poradniki i solucje do gier
poradniki i solucje do gierod A do Zpomoc i reklamacjeregulamin usługi

Poradnik S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo (S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky)

Poradnik do gry „S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky” zawiera bardzo dokładny opis przejścia gry, ze szczególnym uwzględnieniem sposobu rozwiązania wszystkich głównych questów, oraz szereg porad przydatnych przy próbach przeżycia w niekorzystnym środowisku.

poradnik, solucja do gry w zawiera 251 stron i 335 ilustracji, rozmiar pliku to 30,9 MB

10. Zwróć łup handlarzowi

Zleceniodawca: automatycznie po wykonaniu zadania 9

Lokalizacja startowa: brak

Lokalizacja docelowa: punkt 2 na mapie

Opis ukończenia questu:

Odnalezioną skrzynkę musisz zwrócić Sidorowiczowi, tak więc ruszaj na południe. Uważaj na mijane po drodze skażone strefy, a także na dzikie zwierzęta, które mogą Cię znienacka zaatakować. Przekaż handlarzowi zdobyty przedmiot (screen) i zaczekaj, aż nagrodzi Cię nowym questem.

11 - Questy (cz.4) - Kordon - S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo - poradnik do gry

11. Zasięgnij u kopaczy informacji o Kle

Zleceniodawca: Sidorowicz (Kordon)

Lokalizacja startowa: punkt 2 na mapie

Lokalizacja docelowa: punkty 8 na mapie

Opis ukończenia questu:

Zanim będziesz mógł zająć się wykonaniem tego questu, musisz skorzystać z jednego z dwu przejść prowadzących do strefy Wysypisko. Osobiście radzę skierować się na północ, gdyż bliższe przejście zaprowadzi Cię w bardziej niebezpieczny sektor Wysypiska. Korzystając z okazji, nie zapomnij udać się do bazy Stalkerów i odebrać nagród za wszystkie wykonane do tej pory subquesty. Musisz mieć też na uwadze, że droga do północnej bazy (screen) usiana jest anomaliami i skażonymi strefami. Nie śpiesz się i zadbaj, żeby dotrzeć do celu w jednym kawałku. Wejdź do głównego budynku i potwierdź chęć udania się do strefy Wysypisko.

1 - Questy (cz.4) - Kordon - S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo - poradnik do gry

Wysypisko - Mapy okolicy

Wysypisko to kolejna dobrze znana Ci plansza - Mapy okolicy - Wysypisko - S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo - poradnik do gry

Wysypisko to kolejna dobrze znana Ci plansza. Należy nadmienić, iż w stosunku do pierwszej części serii dosyć znacznie zmienił się układ sił. Praktycznie całą mapą zarządzają bandyci, których najlepiej sprawnie omijać. Niewielką bazę posiadają również Stalkerzy, niemniej w wyniku prowadzonych walk może dojść do tego, że zostaną oni wyeliminowani.

1 - Mapy okolicy - Wysypisko - S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo - poradnik do gry
Oznaczenia na mapach - Mapy okolicy - Wysypisko - S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo - poradnik do gry

Oznaczenia na mapach:

1) Przejście do strefy Wysypisko (wyjście z bazy bandytów)

2) Przewodnik - Kordon: Południowy punkt kontrolny (aktywny po dołączeniu do bandytów)

3) Przewodnik - Kordon: Baza bandytów

4) Przewodnik - Kordon: Baza Stalkerów

5) Przejście do strefy Dolina Mroku

6) Przejście do strefy Dolina Mroku

7) Przejście do strefy Kordon

8) Przejście do strefy Instytut Agroprom

9) Przejście do strefy Instytut Agroprom

10) Przejście do strefy Czerwony Las

11) Przejście do strefy Magazyny Wojskowe

12) Przejście do strefy Kordon

Wysypisko - Mapy szczegółowe

1 - Mapy szczegółowe (cz.1) - Wysypisko - S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo - poradnik do gry
Najważniejsi NPC na mapie (kolor czerwony) - Mapy szczegółowe (cz.1) - Wysypisko - S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo - poradnik do gry

Najważniejsi NPC na mapie (kolor czerwony):

1) Jurko Sowa - Bandyta ten będzie próbował wymusić na Tobie okup w postaci całego wyposażenia. Najlepiej go zignorować, gdyż po rozpoczęciu rozmowy nie możesz wycofać się z tej decyzji.

2) Wasian - Rozmowa z nim wymagana jest do zaliczenia jednego z głównych questów gry. Zanim do niej dojdzie, będziesz musiał pozbyć się atakujących Wasiana psów.

3) Limpid - Mechanik w bazie bandytów. Zasada pozostaje ta sama - możesz prosić go o ulepszanie posiadanych rzeczy lub otrzymywać zlecenia polegające na odnajdywaniu ulepszeń.

4) Ząb - Handlarz w bazie bandytów. Możesz u niego kupować i sprzedawać sprzęty. Wydaje także nagrody za wykonywanie subquestów dla bandytów.

5) Joga - Przywódca bandytów. Musisz się do niego zgłosić, jeśli pragniesz dołączyć do tego ugrupowania. Otrzymasz szereg próbnych zadań (zaliczane jako subquesty), oceniających Twoją przydatność.

6) Borow - Mężczyzna ten pełni funkcję barmana, co oznacza, że możesz z nim również troszeczkę pohandlować.

7) Obdzieracz - Zajmuje się organizacją zawodów w... strzelaniu do wron :-). Możesz grać na pieniądze, jak również dążyć do pobicia lokalnego rekordu. Gorąco radzę poćwiczyć w bezpiecznym otoczeniu, gdyż strzelanie do ptaków jest trudniejsze, niż mogłoby się wydawać.

8) Garin - Mechanik w obozie Stalkerów. Tradycyjnie już możesz poprosić go o ulepszenie uzbrojenia lub pobrać kilka dodatkowych subquestów.

9) Timka Rębacz - Mężczyzna ten pełni funkcję handlarza w obozie Stalkerów.

10) Dziki Napr - Najważniejsza osoba w obozie Stalkerów. Możesz wykonywać zlecane przez niego subquesty, które zazwyczaj w znacznym stopniu powiązane są z negatywną działalnością bandytów.

11) Sienia Próżnia - Ten bandyta broni z kolei dostępu do strefy Dolina Mroku, również żądając okupu. Może zdarzyć się tak, że w wyniku wydarzeń mających miejsce w tym otoczeniu zostanie ze swoimi kolegami zabity.

pobierz poradnik

Aby pobrać poradnik do gry
S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo

wyślij SMS o treści GOL na numer 77464

i wpisz poniżej kod, który otrzymasz w zwrotnym SMS.

Koszt poradnika to 8,61 zł

S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo

zobacz więcej informacji o grze
S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo

Wszystkie dostępne tu poradniki są bezpłatnie do pobrania dla posiadaczy abonamentów MayClub.

Poradniki do gier akcji

Gry Akcji