poradniki i solucje do gier
poradniki i solucje do gierod A do Zpomoc i reklamacjeregulamin usługi

Poradnik Art of Murder: Sztuka Zbrodni (Art of Murder: FBI Confidential)

Poradnik do przygodowej gry kryminalnej „Art of Murder: Sztuka Zbrodni” to kompletna solucja, dzięki której z łatwością rozwiążesz zawikłaną sprawę z morderstwem w tle.

poradnik, solucja do gry w zawiera 71 stron i 233 ilustracji, rozmiar pliku to 5,5 MB

Muzeum Sztuki Prekolumbijskiej

1 - Muzeum Sztuki Prekolumbijskiej - Dzień 2 - Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry
Znaną już trasą (samochód, mapa) dostarcz się do muzeum - Muzeum Sztuki Prekolumbijskiej - Dzień 2 - Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry

Znaną już trasą (samochód, mapa) dostarcz się do muzeum. W środku wal prosto do sali wystawowej, w której jest już Warren. Pogawędź z nim na temat noża i wybrakowanej przesyłki, śmierci Rudolpha, wyłączonej komórki dyrektora i jego alibi na wczorajszy wieczór (inicjuj rozmowę, aż mężczyzna powie Ci, że Branford czeka w oranżerii). Wreszcie wejściem po prawej udaj się na spotkanie z kolekcjonerem.

Sprytnie podpytawszy Branforda o wczorajszy koncert muzyki poważnej, zyskasz pewność, że alibi dyrektora jest prawdziwe. Wiadomość o śmierci maklera zrobi na mężczyźnie tak wielkie wrażenie, że wyrwie mu się hiszpańskie słowo: "huaquero", oznaczające łupieżcę grobów... Nie da się ukryć, że Allan jest przerażony. Poprosiwszy go o kontakt na wypadek, gdyby coś go zaniepokoiło, opuść oranżerię.

2 - Muzeum Sztuki Prekolumbijskiej - Dzień 2 - Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry
W sali wystawowej przyjrzyj się złotym figurkom (niemal na wprost wyjścia z oranżerii) - Muzeum Sztuki Prekolumbijskiej - Dzień 2 - Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry

W sali wystawowej przyjrzyj się złotym figurkom (niemal na wprost wyjścia z oranżerii). Brak głowy u jednej z nich aż nadto rzuca się w oczy. Zapytaj Warrena, czy mogłabyś ją wypożyczyć. Dyrektor poprosi o jakiś dokument formalizujący sprawę, zatem musisz na moment wpaść do biura.

Biuro FBI

1 - Biuro FBI - Dzień 2 - Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry
Na miejscu w sprawie owego dokumentu zagadnij Ruth - Biuro FBI - Dzień 2 - Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry

Na miejscu w sprawie owego dokumentu zagadnij Ruth. Sekretarka wyśle Cię po stosowny formularz do magazynku (drzwi na prawo od tablicy korkowej). Poszukiwany druczek leży na przedostatniej półce na wprost. Przekaż go Ruth i zgodnie z jej sugestią zapytaj szefa o zgodę. Gdy opuścisz gabinet, gotowe pismo będzie już czekało na biurku Ruth. Weź je i wracaj do muzeum.

Muzeum Sztuki Prekolumbijskiej

1 - Muzeum Sztuki Prekolumbijskiej - Dzień 2 - Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry
Maszeruj prosto do Warrena i przekaż mu dokument - Muzeum Sztuki Prekolumbijskiej - Dzień 2 - Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry

Maszeruj prosto do Warrena i przekaż mu dokument. Następnie zagadnij go w kwestii otwarcia gabloty z figurkami - dyrektor skieruje Cię do portiera. Idź więc do holu i zahacz gościa, po czym goń z powrotem do sali. Gablota będzie już odłączona od systemu alarmowego, zatem spokojnie otwórz drzwiczki (z prawej) i wyjmij figurkę. Tu diodka w dole gabloty (po lewej) zacznie niepokojąco migać na czerwono. Zapytaj więc portiera, co się stało. Okaże się, że jest jakiś problem z czujnikami, który bezwzględnie trzeba rozwiązać, inaczej portiera czeka nocne czuwanie w muzeum z powodu niedziałającego prawidłowo systemu alarmowego. W tej sytuacji poczujesz się zobowiązana uchronić biedaka przed tą niezbyt kuszącą perspektywą.

2 - Muzeum Sztuki Prekolumbijskiej - Dzień 2 - Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry
A zatem musisz wstawić do gabloty coś, czego ciężar zasugeruje czujnikom, że figurka jest z powrotem na miejscu - Muzeum Sztuki Prekolumbijskiej - Dzień 2 - Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry

A zatem musisz wstawić do gabloty coś, czego ciężar zasugeruje czujnikom, że figurka jest z powrotem na miejscu. W związku z tym przejdź do oranżerii i weź jedną ze stojących po prawej waz. Nabierz także z worka garść ziemi do kwiatów (jeśli wcześniej eksperymentowałaś z wazami i ziemią, i ta jest już w wazie, a nie masz pewności, ile jej tam wrzuciłaś, wysyp ziemię z wazy do worka). Wróć do głównej sali, podejdź do gabloty z figurkami i postaw wazę w miejsce zabranego korpusu. Jeśli czujnik nadal miga czerwono, wyjmij wazę i wsyp do niej garść ziemi (w ekwipunku), po czym wazę z ziemią ponownie postaw w gablocie. Jeśli diodka nadal nie zmieniła barwy, musisz powrócić do oranżerii i dosypać do wazy jeszcze jedną garść ziemi. A jeśli to nie pomoże, trzeba wziąć inną wazę i wykonać dokładnie to samo raz jeszcze. (Zagadka jest losowa, za każdym razem inna z trzech waz będzie mieć wystarczający ciężar, by zastąpić figurkę w gablocie, co więcej każda z nich może ją zastąpić pusta, z jedną garścią ziemi lub z dwoma). Kiedy uda Ci się odnaleźć właściwą wazę i ustalić niezbędne do niej (lub nie) obciążenie w postaci ziemi, po wstawieniu jej do gabloty czujniki wreszcie uznają, że wszystko jest okay i diodka na gablocie ponownie zaświeci się na zielono. Wówczas możesz opuścić muzeum i udać się na spotkanie z Nickiem.

pobierz poradnik

Aby pobrać poradnik do gry
Art of Murder: Sztuka Zbrodni

wyślij SMS o treści GOL na numer 77464

i wpisz poniżej kod, który otrzymasz w zwrotnym SMS.

Koszt poradnika to 8.61 zł

Poradnik Art of Murder: Sztuka Zbrodni (Art of Murder: FBI Confidential)

spis treści poradnika do gry Art of Murder: Sztuka Zbrodni dostępnych w pełnej wersji


na pomarańczowo zaznaczono części wyświetlone jako przykładowe

Wstęp
Dzień 1
• Biuro FBI
• Muzeum Sztuki Prekolumbijskiej (1)
• Muzeum Sztuki Prekolumbijskiej (2)
• Willa maklera
Dzień 2
• Biuro FBI
• Muzeum Sztuki Prekolumbijskiej
• Biuro FBI
• Muzeum Sztuki Prekolumbijskiej
• Opuszczony dom
• Biuro FBI
• Melina gangsterów (1)
• Melina gangsterów (2)
Dzień 3
• Biuro FBI
• Muzeum Sztuki Prekolumbijskiej
• Metro
Dzień 4
• Biuro FBI
• Biblioteka
• Muzeum Sztuki Prekolumbijskiej
• Biuro FBI
Dzień 5
• Cusco (1)
• Cusco (2)
Dzień 6 - Cusco
Dzień 8
• Gdzieś w Andach (1)
• Gdzieś w Andach (2)
Dzień 10
• Biuro FBI
• Biblioteka
• Willa maklera
• Muzeum Sztuki Prekolumbijskiej
• Metro
• Biuro FBI
• Metro
Art of Murder: Sztuka Zbrodni

zobacz więcej informacji o grze
Art of Murder: Sztuka Zbrodni

Wszystkie dostępne tu poradniki są bezpłatnie do pobrania dla posiadaczy abonamentów MayClub.

Poradniki do gier przygodowych

Przygodowe
© 2000-2014 GRY-OnLine S.A.regulaminkontakt i pomocgry onlinegame guides