poradniki i solucje do gier
poradniki i solucje do gierod A do Zpomoc i reklamacjeregulamin usługi

Poradnik Art of Murder: Klątwa Lalkarza (Art of Murder: Hunt for the Puppeteer)

Poradnik do gry „Art of Murder: Klątwa Lalkarza” to ilustrowany opis przejścia śledztwa prowadzonego przez agentkę FBI Nicole Bonnet w sprawie seryjnego mordercy o przydomku Lalkarz.

poradnik, solucja do gry w zawiera 83 stron i 284 ilustracji, rozmiar pliku to 12,1 MB

Hotel

1 - Hotel #3 - Francja, Paryż - Art of Murder: Klątwa Lalkarza - poradnik do gry
Ostateczne agentka Bonnet wychodzi z opresji zwycięsko i znalazłszy się w samochodzie, decyduje się jechać do hotelu - Hotel #3 - Francja, Paryż - Art of Murder: Klątwa Lalkarza - poradnik do gry

Ostateczne agentka Bonnet wychodzi z opresji zwycięsko i znalazłszy się w samochodzie, decyduje się jechać do hotelu. Tam podchodzi do lady recepcji i zamienia klika słów z czekającym na nią mężczyzną, niejakim Louisem Carnotem, czego dowiaduje się z otrzymanej od niego wizytówki . Po wyjściu nieznajomego z hotelu agentka prosi Pierre'a o przechowanie w sejfie kasetki znalezionej w skrytce w mieszkaniu Jacka. I sama opuszcza hotel, kierując się do zaparkowanego po prawej samochodu. Tym razem decyduje się jechać do Moulin Rouge (zielona chorągiewka na GPS).

Moulin Rouge

1 - Moulin Rouge - Francja, Paryż - Art of Murder: Klątwa Lalkarza - poradnik do gry
Na miejscu Nicole udaje się do wejścia do budynku rewii (nieopodal zaparkowanego przez nią samochodu) - Moulin Rouge - Francja, Paryż - Art of Murder: Klątwa Lalkarza - poradnik do gry

Na miejscu Nicole udaje się do wejścia do budynku rewii (nieopodal zaparkowanego przez nią samochodu). W holu dziewczyna podnosi z ziemi oderwany od stojaka plakat (po lewej), zabiera też płócienna taśmę zwisająca ze słupka po lewej. Próbuje otworzyć prowadzące do dalszej części lokalu drzwi (na wprost), ale są one zamknięte, a klucz znaleziony na biurku Jacka Dupree nie pasuje. W tej sytuacji agentka wychodzi z budynku i maszeruje na zaplecze (w prawo).

2 - Moulin Rouge - Francja, Paryż - Art of Murder: Klątwa Lalkarza - poradnik do gry
Tam kieruje się ku stercie piachu po lewej, przy której leży przewrócona taczka - Moulin Rouge - Francja, Paryż - Art of Murder: Klątwa Lalkarza - poradnik do gry

Tam kieruje się ku stercie piachu po lewej, przy której leży przewrócona taczka. Dziewczyna odczepia od niej ledwie trzymające się koło . Podnosi też dziurawe wiadro (na lewo od taczki), a z kupy piachu zabiera solidną rurę . I wędruje w stronę wejścia na zaplecze (w prawo). Oczywiście drzwi są zamknięte, w związku z czym agentka postanawia dostać się do środka przez właz w ziemi (na prawo od wejścia). Niestety, klapa jest zabezpieczona kłódką, ale od czego mamy łom? Tak więc Nicole rozprawia się z kłódką przy pomocy rury (zwróć uwagę, by kliknąć dokładnie kłódkę a nie uchwyt włazu). Jednak próba uniesienia klapy kończy się fiaskiem - jest ona stanowczo za ciężka, nawet jak na możliwości agentki FBI.

3 - Moulin Rouge - Francja, Paryż - Art of Murder: Klątwa Lalkarza - poradnik do gry
W tej sytuacji Nicole ściąga z koła niepotrzebną jej oponę (kliknij na kole w ekwipunku LPM), po czym wiesza felgę na haczyku w ścianie nad klapą włazu - Moulin Rouge - Francja, Paryż - Art of Murder: Klątwa Lalkarza - poradnik do gry

W tej sytuacji Nicole ściąga z koła niepotrzebną jej oponę (kliknij na kole w ekwipunku LPM), po czym wiesza felgę na haczyku w ścianie nad klapą włazu. Do uchwytu włazu doczepia płócienną taśmę. I przechodzi w lewo pod skrzynkę wodociągową. Ponieważ wiadro jest dziurawe, uszczelnia jego dno zabranym z holu plakatem, po czym otwiera drzwiczki skrzynki i stawia w jej wnętrzu wiadro, a następnie odkręca zawór.

4 - Moulin Rouge - Francja, Paryż - Art of Murder: Klątwa Lalkarza - poradnik do gry
Z wiadrem pełnym wody maszeruje do włazu i zawiesza je na haczyku nasuniętej na felgę taśmy - Moulin Rouge - Francja, Paryż - Art of Murder: Klątwa Lalkarza - poradnik do gry

Z wiadrem pełnym wody maszeruje do włazu i zawiesza je na haczyku nasuniętej na felgę taśmy. Teraz wystarczy pociągnąć za wiadro i klapa unosi się, przynajmniej na tę chwilę, by Nicole mogła zejść po prowadzących w dół szczeblach. Niestety, w tym momencie plakat całkowicie przesiąka wodą i właz zamyka się na amen. (Można, co prawda, wrócić na korytarzyk za drzwiami po lewej i spróbować unieść klapę, ale ponownie okaże się za ciężka).

5 - Moulin Rouge - Francja, Paryż - Art of Murder: Klątwa Lalkarza - poradnik do gry
Znalazłszy się na zapleczu rewii, Nicole kieruje się w głąb korytarza (kursor w dole ekranu) - Moulin Rouge - Francja, Paryż - Art of Murder: Klątwa Lalkarza - poradnik do gry

Znalazłszy się na zapleczu rewii, Nicole kieruje się w głąb korytarza (kursor w dole ekranu). Tam zabiera stojącą na posadzce przy wieszakach ze strojami gaśnicę na wózku . Próbuje też otworzyć wiszącą tuż obok na ścianie skrzynkę, w której przechowywany jest toporek, ale szybko orientuje się, że w tym celu będzie musiała stłuc szybkę. W ścianie po lewej znajdują się też drzwi prowadzące do garderoby, o czym agentka przekonuje się, otwarłszy je kluczykami Jacka Dupree.

6 - Moulin Rouge - Francja, Paryż - Art of Murder: Klątwa Lalkarza - poradnik do gry
Wewnątrz przede wszystkim trzeba zapalić światło (przełącznik tuż przy drzwiach po prawej) - Moulin Rouge - Francja, Paryż - Art of Murder: Klątwa Lalkarza - poradnik do gry

Wewnątrz przede wszystkim trzeba zapalić światło (przełącznik tuż przy drzwiach po prawej). Następnie Nicole bada najpierw lewą część blatu przy lustrach (zbliżenie), gdzie - wcisnąwszy zielony przycisk na telefonie - odsłuchuje nagraną wiadomość, po czym przechodzi w prawo i tu również przygląda się blatu (zbliżenie). Z tej strony jej zainteresowanie wzbudza stojąca w kącie po prawej butelka . Sprawdziwszy jej zawartość (kliknij ją LPM w ekwipunku), znajduje w niej blister aspiryny oraz srebrny krzyżyk na łańcuszku.

7 - Moulin Rouge - Francja, Paryż - Art of Murder: Klątwa Lalkarza - poradnik do gry
Pomiędzy blatem (po lewej) a wieszakami z kostiumami (po prawej) znajduje się szuflada (na dole) - Moulin Rouge - Francja, Paryż - Art of Murder: Klątwa Lalkarza - poradnik do gry

Pomiędzy blatem (po lewej) a wieszakami z kostiumami (po prawej) znajduje się szuflada (na dole). Panna Bonnet zagląda i do niej (zbliżenie). Wewnątrz z prawej strony leży plik kopert , które okazują się listami Marca Taine'a do Jacqueline. Wreszcie Nicole podnosi z podłogi oderwana rękę manekina i opuszcza pomieszczenie.

8 - Moulin Rouge - Francja, Paryż - Art of Murder: Klątwa Lalkarza - poradnik do gry
W korytarzu ową ręką tłucze szybę w skrzyni z toporkiem (można wcześniej kliknąć rękę LPM w ekwipunku, okaże się, że był na niej pierścionek z diamentem, który bez tego - po prostu samoczynnie pojawi się w inwentarzu po akcji ze skrzynką) i szybko wyciąga owo strażackie narzędzie, bowiem właśnie n - Moulin Rouge - Francja, Paryż - Art of Murder: Klątwa Lalkarza - poradnik do gry

W korytarzu ową ręką tłucze szybę w skrzyni z toporkiem (można wcześniej kliknąć rękę LPM w ekwipunku, okaże się, że był na niej pierścionek z diamentem, który bez tego - po prostu samoczynnie pojawi się w inwentarzu po akcji ze skrzynką) i szybko wyciąga owo strażackie narzędzie, bowiem właśnie na górze dają się słyszeć głosy sugerujące, że Nicole raczej powinna się ewakuować. Dziewczyna maszeruje więc do drzwi, które postanawia otworzyć przy pomocy gaśnicy (użyj jej na drzwiach). Ustawiwszy ją przed wyjściem, odcina toporkiem jej zawór i po chwili - droga wolna.

Hotel

1 - Hotel #4 - Francja, Paryż - Art of Murder: Klątwa Lalkarza - poradnik do gry
Po wejściu do samochodu okazuje się, że agentka ma w nim nieproszonego gościa, na szczęście po dotarciu do hotelu sprawa się wyjaśnia - Hotel #4 - Francja, Paryż - Art of Murder: Klątwa Lalkarza - poradnik do gry

Po wejściu do samochodu okazuje się, że agentka ma w nim nieproszonego gościa, na szczęście po dotarciu do hotelu sprawa się wyjaśnia. Mężczyzna jest detektywem działającym na zlecenie Jacka Dupree, który po tym, jak sytuacja jego klienta przybrała tak niefortunny obrót, na własną rękę pragnie wyjaśnić wszystkie niedomówienia. Rozmówiwszy się ze swym nieoczekiwanym gościem, Nicole maszeruje do recepcji po kasetkę , z którą powraca na górę. Zagaduje w tej sprawie detektywa, po czym decyduje się otworzyć kasetkę. Jednak ta jest dość mocno zamknięta i udaje się to dopiero przy pomocy krzyżyka.

Wewnątrz kasetki znajduje się dziennik oraz jakieś skrawki , po wydostaniu których (kliknij w ekwipunku otwartą kasetkę LPM) nasza bohaterka orientuje się, że to fragmenty jakiejś mapy - Hotel #4 - Francja, Paryż - Art of Murder: Klątwa Lalkarza - poradnik do gry

Wewnątrz kasetki znajduje się dziennik oraz jakieś skrawki , po wydostaniu których (kliknij w ekwipunku otwartą kasetkę LPM) nasza bohaterka orientuje się, że to fragmenty jakiejś mapy. Naradziwszy się z detektywem, postanawia więc złożyć je do kupy (kliknij je w ekwipunku PPM; zbliżenie). Fragment mapy , jaki powstanie z prawidłowo połączonych skrawków, trzeba jeszcze podkleić taśmą (ważne - inaczej po wyjściu ze zbliżenia, mapa ponownie zamieni się w rozsypankę). PPM obracasz elementy układanki, LPM przenosisz i dopasowujesz jedne do drugich. Dobrze dobrane skrawki łączą się ze sobą, tworząc większe fragmenty. Prawidłowo zrekonstruowana mapa na fotce powyżej.

Efektem kolejnej rozmowy z detektywem na temat rzeczonej mapy oraz znalezionych w garderobie listów jest decyzja o odwiedzeniu ich nadawcy, czyli tajemniczego Marca Taine'a (kliknij zieloną chorągiewkę na GPS).

pobierz poradnik

Aby pobrać poradnik do gry
Art of Murder: Klątwa Lalkarza

wyślij SMS o treści GOL na numer 77464

i wpisz poniżej kod, który otrzymasz w zwrotnym SMS.

Koszt poradnika to 8.61 zł

Art of Murder: Klątwa Lalkarza

zobacz więcej informacji o grze
Art of Murder: Klątwa Lalkarza

Wszystkie dostępne tu poradniki są bezpłatnie do pobrania dla posiadaczy abonamentów MayClub.

Poradniki do gier przygodowych

Przygodowe
© 2000-2017 GRY-OnLine S.A.regulaminkontakt i pomocgry onlinegame guides