poradniki i solucje do gier
poradniki i solucje do gierod A do Zpomoc i reklamacjeregulamin usługi

Poradnik Still Life 2

Poradnik do „Still Life 2” zawiera szczegółowy opis przejścia podzielony na dziesięć, poniekąd umownych, rozdziałów. Pomoże rozwiązać serię zagadek kryminalnych i złamać kilka haseł, zabić jedną czy dwie osoby i parę razy uniknąć nieoczekiwanej śmierci.

poradnik, solucja do gry w zawiera 72 stron i 263 ilustracji, rozmiar pliku to 4,5 MB

Rozdział II - McPherson

1 - Rozdział II - McPherson - Opis Przejścia - Still Life 2 - poradnik do gry
Rozmawiamy z naszym partnerem #1 i już po chwili do naszych rąk trafia specjalny przybornik #2 pozwalający na przeprowadzenie gruntownej analizy praktycznie wszystkich znalezionych wskazówek - Rozdział II - McPherson - Opis Przejścia - Still Life 2 - poradnik do gry

Rozmawiamy z naszym partnerem #1 i już po chwili do naszych rąk trafia specjalny przybornik #2 pozwalający na przeprowadzenie gruntownej analizy praktycznie wszystkich znalezionych wskazówek. Dokładny opis tego gadżetu znajduje się w dziale poradnika zatytułowanym „Przybornik CSIA”.

2 - Rozdział II - McPherson - Opis Przejścia - Still Life 2 - poradnik do gry
Odsłuchujemy widomości nagrane na automatycznej sekretarce koło łóżka #1 - Rozdział II - McPherson - Opis Przejścia - Still Life 2 - poradnik do gry

Odsłuchujemy widomości nagrane na automatycznej sekretarce koło łóżka #1 . Poprzez ponowne kliknięcie, kopiujemy ją do smartphone’a. Wchodzimy do naszego ekwipunku i w lewym górnym rogu przechodzimy do widoku naszego telefonu. Klikając na ikonę nagrania głosowego #2 , przesyłamy je do komputera systemowego naszego przybornika. Obok znaku zapytania po prawej na dole pojawi się nowa ikona o wyglądzie głośnika. Jest to teraz jedna z posiadanych przez nas próbek i możemy ją poddać stosownej (w tym przypadku komputerowej) analizie, poprzez kliknięcie na jednej z ikon (pomarańczowej) po prawej stronie od ekranu przybornika.

3 - Rozdział II - McPherson - Opis Przejścia - Still Life 2 - poradnik do gry
Kilka kroków wcześniej znajdujemy na dywanie wyraźny odcisk buta - Rozdział II - McPherson - Opis Przejścia - Still Life 2 - poradnik do gry

Kilka kroków wcześniej znajdujemy na dywanie wyraźny odcisk buta. Traktujemy go skanerem 3D (3D scanner) #1 i już po chwili nowa próbka trafia do naszego przybornika. Poddajemy ją analizie bazy danych (przycisk zielony). Po lewej stronie łóżka znajdujemy pilot od telewizora. Używamy na nim proszku do odcisków (Fingerprint Powder) #2 .

4 - Rozdział II - McPherson - Opis Przejścia - Still Life 2 - poradnik do gry
Pilot uległ transformacji i jest teraz serią zaznaczonych na żółto odcisków palców - Rozdział II - McPherson - Opis Przejścia - Still Life 2 - poradnik do gry

Pilot uległ transformacji i jest teraz serią zaznaczonych na żółto odcisków palców. Używamy na nich skanera 3D (3D scanner) #1 i w ten sposób zyskujemy kolejną próbkę do analizy bazy danych. Zauważamy zniszczonego laptopa na podłodze pod nogami naszego partnera. Używamy na nim naszego napędu flash (Computer Key) #2 i tym samym zabieramy kolejną próbkę do analizy komputerowej. Na ekranie przybornika powinniśmy teraz widzieć rezultat z przeprowadzonej analizy, którym jest plik tekstowy. Kliknięcie na nim, ukaże jego zawartość.

5 - Rozdział II - McPherson - Opis Przejścia - Still Life 2 - poradnik do gry
Na umywalce w łazience znajdujemy wyblakły ślad krwi, który został usunięty detergentem - Rozdział II - McPherson - Opis Przejścia - Still Life 2 - poradnik do gry

Na umywalce w łazience znajdujemy wyblakły ślad krwi, który został usunięty detergentem. Z pomocą przychodzi nasz sprej uwidoczniający (Revealer Spray) #1 , dzięki któremu odrobina krwi stanie się znowu widoczna. Teraz jeszcze tylko wacik (Sampling Swab) #2 i kolejna próbka gotowa. Poddajemy ją dwóm analizom - chemicznej (ikona fioletowa), oraz bazy danych.

6 - Rozdział II - McPherson - Opis Przejścia - Still Life 2 - poradnik do gry
Kiedy przyjrzymy się bliżej kratce wentylacyjnej położonej nad toaletą, nasza bohaterka stwierdzi, że wyczuwa nietypowy zapach - Rozdział II - McPherson - Opis Przejścia - Still Life 2 - poradnik do gry

Kiedy przyjrzymy się bliżej kratce wentylacyjnej położonej nad toaletą, nasza bohaterka stwierdzi, że wyczuwa nietypowy zapach. Pora więc na wykorzystanie elektronicznego nosa (Electronic Nose) i pobranie kolejnej próbki do analizy chemicznej #1 . Wychodzimy z łazienki i przyglądamy się aktówce na dnie szafy. Jej zamki najwyraźniej nie są wyłącznie ozdobą. Wracamy do naszego czarnoskórego przyjaciela i w rozmowie wspominamy o konieczności otwarcia zamka. Otrzymamy od niego elektroniczny wytrych (pick gun with battery & tension wrench) , który idealnie nada się do otwarcia tajemniczej teczki #2 .

7 - Rozdział II - McPherson - Opis Przejścia - Still Life 2 - poradnik do gry
Z wnętrza #1 wyciągamy płytę mini-dvd - Rozdział II - McPherson - Opis Przejścia - Still Life 2 - poradnik do gry

Z wnętrza #1 wyciągamy płytę mini-dvd . W pomieszczeniu głównym, po lewej stronie telewizora, znajdujemy odtwarzacz dvd #2 . Pomoże nam on w odczytaniu zawartości znalezionej przed momentem płyty mini-dvd . Kiedy wszystkie poszlaki zostaną zebrane i sprawdzone, Vic odbierze telefon od Palomy i rozdział dobiegnie końca.

Rozdział III - Paloma

1 - Rozdział III - Paloma (cz.1) - Opis Przejścia - Still Life 2 - poradnik do gry
Po przeciwnej stronie pokoju znajdujemy dzwoniący telefon komórkowy (charge cell phone) #1 - Rozdział III - Paloma (cz.1) - Opis Przejścia - Still Life 2 - poradnik do gry

Po przeciwnej stronie pokoju znajdujemy dzwoniący telefon komórkowy (charge cell phone) #1 . Po rozmowie, odkładamy telefon do szafki na ścianie #2 zwalniając tym samym wszystkie sloty w naszym ekwipunku.

2 - Rozdział III - Paloma (cz.1) - Opis Przejścia - Still Life 2 - poradnik do gry
Z naszego łóżka zabieramy materac (mattress) #1 , a następnie rozkładamy go na rozsypanym pod drzwiami szkle #2 - Rozdział III - Paloma (cz.1) - Opis Przejścia - Still Life 2 - poradnik do gry

Z naszego łóżka zabieramy materac (mattress) #1 , a następnie rozkładamy go na rozsypanym pod drzwiami szkle #2 . Zanim wydostaniemy się z pomieszczenia, musimy jeszcze zająć się kwestią wstrzykniętej nam trucizny.

3 - Rozdział III - Paloma (cz.1) - Opis Przejścia - Still Life 2 - poradnik do gry
Przesuwamy pozbawione materaca łóżko #1 , co pozwala nam na dostanie się do zawieszonej pod sufitem apteczki #2 - Rozdział III - Paloma (cz.1) - Opis Przejścia - Still Life 2 - poradnik do gry

Przesuwamy pozbawione materaca łóżko #1 , co pozwala nam na dostanie się do zawieszonej pod sufitem apteczki #2 . Z jej wnętrza zabieramy cztery pełne fiolki (tubes filled with liquid) oraz zieloną buteleczkę (bot tle filled with two thirds ).

4 - Rozdział III - Paloma (cz.1) - Opis Przejścia - Still Life 2 - poradnik do gry
Pierwszym krokiem w sporządzaniu antidotum jest rozłączenie (separate) czterej pełnych fiolek (tubes filled with liquid) #1 - Rozdział III - Paloma (cz.1) - Opis Przejścia - Still Life 2 - poradnik do gry

Pierwszym krokiem w sporządzaniu antidotum jest rozłączenie (separate) czterej pełnych fiolek (tubes filled with liquid) #1 . Teraz nadchodzi idealny moment na zapisanie stanu gry. Następnie, wykorzystując opcję połączenia przedmiotów (combine), przelewamy ciecz z zielonej buteleczki (bot tle filled with two thirds) do wybranej fiolki. Mamy generalnie dwa podejścia (na tyle starczy nam zielonego płynu). Prawidłowe antidotum charakteryzuje się kolorem czarnym. Prawdopodobnie fiolka niebieska, lub fioletowa da nam taki właśnie efekt. Jeśli jednak substancja końcowa nie będzie czarna – wczytujemy stan gry i eksperymentujemy z innymi kolorami. Kiedy otrzymamy już upragnione antidotum – używamy go na umieszczonej na ekranie naszego ekwipunku- podobiźnie Palomy #2 .

5 - Rozdział III - Paloma (cz.1) - Opis Przejścia - Still Life 2 - poradnik do gry
W pudełku po lewej stronie od drzwi, czeka na nas karta pamięci (możemy odczytać jej zawartość w naszym dyktafonie), oraz heksagonalny klucz (hexagonal key) #1 - Rozdział III - Paloma (cz.1) - Opis Przejścia - Still Life 2 - poradnik do gry

W pudełku po lewej stronie od drzwi, czeka na nas karta pamięci (możemy odczytać jej zawartość w naszym dyktafonie), oraz heksagonalny klucz (hexagonal key) #1 . Na szafce koło zlewu #2 , możemy użyć zdobytego przed momentem heksagonalnego klucza (hexagonal key) . Wewnątrz znajdziemy gaśnicę (dry powder extinguisher) .

6 - Rozdział III - Paloma (cz.1) - Opis Przejścia - Still Life 2 - poradnik do gry
Używamy gaśnicy (dry powder extinguisher) do wywarzenia drzwi #1 - Rozdział III - Paloma (cz.1) - Opis Przejścia - Still Life 2 - poradnik do gry

Używamy gaśnicy (dry powder extinguisher) do wywarzenia drzwi #1 . W nowym pomieszczeniu przyglądamy się bliżej skrzynce elektrycznej zawieszonej naprzeciwko krzesła #2 , a następnie dotykamy jej i przekonujemy się o tym że naklejka ostrzegawcza nie znalazła się tam przypadkowo.

7 - Rozdział III - Paloma (cz.1) - Opis Przejścia - Still Life 2 - poradnik do gry
Aby pozbyć się problemu elektryczności, wracamy do poprzedniego pokoju i z pomocą gaśnicy (dry powder extinguisher) , unieszkodliwiamy konsolę sterującą elektrycznością #1 - Rozdział III - Paloma (cz.1) - Opis Przejścia - Still Life 2 - poradnik do gry

Aby pozbyć się problemu elektryczności, wracamy do poprzedniego pokoju i z pomocą gaśnicy (dry powder extinguisher) , unieszkodliwiamy konsolę sterującą elektrycznością #1 . Wracamy do pomieszczenia z krzesłem i zamykamy za sobą drzwi. Naszym oczom ukaże się czekający na użycie przycisk #2 .

8 - Rozdział III - Paloma (cz.1) - Opis Przejścia - Still Life 2 - poradnik do gry
Po raz kolejny majstrujemy przy skrzynce z elektrycznością - Rozdział III - Paloma (cz.1) - Opis Przejścia - Still Life 2 - poradnik do gry

Po raz kolejny majstrujemy przy skrzynce z elektrycznością. Zabieramy żelazną igłę (iron thread) #1 , oraz małą żaróweczkę (small bulb) #2 . Na sam koniec przełączamy wajchę położoną w dolnej części skrzynki. Pora na otwarcie kolejnych drzwi.

1 - Rozdział III - Paloma (cz.2) - Opis Przejścia - Still Life 2 - poradnik do gry
Przesuwamy elektryczne krzesło , a następnie siadamy na nim - Rozdział III - Paloma (cz.2) - Opis Przejścia - Still Life 2 - poradnik do gry

Przesuwamy elektryczne krzesło , a następnie siadamy na nim. Ruszamy dźwignią położoną nieopodal prawej ręki bohaterki pięć razy, aż do chwili, kiedy przed naszym nosem staną drzwi z napisem „Paloma 129”. Pora na otwarcie konsoli sterującej napięciem #1 . W tym celu klikamy odpowiednią ilość razy na stosowne przełączniki:

Przełącznik

Ilość kliknięć

+5V

dwa

+50V

dwa

+20V

jedno

-1V

jedno

Suma napięcia powinna wynosić dokładnie 129V. Zatwierdzamy nasze ustawienia przyciskiem czerwonym #2 i tym samym – razimy Palomę prądem i otwieramy drzwi. Zanim ruszymy dalej – uporamy się jeszcze z elektryczną obrożą.

2 - Rozdział III - Paloma (cz.2) - Opis Przejścia - Still Life 2 - poradnik do gry
Na ścianie nieopodal łóżka w pomieszczeniu pierwszym widzimy podejrzane bazgroły #1 , a wśród nich tajemniczy kod – 2324 - Rozdział III - Paloma (cz.2) - Opis Przejścia - Still Life 2 - poradnik do gry

Na ścianie nieopodal łóżka w pomieszczeniu pierwszym widzimy podejrzane bazgroły #1 , a wśród nich tajemniczy kod – 2324. Zbliżamy się do lustra nad umywalką, rzucamy okiem na podejrzane „dziurki” w obroży, a następnie używamy na każdej z nich żelaznej igły (iron thread) tyle razy, ile głosi obrazek #2 . Przechodzimy teraz do trzeciego z kolei pomieszczenia.

3 - Rozdział III - Paloma (cz.2) - Opis Przejścia - Still Life 2 - poradnik do gry
Z metalowej szafki #1 wyciągamy pusty spryskiwacz (empty spray) - Rozdział III - Paloma (cz.2) - Opis Przejścia - Still Life 2 - poradnik do gry

Z metalowej szafki #1 wyciągamy pusty spryskiwacz (empty spray) . Może się okazać, że nie mamy już miejsca w ekwipunku, w takiej sytuacji po prostu optymalizujemy układ przedmiotów w „plecaku” w taki sposób aby cztery sloty o kształcie kwadratu były wolne. Pustego spryskiwacza (empty spray) używamy na zlewie w początkowym pomieszczeniu #2 . Zanim ruszymy dalej – odkładamy do szafki heksagonalny klucz (hexagonal key) . Wracamy do ostatniego z pomieszczeń, wchodzimy po schodach i dostajemy się do kostnicy.

4 - Rozdział III - Paloma (cz.2) - Opis Przejścia - Still Life 2 - poradnik do gry
Na metalowym stole po przeciwnej stronie pomieszczenia znajdujemy woreczek z proszkiem (powder revealer) #1 , a także narzędzie chirurgiczne (surgical instrument) #2 - Rozdział III - Paloma (cz.2) - Opis Przejścia - Still Life 2 - poradnik do gry

Na metalowym stole po przeciwnej stronie pomieszczenia znajdujemy woreczek z proszkiem (powder revealer) #1 , a także narzędzie chirurgiczne (surgical instrument) #2 .

5 - Rozdział III - Paloma (cz.2) - Opis Przejścia - Still Life 2 - poradnik do gry
Woreczek z proszkiem (powder revealer) łączymy (combine) #1 ze spryskiwaczem pełnym wody (water spray) , a produkt końcowy rozprowadzamy na jednej ze ścian, w miejscu pomiędzy literami „P”, a „E” #2 - Rozdział III - Paloma (cz.2) - Opis Przejścia - Still Life 2 - poradnik do gry

Woreczek z proszkiem (powder revealer) łączymy (combine) #1 ze spryskiwaczem pełnym wody (water spray) , a produkt końcowy rozprowadzamy na jednej ze ścian, w miejscu pomiędzy literami „P”, a „E#2 . Podchodzimy teraz do drzwi którymi dostaliśmy się do kostnicy. Po lewej stronie znajdujemy panel kontrolny pozwalający na wprowadzenie kodu liczbowego.

6 - Rozdział III - Paloma (cz.2) - Opis Przejścia - Still Life 2 - poradnik do gry
W tym momencie przydadzą się informacje skopiowane przez Palomę z karty pamięci w pierwszym pomieszczeniu - Rozdział III - Paloma (cz.2) - Opis Przejścia - Still Life 2 - poradnik do gry

W tym momencie przydadzą się informacje skopiowane przez Palomę z karty pamięci w pierwszym pomieszczeniu. W naszym dyktafonie widnieją trzy zapisy wywiadów, a ich daty tworzą trzy różne kombinacje liczbowe #1 . Każdą z nich wprowadzamy na elektronicznej klawiaturze #2 , zatwierdzając każdorazowo zielonym przyciskiem. Nasze działania doprowadzą do otwarcia trzech komór z manekinami.

7 - Rozdział III - Paloma (cz.2) - Opis Przejścia - Still Life 2 - poradnik do gry
Każda komora kryje w sobie sztuczne ciało z plakietką przy palcu stopy - Rozdział III - Paloma (cz.2) - Opis Przejścia - Still Life 2 - poradnik do gry

Każda komora kryje w sobie sztuczne ciało z plakietką przy palcu stopy. Na każdej plakietce znajdujemy z kolei podkreśloną literę #1 . Szybko wracamy do napisu na ścianie który odkryliśmy kilka minut temu z pomocą spryskiwacza i wciskamy odpowiednie litery #2 . Właśnie zatrzymaliśmy odliczanie czasu przed wpuszczeniem do pomieszczenia śmiercionośnego gazu i otworzyliśmy sobie drzwi.

8 - Rozdział III - Paloma (cz.2) - Opis Przejścia - Still Life 2 - poradnik do gry
Kiedy zbliżymy się do plakatu z krową pociętą na fragmenty, nasza bohaterka zwróci uwagę na dźwięki dobiegające z kratki wentylacyjnej - Rozdział III - Paloma (cz.2) - Opis Przejścia - Still Life 2 - poradnik do gry

Kiedy zbliżymy się do plakatu z krową pociętą na fragmenty, nasza bohaterka zwróci uwagę na dźwięki dobiegające z kratki wentylacyjnej. Po stuknięciu w plakat okaże się, że ściana za nim jest pusta. To idealny moment na przebicie sobie dziury z pomocą naszej gaśnicy (dry powder extinguisher) #1 . Wewnątrz szybu wkręcamy w dziurę u góry małą żaróweczkę (small bulb) , a następnie z pomocą narzędzia chirurgicznego (surgical instrument) otwieramy panel skrzynki. Przed nami kilka bezpieczników. Aby winda ruszyła, musimy użyć na dolnym żelaznej igły (iron thread) , a na górnym narzędzia chirurgicznego (surgical instrument) #2 . Dostajemy się do kuchni i ruszamy drzwiami po prawej ręce Palomy.

pobierz poradnik

Aby pobrać poradnik do gry
Still Life 2

wyślij SMS o treści GOL na numer 77464

i wpisz poniżej kod, który otrzymasz w zwrotnym SMS.

Koszt poradnika to 8.61 zł

Poradnik Still Life 2

spis treści poradnika do gry Still Life 2 dostępnych w pełnej wersji


na pomarańczowo zaznaczono części wyświetlone jako przykładowe

Wstęp
Przybornik CSIA
Opis Przejścia
• Prolog - McPherson
• Rozdział I - Paloma
• Rozdział II - McPherson
• Rozdział III - Paloma (cz.1)
• Rozdział III - Paloma (cz.2)
• Rozdział IV – McPherson (cz.1)
• Rozdział IV – McPherson (cz.2)
• Rozdział IV – McPherson (cz.3)
• Rozdział V – McPherson
• Rozdział VI – McPherson
• Rozdział VII – Paloma
• Rozdział VIII – McPherson (cz.1)
• Rozdział VIII – McPherson (cz.2)
• Rozdział VIII – McPherson (cz.3)
• Rozdział IX – Paloma i McPherson
• Rozdział X – McPherson (cz.1)
• Rozdział X – McPherson (cz.2)
Still Life 2

zobacz więcej informacji o grze
Still Life 2

Wszystkie dostępne tu poradniki są bezpłatnie do pobrania dla posiadaczy abonamentów MayClub.

Poradniki do gier przygodowych

Przygodowe
© 2000-2014 GRY-OnLine S.A.regulaminkontakt i pomocgry onlinegame guides