pory pod Raymonda , zleci Ci przeprowadzenie sekcji zwłok, udaj się do Grabarza (M8.36 ) i rozpocznij quest Q2.54. Wdzięczność grabarza , by dostać się na Cmentarz.
  • Na tym etapie będziesz musiał udowodnić niewinność albo Talara (quest Q2.31. Podejrzany: Talar ), albo Vincenta (Q2.26. Podejrzany: Vincent Meis ) - wdzięczny Talar anuluje długi Grabarza , a wdzięczny Vincent da Ci przepustkę na Cmentarz.
  • Na Cmentarzu udaj się do Krypty i znajdź w niej ciało Raymonda (M13.7 ). Wszyscy podejrzani zostaną uniewinnieni, a wykonanie questu Q2.49. Sekcja zwłok stanie się zbędne.
  • Wróć do Azara-Raymonda (M8.2 ) i nie przyznawaj się, że odkryłeś prawdę, żeby go wciągnąć w pułapkę przy Wieży Maga (M10.19 ) na bagnach.
  • Wykonaj do końca quest Q2.29. Tajemnicza wieża (oraz wszystkie pomniejsze, wymagane do zdobycia sefir), a następnie quest Q2.58. Obeliski i wejdź do wieży.

Po wyjściu na zewnątrz z Księgą maga z wieży zdemaskujesz Azara , a po starciu z nim i z przybyłym na pomoc Magistrem zakończysz drugi rozdział gry.

Jest to najdłuższy rozdział w grze - Zadania główne (cz.1) - Rozdział 2 - Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - poradnik do gry

Jest to najdłuższy rozdział w grze. Główne questy, jakie Cię przezeń przeprowadzą to: Q2.23. Wielka ucieczka , Q2.27 Tajemnice Wyzimy , Q2.29. Tajemnicza wieża i Q2.58. Obeliski oraz subquesty Tajemnic Wyzimy: Q2.28. Świadek i Q2.49. Sekcja zwłok , a także subquesty Tajemniczej wieży: Q2.50. Strażnik i Q2.51. Glinianki . Cały czas trwa również główny quest Qp.4. Wiedźmińskie tajemnice , zaczęty w Prologu.

Faza 5 - Zadania główne (cz.1) - Rozdział 2 - Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - poradnik do gry

Faza 5. Detektyw

Podczas rozmowy z Zygfrydem w kanałach (Faza 6 questu Q2.23. Wielka ucieczka ) dowiesz się od niego, że zna w Wyzimie pewnego detektywa, który może Ci pomóc.

Faza 6. Tajemnice Wyzimy

Detektyw mieszka w domu (M8.2 ) zaraz przy wejściu do Kanałów. Porozmawiaj z nim. Przy okazji rozpoczniesz quest Q2.27. Tajemnice Wyzimy .

Faza 7. Azar Javed

Gdy zakończysz quest Q2.27. Tajemnice Wyzimy (przechodząc do trzeciego rozdziału), Azar Javed będzie rozszyfrowany.

Quest będzie kontynuowany w trzecim rozdziale.

Faza 1 - Zadania główne (cz.1) - Rozdział 2 - Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - poradnik do gry

Faza 1. Osiłek

Zagraj w kości z Elfim skazańcem (dostaniesz od niego Pudełko z kośćmi do gry ). Po grze do lochu wejdzie kapitan Vincent z ofertą zabicia Kuroliszka . Zlecenie otrzymasz Ty albo Osiłek - o tym zadecyduje wynik walki na pięści.

Faza 2 - Zadania główne (cz.1) - Rozdział 2 - Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - poradnik do gry

Faza 2. Zwycięstwo (lub Porażka)

Pokonaj Osiłka i porozmawiaj z Vincentem . (Jeśli Osiłek da Ci radę, też porozmawiaj z Vincentem , by później odnaleźć ciało Osiłka leżące w kanałach). Przy okazji rozmowy z nim pchniesz do przodu quest Qp.3. Tajemnica Berengara oraz odpalisz quest Q2.24. Pamięć ostrza .

Faza 3. Miecz

Wychodząc z lochu dostaniesz od Siemki Wiedźmiński miecz srebrny oraz 2 eliksiry Kot i jeden Zamieć .

Faza 4. Leże kuroliszka

W Kanałach spotkasz Zygfryda (M7.3 ), który również poluje na Kuroliszka . Jeśli zapytasz go, co wie o Kuroliszkach , zyskasz stosowny wpis w Bestiariuszu, wraz ze składnikami. Możesz połączyć z nim siły albo zdecydować się na samotną rozprawę z potworem. Zygfryd jest przydatny póki co głównie przez wzgląd na to, że trzyma pochodnię i nie musisz marnować Kota.

Jeśli weźmiesz go ze sobą na polowanie na Kurliszka , Zygfryd będzie później stał przy bramie na Groblę (M8.4 ) i przepuści Cię na nią od razu na początku Twojej bytności w Wyzimie Klasztornej.

Jeśli pójdziesz rozprawić się z potworem sam, Zygfryda znajdziesz pełniącego straż przy wejściu do szpitala (M8.30 ) i wpuści Cię do niego bez komplikacji.

Faza 5. Trofeum

Pokonanie Kuroliszka nie jest skomplikowane - srebrny miecz, styl szybki i staraj się nie przerwać sekwencji, żeby potwór nie zdołał Cie dziabnąć. Na wszelki wypadek nie zaszkodzi wypić Jaskółki . Gdy potwór wzlatuje w powietrze do ataku, możesz go dla pewności odepchnąć Aardem . Z ciała zabitego Kuroliszka (potwora znajdziesz w losowym korytarzu - przeważnie w okolicy M7.7 lub M7.10 ) zabierz kamień Sefira Maal'kad i Głowę kuroliszka . Zabranie trofeum aktywuje również quest Q2.25. Bestia z kanałów . Nawet jeśli nie jesteś razem z Zygfrydem , pojawi się - idź za nim, a przy wyjściu (M7.14 ) z Kanałów da Ci klucz do kraty.

Faza 6. Bandyci

Przy wyjściu zaatakują Cię dwaj wynajęci mordercy. Pokonaj ich. Podczas rozmowy z Zygfrydem , po pokonaniu bandytów, padnie podejrzenie, że to Vincent Cię wrobił - to aktywuje quest Q2.26. Podejrzany: Vincent Meis .

Faza 7. Depozyt

Pozostaje Ci wydostać się z lochów, porozmawiać z Vincentem i odebrać skonfiskowany dobytek.

Faza 8. Zwrot depozytu

Udaj się do Siemki , którego znajdziesz w loszku (M8.23 ) i zagadnij go. Oficjalnie Cię ułaskawi i pozwoli Ci zabrać ze skrzyni obok swoje rzeczy. Przy okazji zajrzyj do beczki stojącej obok skrzyni.

pobierz poradnik

Aby pobrać poradnik do gry
Wiedźmin: Edycja Rozszerzona

wyślij SMS o treści GOL na numer 77464

i wpisz poniżej kod, który otrzymasz w zwrotnym SMS.

Koszt poradnika to 8.61 zł

Wiedźmin: Edycja Rozszerzona

zobacz więcej informacji o grze
Wiedźmin: Edycja Rozszerzona

Wszystkie dostępne tu poradniki są bezpłatnie do pobrania dla posiadaczy abonamentów MayClub.

Poradniki do gier RPG

Gry RPG
© 2000-2017 GRY-OnLine S.A.regulaminkontakt i pomocgry onlinegame guides