poradniki i solucje do gier
poradniki i solucje do gierod A do Zpomoc i reklamacjeregulamin usługi

Poradnik Sinking Island

Poradnik do gry przygodowej Sinking Island to szczegółowy opis przejścia kryminału, dzięki któremu poradzicie sobie z odkryciem tożsamości mordercy przed zatarciem wszystkich śladów przez tonącą wyspę.

poradnik, solucja do gry w zawiera 65 stron i 196 ilustracji, rozmiar pliku to 4,7 MB

1 - Dzień pierwszy (piątek, 9 czerwca) cz.3 - Sinking Island - poradnik do gry
Teraz podchodzi do Kolio i zagaduje go, po czym fotografuje podeszwę jego buta - Dzień pierwszy (piątek, 9 czerwca) cz.3 - Sinking Island - poradnik do gry

Teraz podchodzi do Kolio i zagaduje go, po czym fotografuje podeszwę jego buta . Następnie zasypuje go tradycyjną litanią pytań, dowiadując się, że Jones był złym człowiekiem, który miał wrogów. Mężczyzna stanowczo twierdzi, że feralny wieczór spędził w domu razem z córką, a jej złamany paznokieć jest efektem fizycznej pracy. Nie daje powiedzieć złego słowa na Bainę. Jego stosunki ze starym Jonesem były nie najlepsze. Bardzo pochlebnie wyraża się o Lorenzo, który wie coś na temat kłótni Bainy i Jonesa, natomiast nie przepada za Nolentem. Jack próbuje zadać owe pytania także Bainie, choć oczywiście na żadne z nich nie otrzymuje odpowiedzi. Niemniej... dziewczyna nagabnięta na temat relacji między nią a denatem wybucha płaczem.

2 - Dzień pierwszy (piątek, 9 czerwca) cz.3 - Sinking Island - poradnik do gry
Norm udaje się do chatki Kolio i Bainy (po prawej), gdzie bada zawartość stojących po prawej skrzyń - Dzień pierwszy (piątek, 9 czerwca) cz.3 - Sinking Island - poradnik do gry

Norm udaje się do chatki Kolio i Bainy (po prawej), gdzie bada zawartość stojących po prawej skrzyń. Pierwsza z nich należy do Kolio i z niej detektyw zabiera list od W. Jonesa (kliknij jego górny prawy róg w zakładce "Dokumenty" w folderze "Baza Danych Poszlak" PPA, a będziesz mógł przeczytać jego treść). Natomiast w skrzyni Bainy znajduje wielki diament w puzderku z inicjałami "WJ" oraz rozerwany sznur pereł . Oczywiście natychmiast porównuje (PPA; Baza Danych Poszlak; Porównania) korale znalezione na Skorupie Żółwia z naszyjnikiem Bainy. Upewnia się, że zgubione perły pochodzą z tego właśnie naszyjnika.

3 - Dzień pierwszy (piątek, 9 czerwca) cz.3 - Sinking Island - poradnik do gry
Opuściwszy chatkę, zwraca uwagę na wznoszące się w oddali ruiny piramidy (na przeciwległym brzegu zatoki) i robi im fotkę - Dzień pierwszy (piątek, 9 czerwca) cz.3 - Sinking Island - poradnik do gry

Opuściwszy chatkę, zwraca uwagę na wznoszące się w oddali ruiny piramidy (na przeciwległym brzegu zatoki) i robi im fotkę. Zapytuje Kolio o to miejsce i dowiaduje się, że właśnie stamtąd (Hawita) Baina i stary Jones spadli ze skały kilka lat temu. Nie wiadomo dokładnie, co takiego się zdarzyło, jednak od tego czasu Walter był sparaliżowany, a dziewczyna przestała mówić. Diament jest prezentem, który miał jej wynagrodzić to straszne przeżycie. Walter Jones był zakochany w Bainie i miał zamiar zapisać jej cały swój majątek. Jack dopytuje się też o list od Jonesa, z którego wynika, że Kolio otrzymał od niego motorówkę, a wyczerpawszy wszystkie możliwe tematy, zagaduje Bainę. Rozmowa z dziewczyną niewiele wnosi, a na wzmiankę o pamiętnym wypadku ponownie zaczyna ona płakać.

4 - Dzień pierwszy (piątek, 9 czerwca) cz.3 - Sinking Island - poradnik do gry
Inspektor uznaje, że ma trochę nowych pytań do Lorenzo, który opiekował się Bainą po wypadku i może na jego temat wiedzieć coś więcej - Dzień pierwszy (piątek, 9 czerwca) cz.3 - Sinking Island - poradnik do gry

Inspektor uznaje, że ma trochę nowych pytań do Lorenzo, który opiekował się Bainą po wypadku i może na jego temat wiedzieć coś więcej. Detektyw sprawdza w PPA (folder "Baza Danych Postaci"), gdzie w tej chwili przebywa architekt, po czym maszeruje w stronę hotelu (cały czas w lewo), a stamtąd promenadą na plażę. Rzeczywiście i Lorenzo, i Sonia nadal tam są. Architekt bez ogródek informuje go, że trzy lata temu na Hawita szef po prostu molestował Bainę, a ponieważ dziewczyna broniła się, ich szamotanina skończyła się upadkiem ze znacznej wysokości. Jest też zdania, że hojność Jonesa względem Kolio nie była bezinteresowna, miliarder nie wydawał pochopnie pieniędzy i nie robił niczego bez powodu. Uważa, że pozostawione przez Bainę odciski stóp świadczą o jej niewinności, gdyby planowała morderstwo, zatuszowałaby ślady. Sonia przeciwnie - jest przekonana, że Baina jest za głupia, by w ogóle o tym pomyśleć, za to wystarczająco cwana, by liczyć na ulgowe traktowanie. Zdaniem wnuczki denata, Baina to spryciara, która była żywo zainteresowana majątkiem jej dziadka. Natomiast o prezencie dla ojca Bainy Sonia w ogóle nie słyszała. Wypytawszy oboje o wszystko, Jack wędruje wreszcie do hotelu.

5 - Dzień pierwszy (piątek, 9 czerwca) cz.3 - Sinking Island - poradnik do gry
Dotarłszy pod wieżę, wchodzi do środka, przechodzi w głąb holu i kieruje się w stronę widocznej na lewo od schodów, oblanej czerwonawym światłem windy - Dzień pierwszy (piątek, 9 czerwca) cz.3 - Sinking Island - poradnik do gry

Dotarłszy pod wieżę, wchodzi do środka, przechodzi w głąb holu i kieruje się w stronę widocznej na lewo od schodów, oblanej czerwonawym światłem windy. Niestety ta okazuje się nieczynna, ale na kontuarze recepcji usytuowanym po tej stronie holu Jack znajduje kartę z wykwintnym francuskim menu restauracji oraz prospekt reklamowy wieży (do przeczytania w PPA). Zawraca w stronę schodów i maszeruje na górę, a potem po stopniach po lewej. Wychodzi na wprost kolejnej nieczynnej windy i stąd udaje się do kuchni (w dół ekranu).

6 - Dzień pierwszy (piątek, 9 czerwca) cz.3 - Sinking Island - poradnik do gry
Zastaje tam przy zlewie (po prawej) Martina (męża Soni) oraz pucującego podłogę Billyego (jej młodszego brata) i gotującą posiłek Clarę, żonę Billyego (w głębi kuchni, po lewej) - Dzień pierwszy (piątek, 9 czerwca) cz.3 - Sinking Island - poradnik do gry

Zastaje tam przy zlewie (po prawej) Martina (męża Soni) oraz pucującego podłogę Billy'ego (jej młodszego brata) i gotującą posiłek Clarę, żonę Billy'ego (w głębi kuchni, po lewej). Rozmawia z każdym z nich. Każdemu też robi fotkę podeszew butów . Wypytuje, jak spędzili krytyczny wieczór, jakie były ich stosunki z denatem oraz co sądzą o sobie nawzajem. Dowiaduje się, że żadne z nich nie przepadało za Walterem, zaś Nolenta uważają za niezwykle sprawnego i sprytnego prawnika i księgowego. Na temat Battaglieriego padają różne opinie. Martin twierdzi, że architekt jest niekompetentny. Billy, który jest przyjacielem Lorenzo - że stał się on kozłem ofiarnym machinacji starego Jonesa i jego adwokata. Mężczyzna ma ogromny żal do dziadka o to, że nigdy nie pomagał mu wydostawać się z rozlicznych tarapatów finansowych. Jack porusza również sprawę nieobecnego kucharza i reszty personelu hotelowego - okazuje się, że wszyscy zostali zwolnieni. Dlatego też goście musieli przejąć codzienne obowiązki, jak sprzątanie czy przyrządzanie posiłków. Skończywszy przepytywanie, Norm otwiera lewą szufladę szafki stojącej przy zmywarce (pierwsza z lewej) i wyciąga z niej ostry nóż .

1 - Dzień pierwszy (piątek, 9 czerwca) cz.4 - Sinking Island - poradnik do gry
Wreszcie Jack czuje się głodny i przechodzi do jadalni - Dzień pierwszy (piątek, 9 czerwca) cz.4 - Sinking Island - poradnik do gry

Wreszcie Jack czuje się głodny i przechodzi do jadalni. Ta znajduje się po przeciwnej stronie wiodących z holu schodów (jeśli program nie przeniósł Cię tam automatycznie, wróć pod nieczynną windę, zejdź po schodach i wdrap się na górę po tych po prawej, a następnie od czynnej tym razem windy przejdź w dół ekranu). Zastaje tam Marco (najmłodszego z wnuków) i jego dziewczynę Christinę. Marco jest jedynym z całej trójki wnucząt, który miał dobre stosunki z dziadkiem i podziwiał go za jego dokonania. Ceni również Nolenta. Natomiast jest bardzo złego zdania o Lorenzo, wręcz uważa go za oszusta. Najmłodszy Jones wyjaśnia również przyczynę problemów finansowych starszego brata - Billy jest nałogowym hazardzistą, a to nie mogło podobać się Walterowi przeciwnemu bezsensownemu marnotrawieniu pieniędzy. Jego partnerka nie przepada z kolei za Sonią, twierdząc, że ta jest snobką. Oczywiście inspektor obojgu robi zdjęcie podeszew ich obuwia .

2 - Dzień pierwszy (piątek, 9 czerwca) cz.4 - Sinking Island - poradnik do gry
W tym momencie (najprawdopodobniej) dzwoni żona Jacka i ten przenosi się (automatycznie) do swojego apartamentu na 16 piętrze, by w spokoju odebrać telefon - Dzień pierwszy (piątek, 9 czerwca) cz.4 - Sinking Island - poradnik do gry

W tym momencie (najprawdopodobniej) dzwoni żona Jacka i ten przenosi się (automatycznie) do swojego apartamentu na 16 piętrze, by w spokoju odebrać telefon. Tymczasem w jadalni posilają się jeszcze Sonia z mężem (stolik dwie lokacje w prawo od Marco i Christiny) oraz Lorenzo z Nolentem (stolik dwie lokacje w prawo od Soni i Martina). Oczywiście należałoby i ich przepytać (w tym sfotografować buty adwokata), ale nie musi się to stać koniecznie akurat w tej chwili. Niezadane pytania padną przy następnym spotkaniu, nawet jeśli nastąpi ono w innych okolicznościach.

3 - Dzień pierwszy (piątek, 9 czerwca) cz.4 - Sinking Island - poradnik do gry
Skończywszy rozmowę z połowicą, Norm wychodzi ze swego apartamentu drzwiami po lewej i korzysta z widocznej na końcu korytarza (na wprost) windy - Dzień pierwszy (piątek, 9 czerwca) cz.4 - Sinking Island - poradnik do gry

Skończywszy rozmowę z połowicą, Norm wychodzi ze swego apartamentu drzwiami po lewej i korzysta z widocznej na końcu korytarza (na wprost) windy. Udaje się nią na 18 piętro. (Jeśli jednak nic nie przerwało Ci przepytywania zgromadzonych w jadalni biesiadników, spokojnie wyczerp z każdym z nich wszystkie tematy i kiedy Jack nie będzie miał już żadnego pytania do zadania, opuść jadalnię i usytuowaną nad schodami czynną windą dotrzyj na 18 piętro).

4 - Dzień pierwszy (piątek, 9 czerwca) cz.4 - Sinking Island - poradnik do gry
Tam kieruje się w prawo, do poczekalni heliportu, następnie wędruje w lewo i kolejną windą jedzie na 22 piętro - Dzień pierwszy (piątek, 9 czerwca) cz.4 - Sinking Island - poradnik do gry

Tam kieruje się w prawo, do poczekalni heliportu, następnie wędruje w lewo i kolejną windą jedzie na 22 piętro. Wchodzi w drzwi po prawej i dostaje się do pracowni Lorenzo. Sprawdza regał z oszklonymi drzwiczkami (na lewo od drzwi), z którego zabiera złoty medal zdobyty w biatlonie . Kręci gałką stojącego półkę niżej radia i wyłapuje najpierw mało optymistyczną prognozę pogody (huragan), a następnie częstotliwość policyjną, na której funkcjonariusze koordynują swoje działania w akcji ratunkowej związanej z owym huraganem. Sprawdza także szafę stojącą na prawo od drzwi i znajduje w niej rozdartą szarą marynarkę . Natychmiast porównuje (PPA; Baza Danych Poszlak; Porównania) posiadany strzęp szarego materiału z marynarką Lorenzo i przekonuje się, że został on oddarty od tejże właśnie części jego garderoby.

5 - Dzień pierwszy (piątek, 9 czerwca) cz.4 - Sinking Island - poradnik do gry
Teraz przechodzi w głąb gabinetu (w prawo i w dół ekranu), gdzie na dziobie drewnianej wkomponowanej w podłogę łodzi architekt ma swoje stanowisko pracy - Dzień pierwszy (piątek, 9 czerwca) cz.4 - Sinking Island - poradnik do gry

Teraz przechodzi w głąb gabinetu (w prawo i w dół ekranu), gdzie na dziobie drewnianej wkomponowanej w podłogę łodzi architekt ma swoje stanowisko pracy. Przygląda się trzem monitorom i na prawo od ostatniego z nich lokalizuje mały bloczek papieru , który uznaje za przydatny. Obok przytwierdzonej do blatu strugaczki (po prawej) znajduje ołówek . Temperuje go (włóż go do strugaczki i zakręć korbą) i otwarłszy szufladkę strugaczki, wyciąga z niej pojemnik z z grafitowym proszkiem .

6 - Dzień pierwszy (piątek, 9 czerwca) cz.4 - Sinking Island - poradnik do gry
Następnie bada szuflady pod blatem (po prawej) i w obydwu znajduje jakieś dokumenty - Dzień pierwszy (piątek, 9 czerwca) cz.4 - Sinking Island - poradnik do gry

Następnie bada szuflady pod blatem (po prawej) i w obydwu znajduje jakieś dokumenty. Przyjrzawszy się im (w PPA) orientuje się, że to akta "Wieży Sagorah" oraz akta dotyczące zwolnień pracowników wieży . Z tych pierwszych wynika, że Walter (opierając się na opinii niezbyt wiarygodnych ekspertów) wyegzekwował od architekta posłuszne realizowanie jego koncepcji budowniczych i zamiast wzmocnić rafę koralową, na której stanęły fundamenty wieży, zdecydował się dobudować dodatkowe dziesięć pięter. Następnie zażądał przerwania tych prac z powodu zaobserwowanych pęknięć w strukturach konstrukcji wieży. W aktach znajdują się też odręczne notatki Lorenzo dotyczące projektu wzmocnienia koralowych fundamentów wieży zbrojonym betonem odpornym na trzęsienia ziemi. W drugim dokumencie wspomniany jest proces pomiędzy Jones Company a Maadiva S.A. Nasłana przez sądzącą się z Walterem firmę inspekcja pracy nałożyła na niego karę oraz zażądała legalnego zatrudnienia pracowników i podwyższenia im stawek. Jak już wiadomo, cała sprawa skończyła się grupowym zwolnieniem personelu.

1 - Dzień pierwszy (piątek, 9 czerwca) cz.5 - Sinking Island - poradnik do gry
Zakończywszy penetrowanie gabinetu Lorenzo, inspektor wraca na korytarz i zjeżdża windą na 18 piętro - Dzień pierwszy (piątek, 9 czerwca) cz.5 - Sinking Island - poradnik do gry

Zakończywszy penetrowanie gabinetu Lorenzo, inspektor wraca na korytarz i zjeżdża windą na 18 piętro. W poczekalni heliportu maszeruje w prawo i po wiodących na antresolę schodach wchodzi (tylko) na półpiętro, a stamtąd kieruje się prosto (kursor w prawym dolnym rogu ekranu) i przez oszklone drzwi wychodzi na oznakowane wielką czerwoną literą H lądowisko dla helikopterów. Spotyka tam Martina, którego zapytuje o szkic Lorenzo, jednak ten, nie znając się absolutnie na architekturze, odsyła go do konstruktora wieży. Norm prosi jeszcze męża Soni o parę uwag na temat obecnych na wyspie osób. Abruzzi potwierdza hazardowe skłonności Billy'ego. Okazuje się też, że uważa Clarę za miłą, lecz niezbyt rozgarniętą osobę.

2 - Dzień pierwszy (piątek, 9 czerwca) cz.5 - Sinking Island - poradnik do gry
Wreszcie detektyw powraca do poczekalni, skąd wędruje do drugiej z wind (w lewo) - Dzień pierwszy (piątek, 9 czerwca) cz.5 - Sinking Island - poradnik do gry

Wreszcie detektyw powraca do poczekalni, skąd wędruje do drugiej z wind (w lewo). Zjeżdża nią na 17 piętro, do pracowni technicznej, w której aktualnie przebywa próbująca zrobić pranie Sonia oraz Lorenzo. Jack zagaduje dziewczynę i dowiaduje się, że jest ona antropologiem i szczególnie interesuje się kulturą Maladiwów. Poproszono ją o opracowanie prospektu od strony historycznej, jednak ostatecznie jej tekst nie został w nim umieszczony. Sonia wyznaje też, że wydawnictwo Martina ma kłopoty finansowe i że Billy nie skrzywdziłby nawet muchy. Jest przekonana, że Christina jest uwodzicielką, a Clara wykazuje spore podobieństwo w stylu bycia do przepełnionej dobrocią nieżyjącej Anny Jones (żony Waltera).

3 - Dzień pierwszy (piątek, 9 czerwca) cz.5 - Sinking Island - poradnik do gry
Wreszcie Norm zapytuje Lorenzo o problemy z konstrukcją wieży i dowiaduje się, że ryzyko zapadnięcia się jej jest naprawdę realne - Dzień pierwszy (piątek, 9 czerwca) cz.5 - Sinking Island - poradnik do gry

Wreszcie Norm zapytuje Lorenzo o problemy z konstrukcją wieży i dowiaduje się, że ryzyko zapadnięcia się jej jest naprawdę realne. Battaglieri nie ma wątpliwości, że nie powinien był przyjmować tej pracy. Wspomniany w aktach proces wynikł z faktu, że właścicielem wyspy jest Kolio, a stary Jones rozpoczął budowę wieży bez jego zgody, w związku z czym prawnie wieża należy do ojca Bainy. Walter próbował udobruchać go na różne sposoby, również przyjmując do pracy jego współplemieńców. Ostatecznie jednak wyrzucił ich dwa tygodnie temu. O więcej szczegółów Norm powinien jednak zapytać Nolenta. Wreszcie inspektor przyciska Lorenzo w kwestii jego pobytu na skałach. Architekt decyduje się wyznać prawdę - poszedł tam śledzić Bainę i Waltera. Widział, jak stary lubieżnik próbuje molestować dziewczynę. Ta odepchnęła go w samoobronie, co skończyło się upadkiem Jonesa wraz z wózkiem na skalną półkę. Lorenzo wstydzi się, że nie próbował mu pomóc, jednak był przekonany, że ten już nie żyje i przede wszystkim chciał ochronić Bainę. Jest wyraźnie zakochany w dziewczynie. Battaglieri wypowiada się niezbyt pozytywnie o Martinie i Marco, widać, że antypatia, jaką darzą go obaj panowie, jest odwzajemniona.

4 - Dzień pierwszy (piątek, 9 czerwca) cz.5 - Sinking Island - poradnik do gry
Skończywszy rozmowę inspektor rozgląda się po pracowni - Dzień pierwszy (piątek, 9 czerwca) cz.5 - Sinking Island - poradnik do gry

Skończywszy rozmowę inspektor rozgląda się po pracowni. Kieruje się w prawo (2x) i dociera do usytuowanych pod ścianą regałów. Podnosi z posadzki leżące przy drabince rękawice ochronne . Zabiera też stojący nieopodal (nieco bardziej z prawej) palnik . Na blacie przy półkach (po prawej) znajduje śrubokręt , a na drugiej od góry półce z prawego brzegu - ochronne okulary . Kierując się dalej w prawo, obchodzi pracownię techniczną dookoła i wraca do windy. Wjeżdża nią na 18 piętro, przechodzi przez poczekalnię heliportu (w lewo) i drugą z wind jedzie na 21 piętro, porozmawiać z przebywającym w bibliotece Nolentem.

5 - Dzień pierwszy (piątek, 9 czerwca) cz.5 - Sinking Island - poradnik do gry
Z korytarza wchodzi w drzwi naprzeciwko windy i kieruje się ku siedzącemu przy biurku prawnikowi (kursor na biurku) - Dzień pierwszy (piątek, 9 czerwca) cz.5 - Sinking Island - poradnik do gry

Z korytarza wchodzi w drzwi naprzeciwko windy i kieruje się ku siedzącemu przy biurku prawnikowi (kursor na biurku). Na początek robi zdjęcie podeszwy jego buta . Następnie porównuje ze sobą (PPA; Baza Danych Poszlak; Porównania) ślady męskich butów spod altany i fotkę podeszwy buta Nolenta. Tak okazuje się, że drugą z osób, która pozostawiła w tym miejscu swoje odciski jest prawnik. Jack zapytuje go o to, a także o problemy z konstrukcją wieży i proces z Maadiva. W odpowiedzi otrzymuje notatki podsumowujące rozprawę , z których wynika, że Walter Jones został oszukany przez Maadiva S.A. Zapłacił tej firmie za wyspę, której nie ona była właścicielem. Nolent jest przekonany, że wygra apelację. O związku swego szefa z Bainą mówi z pewnym przekąsem. O ile rozumie fascynację wiekowego mężczyzny młodziutką dziewczyną, o tyle motywy Bainy są dla niego niejasne, zwłaszcza od czasów wypadku. Podejrzewa nawet, że mogła ona planować zemstę. Kolio uważa za oportunistę. Lorenzo zobaczył najpierw przez okno, a później w drodze na Skorupę Żółwia, gdy sam biegł na pomóc Walterowi. Wtedy też musiał zostawić odciski butów pod altaną. Jest bardzo dobrego zdania o Martinie i Marco w przeciwieństwie od tego, co sądzi o Lorenzo. I jemu Clara przypomina Annę Jones.

6 - Dzień pierwszy (piątek, 9 czerwca) cz.5 - Sinking Island - poradnik do gry
Jack decyduje, że musi upewnić się u Lorenzo, co do niektórych faktów i wraca windą na 18 piętro, a następnie drugą na 17 - Dzień pierwszy (piątek, 9 czerwca) cz.5 - Sinking Island - poradnik do gry

Jack decyduje, że musi upewnić się u Lorenzo, co do niektórych faktów i wraca windą na 18 piętro, a następnie drugą na 17. W pracowni najpierw zahacza na moment Sonię na temat relacji między jej dziadkiem a Bainą. Sonia upiera się, że dziewczynie chodziło tylko o pieniądze. Następnie podpytuje Lorenzo o sporne kwestie między nim a starym Jonesem w sprawie budowy wieży, a także o pobyt Nolenta na Skorupie Żółwia. Architekt potwierdza, że widział tam prawnika.

pobierz poradnik

Aby pobrać poradnik do gry
Sinking Island

wyślij SMS o treści GOL na numer 77464

i wpisz poniżej kod, który otrzymasz w zwrotnym SMS.

Koszt poradnika to 8.61 zł

Poradnik Sinking Island

spis treści poradnika do gry Sinking Island dostępnych w pełnej wersji


na pomarańczowo zaznaczono części wyświetlone jako przykładowe

Wstęp
Ściągawka
Dzień pierwszy (piątek, 9 czerwca) cz.1
Dzień pierwszy (piątek, 9 czerwca) cz.2
• Dzień pierwszy (piątek, 9 czerwca) cz.3
• Dzień pierwszy (piątek, 9 czerwca) cz.4
• Dzień pierwszy (piątek, 9 czerwca) cz.5
Dzień pierwszy (piątek, 9 czerwca) cz.6
Dzień pierwszy (piątek, 9 czerwca) cz.7
Dzień drugi (sobota, 10 czerwca) cz.1
Dzień drugi (sobota, 10 czerwca) cz.2
Dzień drugi (sobota, 10 czerwca) cz.3
Dzień drugi (sobota, 10 czerwca) cz.4
Dzień drugi (sobota, 10 czerwca) cz.5
Dzień drugi (sobota, 10 czerwca) cz.6
Dzień trzeci (niedziela, 11 czerwca) cz.1
Dzień trzeci (niedziela, 11 czerwca) cz.2
Dzień trzeci (niedziela, 11 czerwca) cz.3
Dzień trzeci (niedziela, 11 czerwca) cz.4
Dzień trzeci (niedziela, 11 czerwca) cz.5
Sinking Island

zobacz więcej informacji o grze
Sinking Island

Wszystkie dostępne tu poradniki są bezpłatnie do pobrania dla posiadaczy abonamentów MayClub.

Poradniki do gier przygodowych

Przygodowe
© 2000-2014 GRY-OnLine S.A.regulaminkontakt i pomocgry onlinegame guides