poradniki i solucje do gier
poradniki i solucje do gierod A do Zpomoc i reklamacjeregulamin usługi

Poradnik Mass Effect

Poradnik do gry „Mass Effect” zawiera szczegółowy opis przejścia gry, zarówno misji głównych, jak i pobocznych, a także wiele przydatnych informacji na temat eksploracji kosmosu, takich jak lokalizację minerałów i przedmiotów, które można kolekcjonować.

poradnik, solucja do gry w zawiera 208 stron i 180 ilustracji, rozmiar pliku to 8,2 MB

3.1. Zdemaskuj Sarena

Udajemy się w kierunku Wieży (C1-B) . Wsiadamy do windy i wjeżdżamy na górę. Po drodze spotykamy Garrusa, z którym zamieniamy kilka słów. Następnie wchodzimy po schodach i spotykamy się z kapitanem Andersonem. Wspólnie idziemy na spotkanie z radą. Niestety nie potoczy się ono po naszej myśli i trzeba będzie dostarczyć dowodów, by przekonać radnych.

Po spotkaniu narodzi się pomysł, by odnaleźć Garrusa (patrz: 3.2. Garrus ) i spróbować namówić go do współpracy.

Uwaga! Od tego momentu uzyskujemy dostęp do Okręgów (C5-C7 ).

Kiedy już zwerbujemy Garrusa (patrz: 3 - [3. Cytadela] Zadania cz.1 - Mass Effect - PC - poradnik do gry

Kiedy już zwerbujemy Garrusa (patrz: 3.2. Garrus ) do naszego oddziału, dowiemy się, że ma dojść do spotkania między Pięścią, zbirem na usługach Sarena, a tajemniczą quarianką, która podobno posiada pewne informacje na temat gethów. Nie pozostanie więc nic innego, jak odnaleźć bandytę i wyciągnąć od niego wszystko, co wie. Według informacji udzielonych przez Garrusa, znajdziemy go w Norze Chory (C6-1 ). Zanim tam się udamy, warto skorzystać z okazji i zdobyć jeszcze jednego sprzymierzeńca, Wreksa (patrz: 3.3. Wrex ).

W knajpie (C6-1 ) czekać na nas będą bandyci Pięści. Rozprawiamy się z nimi, a następnie kierujemy się do pokoju w głębi (C6-2 ). Po przejściu przez drzwi zostaniemy zaatakowani przez pracowników magazynu. Możemy ich zabić albo za pomocą uroku bądź zastraszenia nakłonić do ucieczki - nasz wybór. Idąc dalej zastaniemy sprawcę całego zamieszania. Skryje się za biurkiem i uruchomi dwie wieżyczki strażnicze. Dość łatwo możemy je unieszkodliwić dzięki zdolności przeciążenia.

Po chwili będziemy mogli już przesłuchać Pięść. Dowiemy się, że zastawił na quariankę pułapkę i jeżeli się nie pospieszymy, kobieta zginie. Mamy cztery minuty, by ją uratować.

Uwaga! W tym miejscu możemy również podnieść dysk optyczny, który przyda się do wypełnienia misji 3.9. Prośba reporterki. Jeżeli wcześniej z nią nie rozmawialiśmy, podniesienie dysku będzie równoznaczne z podjęciem się zadania.

Wracamy do sali głównej Nory Chory (C6-1 ). Zastaniemy tam kolejnych zbirów do wyeliminowania. Następnie biegniemy do alejki w górnym Okręgu (C7-4 ), gdzie zabijamy napastników i rozmawiamy z Tali.

Automatycznie zostaniemy przeniesieni do biura ambasadora Przymierza (C1-1 ). Dzięki Tali sprawy przybiorą zupełnie inny obrót. Zdobędziemy dowód, który ma spore szanse sprawić, że Rada spojrzy na nas bardziej przychylnie. Jednocześnie Tali poprosi nas o przyłączenie się do oddziału. Gdy się zgodzimy, zyskamy świetnego technika.

Po raz kolejny udajemy się na spotkanie z Radą. Przed wejściem do Wieży (C1-B ) spotykamy się z kapitanem Andersonem i wspólnie wchodzimy do środka. Rada po zapoznaniu się z dowodami zmieni zdanie o Sarenie. My zaś otrzymamy nową funkcję, a naszym zadaniem stanie się złapanie byłego Widma.

Zanim wyruszymy, musimy spotkać się z ambasadorem Udiną, który ma czekać na nas w dokach (C8 ) - [3. Cytadela] Zadania cz.1 - Mass Effect - PC - poradnik do gry

Zanim wyruszymy, musimy spotkać się z ambasadorem Udiną, który ma czekać na nas w dokach (C8 ). Na miejscu dowiemy się, że kapitan Anderson postanowił zrzec się na naszą rzecz dowództwa nad Normandią. Poznamy również trzy tropy, które mogą doprowadzić nas do Sarena. Pierwszy znajduje się w Artemis Tau, drugi na Feros, trzeci na Noverii. Tylko od nas zależy, w jakiej kolejności wykonamy te zadania.

3.2. Garrus

Miejsce pobytu Garrusa powinien znać Harkin, został on jednak zawieszony w obowiązkach służbowych i całymi dniami przesiaduje w spelunie Nora Chory (C6-1 ).

Po przybyciu na miejsce zostaniemy zaatakowani przez wynajętych zbirów. Eliminujemy ich i wchodzimy do knajpy. Wewnątrz będziemy świadkami scenki, w której po raz pierwszy ujrzymy kroganina Wreksa. Po jej zakończeniu odnajdujemy Harkina. Dowiadujemy się od niego co nieco na temat przeszłości Andersona, poznajemy również miejsce pobytu Garrusa. Znajdziemy go w Górnym Okręgu, w klinice medycznej (C7-1) .

Na miejscu trafimy na nieprzyjemną sytuację. Na szczęście Garrus przyjdzie z pomocą, nam pozostanie jedynie załatwić pozostałych zbirów. Po walce rozmawiamy z turianinem. Dowiadujemy się, że bandyci to najemnicy Pięści, stacjonującego w Norze Chory (C6-1 ) zbira, który obecnie działa dla Sarena. Trzeba złożyć mu wizytę, bynajmniej nie towarzyską. Zanim jednak to nastąpi, Garrus zaproponuje zaproszenie do współpracy kolejnego sprzymierzeńca, Wreksa (patrz: 3.3. Wrex ). W trakcie rozmowy Garrus przyłączy się do naszego oddziału.

3.3. Wrex

Jak dowiemy się od Garrusa podczas rozmowy w klinice medycznej (patrz: 3.2. Garrus ), krogański łowca Wrex ma porachunki z Pięścią. Wygląda na to, że będziemy mogli znaleźć kolejnego sprzymierzeńca. Obecnie został zabrany do akademii SOC-u na przesłuchanie. Tam go znajdziemy (C3-3 ).

Na miejscu rozmawiamy z kroganinem. Ten bez chwili namysłu zgadza się na propozycję dołączenia do nas. W ten sposób zyskujemy kolejnego członka drużyny.

3.4. Skarga Xeltana

W pobliżu gabinetu ambasadora Udiny (C1-1 ) znajduje się wejście do biura volusów i elcorian (C1-2 ). W śodku rozmawiamy z Xeltanem. Strapiony obcy zdradzi, że powodem jego kłopotów jest Metresa Sha'ira.

Jej siedzibę (C1-7 ) znajdziemy nieopodal dzielnicy finansowej Prezydium. Przed wejściem stoi Nelyna. Rozmawiamy z nią, próbując umówić się na wizytę. Niestety nie uda się znaleźć żadnego bliskiego terminu. Na szczęście po zakończeniu konwersacji Sha'ira skontaktuje się z akolitką i wyda pozwolenie na przyjęcie gości. Po chwili będziemy już w środku. Metresa będzie mieć dla nas zadanie (3.5. Metresa asari ). Dopiero po jego wypełnieniu zechce z nami dalej rozmawiać.

Kiedy już spotkamy się z generałem (3 - [3. Cytadela] Zadania cz.1 - Mass Effect - PC - poradnik do gry

Kiedy już spotkamy się z generałem (3.5. Metresa asari ) i nakłonimy go do zmiany zdania, ten zaproponuje nam zadanie. Kiedy się go podejmiemy, otrzymamy dowód, który poprawi humor Xeltanowi. Wystarczy tylko powrócić do ambasady (C1-2 ) i pokazać przedmiot obcemu.

3.5. Metresa asari

Po rozmowie z Metresą (3.4. Skarga Xeltana ) otrzymamy zadanie przekonania generała Septimusa, by nie rozsiewał więcej plotek na temat Sha'iry. Znajdziemy go w knajpie Nora Chory (C6-1 ). W drodze powrotnej możemy spytać o niego stojącą przy wejściu do siedziby Metresy (C1-7 ) akolitkę Nelynę.

Kiedy udamy się Nory Chory (C6-1 ), natkniemy się na siedzącego w kącie generała Septimusa. Początkowo nie będzie skłonny do zmiany zdania, ale dzięki rzeczowym argumentom (względnie dzięki wykorzystaniu umiejętności urok/zastraszanie) uda się go nakłonić do tego, by przestał się boczyć. Pod koniec rozmowy generał zaproponuje nam małą robótkę (3.4. Skarga Xeltana ).

Żeby ukończyć tę misję nie pozostanie nam nic innego jak porozmawiać z Metresą, którą znajdziemy w ostatnim pomieszczeniu jej siedziby (C1-7 ), i podzielić się dobrą nowiną.

3.6. Dziwna transmisja (Major Kyle) [niezbadany świat]

W kwaterze głównej SOC-u (C1-4 ), na stole obok biurka egzekutora Pallina stoi komputer. Po włamaniu do niego udaje się odczytać dziwną wiadomość na temat pewnej komuny biotycznej znajdującej się w systemie Century w gromadzie Hawking Eta.

Jak się okazuje, sekta wybrała sobie na siedzibę księżyc Presrop (13.8.1.1. )

3.7. Przeskanuj opiekunów

Po rozmowie z Radą (3.1. Zdemaskuj Sarena ) schodzimy po schodach. Na dole dostrzeżemy obcego majstrującego coś przy jednym z opiekunów. W trakcie rozmowy z Chorbanem (C2-2 ) zgadzamy się pomóc. Otrzymujemy niewielki skaner, za pomocą którego będziemy musieli przebadać wszystkich znajdujących się w Cytadeli opiekunów. Jest ich 21. Lokacje każdego zaznaczono na mapie symbolem "O ".

Gdy udamy się na górny Rynek, zaczepi nas Conrad Verner (C7-3 ), twierdząc, że jest naszym fanem, a następnie poprosi o autograf - [3. Cytadela] Zadania cz.2 - Mass Effect - PC - poradnik do gry

3.8. Fan

Gdy udamy się na górny Rynek, zaczepi nas Conrad Verner (C7-3 ), twierdząc, że jest naszym fanem, a następnie poprosi o autograf. Dalszy ciąg tego zadania będziemy mogli wykonać dopiero podczas kolejnego pobytu na Cytadeli.

3.9. Prośba reporterki

Gdy będziemy w Górnym Okręgu, zobaczymy wołającą nas kobietę (C7-2 ). To Emily Wong, reporterka. Poprosi nas o pomoc w znalezieniu dowodów na korupcję w Cytadeli.

Po pokonaniu Pięści (3.1. Zdemaskuj Sarena ), w jego biurze (C6-2 ) odnajdziemy dysk optyczny. Zawarto na nim dane, które z pewnością zainteresują panią Wong. Udajemy się do górnego Okręgu i wręczamy dysk reporterce (C7-2 ). Pod koniec rozmowy możemy jej również zaoferować dalszą współpracę, na przykład w postaci obietnicy wywiadu, którego udzielimy po zakończeniu śledztwa.

3.10. Namierzanie sygnału

Na górnym piętrze kasyna Flux znajdują się automaty do gry (C4-1 ). Na końcu pomieszczenia stoi jeden, który wyda nam się podejrzany. Po szybkiej analizie okaże się, że został przeprogramowany w ten sposób, by przelewał pieniądze na czyjeś konto. Po uruchomieniu namierzania sygnału odkryjemy, że pochodzi on gdzieś z korytarza wiodącego z Prezydium do Okręgów (C5-4 ).

Na miejscu badamy terminal (C5-4 ), by dowiedzieć się, że pieniądze przelewane są gdzieś z dzielnicy finansowej sektora Prezydium. Jak się okazuje, sygnał zaprowadzi nas do banku (C1-5 ). Tam odkryjemy, że źródło znajduje się z tyłu Emporium (C1-6 ).

Na miejscu okazuje się, że za przesyłaniem pieniędzy stoi zbuntowana SI - [3. Cytadela] Zadania cz.2 - Mass Effect - PC - poradnik do gry

Na miejscu okazuje się, że za przesyłaniem pieniędzy stoi zbuntowana SI. Grozi nam, że uruchomi mechanizm autodestrukcji, który zniszczy nie tylko ją, ale również wszystkie osoby w pomieszczeniu. Kiedy będziemy chcieli zakończyć rozmowę, rozpocznie się odliczanie do eksplozji. Zanim się zakończy, naszym zadaniem będzie złamać szyfr zabezpieczający. Dość łatwo uczynić to metodą prób i błędów, pamiętając o tym, że po każdej pomyłce sekwencja resetuje się. O tym, czy wciskamy prawidłowe przyciski, świadczyć będzie kolor tła (czerwony oznacza błędną odpowiedź, zielony - poprawną).

Innym sposobem pobycia się SI jest zniszczenie terminala. Taki sposób zakończenia misji przyniesie nam jednak mniej punktów doświadczenia.

3.11. Siostra Rity

Przy barze w klubie Flux spotkamy kelnerkę Ritę (C4-2 ). Jest niezadowolona z tego, że jej siostra, Jenna, pracuje w Norze Chory (C6-1 ), gdzie w tajemnicy pełni funkcję informatorki SOC-u. Gdyby pracodawcy dowiedzieli się o jej działalności, bez skrupułów pozbyliby się jej w niezbyt przyjemny sposób. Zmartwiona Rita prosi nas, byśmy przemówili Jennie do rozsądku.

W Norze Chory (C6-1 ) Jenna stoi za barem. Po krótkiej rozmowie okaże się, że nie ma ochoty słuchać pouczeń.

W drzwiach wyjściowych natkniemy się na Chellicka, który wyszepcze nam na ucho, że jeżeli chcemy pomóc, powinniśmy porozmawiać z nim w Akademii SOC.

Znajdziemy go w biurze Akademii SOC (C3-1 ) - [3. Cytadela] Zadania cz.2 - Mass Effect - PC - poradnik do gry

Znajdziemy go w biurze Akademii SOC (C3-1 ). Jak się okaże, Jenna pracuje nad poważną sprawą i jeżeli chcemy uchronić ją od niebezpieczeństwa, sami musimy pobawić się w agentów. Możemy spróbować wmówić Chellickowi (urok/zastraszenie), że nie potrzebuje Jenny, albo przyjąć zlecenie.

W tym drugim przypadku będziemy musieli podać się za kupca i odebrać transport broni od handlarza. Mężczyzna nazywa się Jax i urzęduje na dolnym rynku (C6-3 ).

Na miejscu przeprowadzamy transakcję. Następnie wycofujemy się z towarem i zanosimy go do Chellicka (C3-1 ). W ten sposób Jenna może już przestać pracować, a my możemy sobie pogratulować kolejnego dobrze wypełnionego zadania.

3.12. Nietypowe odczyty [niezbadany świat]

Z komputera znajdującego się w gabinecie ambasadora Udiny (C1-1 ) dowiemy się o nietypowych odczytach pochodzących z systemu Hydra w gromadzie Argos Rho. Warto będzie polecieć tam i zbadać sprawę (13.1.2.1. ).

3.13. Powrót do domu

Kiedy uratujemy Tali i opuścimy ambasadę (3.1. Zdemaskuj Sarena ), zaczepi nas Samesh Batia, którego żona zginęła na Eden Prime. Jak się dowiemy, mężczyzna ma wielki problem, ponieważ Przymierze nie chce oddać mu ciała żony. Poprosi nas, byśmy nakłonili urzędnika Boskera, który zajmuje się tą sprawą, by umożliwił mężowi zrobienie takiego pogrzebu, na jaki sobie zasłużyła jego małżonka. Boskera znajdziemy w holu ambasady (C1-3 ).

Możemy skorzystać z uroku/zastraszania, by przekonać go do oddania zwłok. Istnieje jednak jeszcze jedna możliwość ukończenia tej misji. Gdy dowiemy się, po co Przymierze potrzebuje ciała żony Samesha, idziemy przekazać mu tę informację. Jeżeli tym razem posłużymy się urokiem, mężczyzna uspokoi się i zrozumie sytuację. Warto mieć wtedy ze sobą Ashley.

3.14. Dane dla Shellsa

Podczas ponownej wizyty we Fluksie (po ukończeniu 3.11. Siostra Rity ) będziemy świadkami sceny, w której ochroniarze wyrzucają z klubu Schellsa. Kiedy z nim porozmawiamy (C4-3 ), dowiemy się, że pracuje nad systemem, który pozwoli wygrywać w kwazara. Potrzebuje jednak jeszcze pięciu zapisanych zwycięskich sesji z automatem, by móc go opracować. Prosi nas o pomoc. Kiedy się zgodzimy, otrzymamy urządzenie. Wraz z nim udajemy się na piętro kasyna (C4-1 ) i gramy na automatach, uważając na to, by właściciel nas nie złapał (po prostu nie należy przesadzić z liczbą wygranych - po siódmej zostaniemy przyłapani). Po pięciokrotnym wybraniu pieniędzy wychodzimy na zewnątrz i oddajemy urządzenie Schellsowi. Takie rozwiązanie sprawy przyniesie nam kilka punktów renegata. Jeżeli wolimy grać jako idealista, powinniśmy po wzięciu urządzenia i wejściu na piętro Fluksu (C4-1 ), porozmawiać z właścicielem i przekazać mu aparat.

W poczekalni biur SOC-u (C3-2 ) usłyszymy pewną ciekawą rozmowę - [3. Cytadela] Zadania cz.3 - Mass Effect - PC - poradnik do gry

3.15. Lęki Jahleeda

W poczekalni biur SOC-u (C3-2 ) usłyszymy pewną ciekawą rozmowę. Po jej zakończeniu możemy podejść do Jahleeda, by dowiedzieć się szczegółów. Dzięki temu otrzymamy kolejne zadanie. Tym razem musimy przekonać się, czy rzeczywiście Chorban czyha na jego życie. W tym celu musimy z nim porozmawiać. Znajdziemy go na dolnym rynku (C6-3 ).

Jak się okaże, to ten sam obcy, który zlecił nam skanowanie opiekunów. Jeżeli wcześniej podjęliśmy się zadania 3.7. Przeskanuj opiekunów , od niego dowiemy się, że Jahleed jest potrzebny do przeanalizowania danych, które zbierzemy. Jeżeli zdecydujemy się na pomoc, będziemy musieli wrócić do Jahleeda i mu o wszystkim opowiedzieć. Kiedy dowie się, że ma dodatkowych wspólników, postanowi nie chować już dłużej urazy do Chorbana.

Jeżeli wcześniej nie rozmawialiśmy z Chorbanem (3.7. Przeskanuj opiekunów ), musimy nastawić się na walkę. Dopiero po zabiciu jego ochroniarzy uda nam się poznać prawdę.

Uwaga! Jeżeli do tego momentu nie uporamy się z przeskanowaniem opiekunów (3.7. Przeskanuj opiekunów ), w dalszym ciągu będziemy mogli to zrobić, jednak otrzymamy za to punkty renegata. Idealiści powinni zrezygnować z zadania albo zakończyć je wcześniej.

3.16. Zaginieni badacze [niezbadany świat]

Kiedy już Rada nada nam nową funkcję (3.1. Zdemaskuj Sarena ), podczas jednej z jazd windą usłyszymy informację radiową o naukowcach zaginionych w gromadzie Hades Gamma. Sprawa wygląda podejrzanie. Warto byłoby ją sprawdzić (13.7.1.1 ).

3.17. Wrogie przejęcie [niezbadany świat]

Kiedy już otrzymamy nowe stanowisko (3.1. Zdemaskuj Sarena ), naprzeciwko wejścia do Emporium (C1-8 ) spotkamy Helenę Blake (C1-9 ). Powierzy nam misję wyeliminowania dwóch potężnych szefów światka przestępczego. Obaj przebywają w swoich dobrze chronionych siedzibach na odległych planetach (13.6.1.1, 13.7.3.1.) . Po wykończeniu bossów syndykatu pozostanie nam polecieć do kryjówki Blake (13.9.1.1 .).

Uwaga! Grając jako idealista powinniśmy odrzucić zlecenie, mówiąc, że go nie wykonamy. Blake i tak poda nam koordynaty, a my zdobędziemy nieco punktów moralności.

3.18. Wieszcz z Prezydium

W Prezydium, w pobliżu wejścia do Okręgów, spierają się ze sobą oficer SOC i obcy (C1-10 ). Kiedy porozmawiamy z nimi, dowiemy się, że obcy jest pastorem, który próbuje publicznie szerzyć swoją wiarę bez odpowiedniego zezwolenia. Nasze zadanie jest proste: musimy namówić pastora lub oficera do tego, by zaprzestali sporu. Przydatna będzie umiejętność urok/zastraszanie.

3.19. Doktor Michel

Kiedy już uratujemy Tali (3.1. Zdemaskuj Sarena ) i ponownie wybierzemy się do Kliniki medycznej (C7-1 ), zastaniemy dr Michel podczas niezbyt przyjemnej rozmowy. Jeżeli wypytamy lekarkę o szczegóły, powie nam, że jest szantażowana. Po tym, kiedy zaofiarujemy się pomóc, dowiemy się, że powinniśmy iść na dolny Rynek i porozmawiać z kupcem imieniem Morlan (C6-S ).

Kiedy tam się udamy i powiemy, że przychodzimy w sprawie dr Michel, pojawi się wynajęty kroganin. W trakcie rozmowy możemy posłużyć się naszym darem przekonywania (urok/zastraszanie), by odwieść go od zamiaru nękania lekarki. Innym rozwiązaniem jest walka, w ten sposób jednak nie uzyskamy żadnych punktów idealisty/renegata.

Po załatwieniu sprawy wracamy do dr Michel (C7-1 ) i mówimy jej, że już nie musi się martwić - [3. Cytadela] Zadania cz.3 - Mass Effect - PC - poradnik do gry

Po załatwieniu sprawy wracamy do dr Michel (C7-1 ) i mówimy jej, że już nie musi się martwić.

Możemy również wypytać ją o Banesa, o którym wspomniał kroganin. Lekarka powie, że mężczyzna podjął się ostatnio jakiegoś zlecenia wojskowego. Dalszych informacji może udzielić nam kapitan Anderson (po tym, kiedy otrzymamy już dowództwo nad Normandią, znajdziemy go w Dokach). Ten jednak odeśle nas do admirała Kahoku (C2-4 ). W efekcie otrzymamy kolejne zadanie (3.20. Zaginieni marines ). Jeżeli nie jesteście zainteresowani historią Banesa, możecie od razu iść do Kahoku. Efekt będzie ten sam.

3.20. Zaginieni Marines [niezbadany świat]

Kiedy już Rada zatrudni nas na nowym stanowisku, w Wieży natkniemy się na admirała Kahoku (C2-4 ). Dowiemy się od niego, że niepokoi się brakiem kontaktu z pewną grupą zwiadowczą. Jeżeli zgodzimy się mu pomóc, dowiemy się, że powinniśmy szukać ich w systemie Sparta, w gromadzie Artemis Tau (13.3.4.1. ).

Po wykonaniu zadania wracamy do Cytadeli, by poinformować admirała o losie jego żołnierzy.

Uwaga! Wykonanie tej misji umożliwi podjęcie się zadania Cerberus (13.16.3.1. ).

3.21. Korsarze [niezbadany świat]

Kiedy już Rada zatrudni nas na nowym stanowisku (3.1. Zdemaskuj Sarena ), w Wieży spotkamy mężczyznę imieniem Garoth (C2-3 ). Początkowo nie będzie miał nam za wiele do powiedzenia, ale kiedy zaczniemy drążyć temat, dowiemy się, że jego brat lecący na statku Majesty zaginął gdzieś na Xawin, w systemie Strenuus, mgławicy Końskiego Łba. Obiecujemy, że dowiemy się, co stało się z jego bratem (13.9.3.1 ).

Po powrocie z planety Xawin udajemy się do Garotha i informujemy go o losie brata.

3.22. Zakładnik [niezbadany świat]

Po tym, kiedy przekonamy Radę o winie Sarena (3.1. Zdemaskuj Sarena ), podczas którejś z jazd windą w Cytadeli będziemy mieli możliwość posłuchać wiadomości na temat porwania przewodniczącego Parlamentarnej Podkomisji ds. Studiów nad Nadludźmi. Zakładnik przetrzymywany jest w porzuconym frachtowcu w systemie Farinata, w gromadzie Hades Gamma (13.7.4.1 ).

pobierz poradnik

Aby pobrać poradnik do gry
Mass Effect

wyślij SMS o treści GOL na numer 77464

i wpisz poniżej kod, który otrzymasz w zwrotnym SMS.

Koszt poradnika to 8.61 zł

Poradnik Mass Effect

spis treści poradnika do gry Mass Effect dostępnych w pełnej wersji


na pomarańczowo zaznaczono części wyświetlone jako przykładowe

Wstęp
Bohater
Moralność w Mass Effect
Perswazja
Istotne talenty
Przedmioty
Producenci sprzętu
Walka
Poziom trudności
Uwagi końcowe
[1. Prolog] Normandia
[2. Eden Prime] Powierzchnia
[2. Eden Prime] Port
[3. Cytadela] Opis
[3. Cytadela] Mapy - Prezydium, Wieża, Akademia SOC
[3. Cytadela] Mapy - Flux, dostęp do Okręgów, Okręgi, Doki
• [3. Cytadela] Zadania cz.1
• [3. Cytadela] Zadania cz.2
• [3. Cytadela] Zadania cz.3
[4. Normandia] Mapy i zadania
[5. Therum - Liara T'Soni] Powierzchnia Therum
[5. Therum - Liara T'Soni] Wejście do ruin
[5. Therum - Liara T'Soni] Ruiny
[6. Feros] 1. Nadzieja Zhu (Mapy)
[6. Feros] 1. Nadzieja Zhu (Zadania)
[6. Feros] 2. Niebostrada
[6. Feros] 3. ExoGeni (Mapy)
[6. Feros] 3. ExoGeni (Zadania)
[6. Feros] 4. Powrót do Nadziei Zhu
[6. Feros] 5. Torian
[6. Feros] 5. Matecznik Toriana (Mapy)
[6. Feros] 5. Matecznik Toriana (Zadania)
[7. Noveria] 1. Port Hanshan (Mapy)
[7. Noveria] 1. Port Hanshan (Zadania cz.1)
[7. Noveria] 1. Port Hanshan (Zadania cz.2)
[7. Noveria] 2. Droga na Szczyt
[7. Noveria] 3. Szczyt 15 - Droga na Stację Szczelinową (Mapy)
[7. Noveria] 3. Szczyt 15 - Droga na Stację Szczelinową (Zadania)
[7. Noveria] 3. Szczyt 15 - Kolejka
[7. Noveria] 4. Stacja Szczelinowa i underlaby (Mapy)
[7. Noveria] 4. Stacja Szczelinowa i underlaby (Zadania cz.1)
[7. Noveria] 4. Stacja Szczelinowa i underlaby (Zadania cz.2)
[8. Powrót na Cytadelę] Mapy
[8. Powrót na Cytadelę] Zadania
[9. Virmir] 1. Dojazd do obozu salarian
[9. Virmir] 2. Atak na bazę
[9. Virmir] 3. Baza - eksploracja (Mapy)
[9. Virmir] 3. Baza - eksploracja (Zadania)
[10. Cytadela raz jeszcze] Opis
[11. Ilos] 1. W głąb ruin
[11. Ilos] 2. Archiwa
[12. Ostateczna bitwa] 1. Droga na Wieżę
[12. Ostateczna bitwa] 2. Ostateczna konfrontacja
[Niezbadany świat] Informacje wstępne
[Niezbadany świat] Argos Rho
[Niezbadany świat] Mgławica Armstronga
[Niezbadany świat] Artemis Tau
[Niezbadany świat] Attican Beta
[Niezbadany świat] Gromada Exodus
[Niezbadany świat] Gemini Sigma
[Niezbadany świat] Hades Gamma
[Niezbadany świat] Hawking Eta
[Niezbadany świat] Mgławica Końskiego Łba
[Niezbadany świat] Pogranicze Keplera
[Niezbadany świat] Gromada lokalna
[Niezbadany świat] Rdzawe Morze
[Niezbadany świat] Pangea
[Niezbadany świat] Sentry Omega
[Niezbadany świat] Styx Theta
[Niezbadany świat] Mgławica Węża
[Niezbadany świat] Gromada Vogayer (Podróżnik)
[Misje związane z pochodzeniem]
[Misje zbierackie] Medaliony Ligi, Salariańskie ID, Insygnia turian
[Misje zbierackie] Ziemie rzadkie
[Misje zbierackie] Metale lekkie
[Misje zbierackie] Metale ciężkie
[Misje zbierackie] Złoża gazu, Dyski z danymi protean, Zapiski matki
Osiągnięcia (Achievementy)
Mass Effect

zobacz więcej informacji o grze
Mass Effect

Wszystkie dostępne tu poradniki są bezpłatnie do pobrania dla posiadaczy abonamentów MayClub.

Poradniki do gier RPG

Gry RPG
© 2000-2014 GRY-OnLine S.A.regulaminkontakt i pomocgry onlinegame guides