poradniki i solucje do gier
poradniki i solucje do gierod A do Zpomoc i reklamacjeregulamin usługi

Poradnik Dracula: Początek (Dracula: Origin)

Poradnik do przygodówki „Dracula: Origin” składa się w całości z obszernego opisu przejścia gry.

poradnik, solucja do gry w zawiera 134 stron i 273 ilustracji, rozmiar pliku to 18,1 MB

Analogicznie trzeba postąpić z trzema pozostałymi kawałkami. Jedyna różnica polega na tym, że będą miały one inne długości. Drugi kawałek drewna powinien mieć długość ośmiu, trzeci dwunastu, a czwarty pięciu centymetrów. Umieść je wszystkie na miejscu. Gotowe dzieło zostało pokazane na screenie.

Teraz wybierz pokazany na screenie jaśniejszy kawałek drewna i również umieść go bezpośrednio pod linijką - Posiadłość Godalmingów (cz.4) - Londyn - Dracula: Początek - poradnik do gry

Teraz wybierz pokazany na screenie jaśniejszy kawałek drewna i również umieść go bezpośrednio pod linijką. Skorzystaj z piły i dokonaj nacięcia na piątym centymetrze. Wybierz ucięty kawałek i umieść go w zaznaczonym na screenie pojedynczym lewym slocie.

Teraz musisz poprawić wszystkie obiekty znajdujące się już w centralnej części ekranu - Posiadłość Godalmingów (cz.4) - Londyn - Dracula: Początek - poradnik do gry

Teraz musisz poprawić wszystkie obiekty znajdujące się już w centralnej części ekranu. Wybierz pierwsze narzędzie od góry, czyli pilnik. Przypiłuj wszystkie pięć kawałków drewna, klikając w pokazanych na screenie miejscach. Po wykonaniu tej czynności odłóż pilnik na miejsce.

Na koniec pozostało zmontowanie całej konstrukcji - Posiadłość Godalmingów (cz.4) - Londyn - Dracula: Początek - poradnik do gry

Na koniec pozostało zmontowanie całej konstrukcji. Najpierw trzeba wybierać gwoździe i klikać w tych miejscach, w których znajdują się kawałki drewna, lecz po przeciwległej stronie (screen). Za każdym razem na ekranie pojawi się gwóźdź. Następnie wybierz młotek i klikaj na gwoździach, by je wbić. Jeśli wszystko wykonałeś zgodnie z planem, gra automatycznie zamknie to okno, a w inwentarzu pojawi się drewniany klucz (Makeshift wooden key).

Ze zdobytym kluczem zawróć na półpiętro, czyli do badanego wcześniej mechanizmu - Posiadłość Godalmingów (cz.4) - Londyn - Dracula: Początek - poradnik do gry

Ze zdobytym kluczem zawróć na półpiętro, czyli do badanego wcześniej mechanizmu. Wybierz klucz z inwentarza i użyj go do otwarcia przejścia. Idź prosto, oglądając po drodze pułapkę. Otwórz inwentarz i aktywuj klucz z sejfu. Użyj go na pokazanych na screenie pancernych drzwiach i wejdź do środka.

Znajdziesz się w sypialni Księcia Nocy - Posiadłość Godalmingów (cz.4) - Londyn - Dracula: Początek - poradnik do gry

Znajdziesz się w sypialni Księcia Nocy. Na szczęście nie wpadniesz na Draculę, tak więc możesz spokojnie rozejrzeć się po okolicy. Obejrzyj zasłonięte lustro, trumnę, obraz Draculi oraz otwartą okiennicę. Księgę chwilowo zignoruj. Przejdź w lewo. Zbadaj zamknięte drzwi oraz obrazek zamku Draculi, a następnie podnieś pokazaną na screenie książkę. Van Helsing odnajdzie w niej ciekawy rysunek - stronicę z zakrwawionej książki (Page of the blood stained book).

1 - Posiadłość Godalmingów (cz.4) - Londyn - Dracula: Początek - poradnik do gry

Możesz już udać się do księgi, którą znajdziesz pod portretem Draculi. Proces rozwiązywania tej zagadki składa się z trzech faz, a Twoją główną podpowiedzią jest zdobyta przed chwilą stronica. Zanim cokolwiek zrobisz, spróbuj się trochę rozeznać w sytuacji, klikając na interaktywne elementy. Układankę zawsze możesz zresetować, wciskając pokazany na screenie dolny przycisk. Do inwentarza wchodź natomiast przez dobrze poznaną ikonkę, a nie zamykając całkiem okno, gdyż wówczas również doprowadziłbyś do zresetowania łamigłówki.

Pierwsza faza zakłada doprowadzenie do wyświetlenia pięciu symboli, które mają pojawić się wewnątrz niewielkich trójkątów - Posiadłość Godalmingów (cz.5) - Londyn - Dracula: Początek - poradnik do gry

Pierwsza faza zakłada doprowadzenie do wyświetlenia pięciu symboli, które mają pojawić się wewnątrz niewielkich trójkątów. Musisz dokładnie operować tymi obiektami. Poniżej przedstawiam pełne rozwiązanie:

KROK 1 - Posiadłość Godalmingów (cz.5) - Londyn - Dracula: Początek - poradnik do gry

KROK 1. Kliknij na nietoperzu, a w polu numer 1 wyświetli się pierwszy symbol.

KROK 2 - Posiadłość Godalmingów (cz.5) - Londyn - Dracula: Początek - poradnik do gry

KROK 2. Zamień miejscami pola numer 1 i 2 (klikając na nich), po czym kliknij na ikonie nietoperza. Pojawią się dwa nowe symbole.

KROK 3 - Posiadłość Godalmingów (cz.5) - Londyn - Dracula: Początek - poradnik do gry

KROK 3. Zamień miejscami pola numer 1 i 2 (klikając na nich), po czym kliknij na ikonie nietoperza. Pojawią się dwa ostatnie symbole. W ten sposób zakończysz pierwszą fazę rozwiązywania tej zagadki. Na ekranie powinno być widocznych pięć symboli.

Druga faza zakłada doprowadzenie do pojawienia się pięciu tekstów, które otoczą centralną część odwróconego pentagramu. Także i tu proponuję podążać zgodnie z poniższymi wskazówkami:

KROK 1 - Posiadłość Godalmingów (cz.5) - Londyn - Dracula: Początek - poradnik do gry

KROK 1. Zamień miejscami pola numer 1 i 2 (klikając na nich), po czym kliknij na ikonie nietoperza. Na płytce numer 2 pojawi się tekst.

KROK 2 - Posiadłość Godalmingów (cz.5) - Londyn - Dracula: Początek - poradnik do gry

KROK 2. Zamień miejscami pola numer 1 i 2 (klikając na nich), po czym kliknij na ikonie nietoperza. Na płytce numer 1 pojawi się tekst (w sumie widoczne są już dwa).

KROK 3 - Posiadłość Godalmingów (cz.5) - Londyn - Dracula: Początek - poradnik do gry

KROK 3. Zamień miejscami pola numer 1 i 2 (klikając na nich), po czym kliknij na ikonie nietoperza. Na płytce numer 2 pojawi się tekst (w sumie widoczne są już trzy).

KROK 4 - Posiadłość Godalmingów (cz.5) - Londyn - Dracula: Początek - poradnik do gry

KROK 4. Zamień miejscami pola numer 1 i 2 (klikając na nich), po czym kliknij na ikonie nietoperza. Pojawią się dwa ostatnie wpisy. W taki sposób zakończysz drugą fazę rozwiązywania tej zagadki. Na ekranie powinno być widocznych pięć tekstów.

Ostatnia, trzecia faza wymusi konieczność wejścia w interakcję z widocznymi na ekranie pięcioma różnokolorowymi klejnotami. Będziesz je musiał umiejętnie rozstawić, by znalazły się na obrzeżu dużego okręgu. Oto pełne rozwiązanie tej łamigłówki:

KROK 1 - Posiadłość Godalmingów (cz.6) - Londyn - Dracula: Początek - poradnik do gry

KROK 1. Kliknij na czarnym klejnocie i wybierz punkt 1 spośród podświetlonych miejsc. Zaczekaj, aż kamień zostanie przemieszczony w to miejsce.

KROK 2 - Posiadłość Godalmingów (cz.6) - Londyn - Dracula: Początek - poradnik do gry

KROK 2. Kliknij na czerwonym klejnocie i wybierz punkt 1 spośród podświetlonych miejsc. Zaczekaj, aż kamień zostanie przemieszczony w to miejsce.

KROK 3 - Posiadłość Godalmingów (cz.6) - Londyn - Dracula: Początek - poradnik do gry

KROK 3. Kliknij na białym klejnocie i wybierz punkt 1 spośród podświetlonych miejsc. Zaczekaj, aż kamień zostanie przemieszczony w to miejsce.

KROK 4 - Posiadłość Godalmingów (cz.6) - Londyn - Dracula: Początek - poradnik do gry

KROK 4. Kliknij na niebieskim klejnocie i wybierz punkt 1 spośród podświetlonych miejsc. Zaczekaj, aż kamień zostanie przemieszczony w to miejsce.

KROK 5 - Posiadłość Godalmingów (cz.6) - Londyn - Dracula: Początek - poradnik do gry

KROK 5. Ponownie kliknij na białym klejnocie i wybierz punkt 1 spośród podświetlonych miejsc. Zaczekaj, aż kamień zostanie przemieszczony w to miejsce. Nie przejmuj się, że nie jest to linia prosta.

KROK 6 - Posiadłość Godalmingów (cz.6) - Londyn - Dracula: Początek - poradnik do gry

KROK 6. Kliknij na zielonym klejnocie i wybierz punkt 1 spośród podświetlonych miejsc. Zaczekaj, aż kamień zostanie przemieszczony w to miejsce. Na sam koniec kliknij na nietoperzu. W taki sposób zakończysz ostatnią, trzecią fazę rozwiązywania zagadki.

W nagrodę za rozwiązanie tej zagadki zapoznasz się z treścią nowego dokumentu. Mowa oczywiście o księdze hrabiego Draculi (Count Dracula's Book). To długa lektura, lecz nie radziłbym pomijać tego kroku. Z księgi dowiesz się więcej na temat Iriny, a także aktualnych planów hrabiego, dotyczących wskrzeszenia swojej ukochanej oraz odnalezienia Miny. Jeśli pominiesz opcję przeczytania księgi, zapoznasz się z krótkim podsumowaniem w postaci raportu - księga Draculi (Dracula's Book).

Wysłuchaj komentarza ze strony Van Helsinga - Posiadłość Godalmingów (cz.6) - Londyn - Dracula: Początek - poradnik do gry

Wysłuchaj komentarza ze strony Van Helsinga. Włączy się krótka scenka przerywnikowa, informująca o tym, że w Twoją stronę zmierza lokaj. Na szczęście nie musisz zbytnio kombinować. Kliknij na znajdującym się za plecami głównego bohatera przejściu (screen). Po znalezieniu się w ciemnym korytarzu przejdź dalej, a po chwili automatycznie powrócisz do mieszkania Miny.

1 - Posiadłość Godalmingów (cz.6) - Londyn - Dracula: Początek - poradnik do gry

pobierz poradnik

Aby pobrać poradnik do gry
Dracula: Początek

wyślij SMS o treści GOL na numer 77464

i wpisz poniżej kod, który otrzymasz w zwrotnym SMS.

Koszt poradnika to 8,61 zł

Dracula: Początek

zobacz więcej informacji o grze
Dracula: Początek

Wszystkie dostępne tu poradniki są bezpłatnie do pobrania dla posiadaczy abonamentów MayClub.

Poradniki do gier przygodowych

Przygodowe