poradniki i solucje do gier
poradniki i solucje do gierod A do Zpomoc i reklamacjeregulamin usługi

Poradnik Kurs: Wyspa Skarbów (Destination: Treasure Island)

W poradniku do gry przygodowej „Kurs: Wyspa Skarbów”, znajdziesz szczegółowy opis przejścia czekającej Cię przygody na Szmaragdowej Wyspie, wzbogacony licznymi obrazkami.

poradnik, solucja do gry w zawiera 59 stron i 201 ilustracji, rozmiar pliku to 5,5 MB

Idol

[39] - Idol - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

[39]

[40] - Idol - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

[40]

Wróć do posągu bożka (Idol) i przygotuj Nanasinrum dla Kapitana Flinta. Otwórz ekwipunek - skorzystaj z nożna [knife] i potnij nim banany [bananas], a otrzymasz plasterki banana [banana slices]. Następnie odkorkuj (rozłącz w ekwipunku) butelkę rumu [bottle of rum]. Połącz plasterki banana z odkorkowaną butelką rumu oraz z pustym hełmem [empty helmet] [#39] . Teraz porozmawiaj z Kapitanem Flintem, zapytaj go o piosenkę - koniecznie zapamiętaj jej tekst, za moment będzie ci potrzebny. Następnie podaj mu Nanasinrum, czyli hełm wypełniony bananami w rumie [helmet filled with bananas in rum] [#40] .

[41] - Idol - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

[41]

[42] - Idol - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

[42]

Zadowolone ptaszysko dziękując zrzuci jedno ze swoich czerwonych piór [red feather] - oczywiście podnieś je [#41] . Czas się zająć posągiem - umieść czerwone pióro i czerwoną muszelkę w odpowiednich miejscach po lewej stronie posągu, a po prawej stronie umieść żółte piórko, na środku zaś "zamontuj" pomarańczowy kwiat. Następnie zwiąż sznurki znajdujące się po prawej stronie, tuż pod żółtą muszelką - aby to zrobić, posłuż się kolejnym węzłem (przyciski: środkowy, górny, środkowy, górny i 3x środkowy [#42] . Gdy wykonasz powyższe czynności, papuga odleci, a kolejne wersy zagadki Długiego Johna zostaną przekreślone.

Skull Rock cz.2

[43] - Skull Rock cz.2 - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

[43]

[44] - Skull Rock cz.2 - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

[44]

Wróć do wnętrza Skull Rock. Połóż opał [fuel] w odpowiednim miejscu i rozpal ogień przy użyciu zapalniczki [lighter] - kolejne wersy zagadki zostaną skreślone [#43] . Następnie umieść dzban z zimną żywicą [cold resin] na ogniu, a po chwili będziesz już trzymać gorącą żywicę [hot resin]. W ekwipunku połącz gorącą żywicę z rozbitą statuetką [broken statuette], a wejdziesz w posiadanie kolejnej figurki [figurine]. Teraz postaw figurki w odpowiednich miejscach po prawej stronie ogniska [#44] .

 

[45] - Skull Rock cz.2 - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

[45]

[46] - Skull Rock cz.2 - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

[46]

Zwróć uwagę na cienie, jakie rzucają figurki na kamienny panel. W ekwipunku odpakuj paczkę zawiniętą w ceratę [package wrapped in oilcloth], a wyjmiesz z niej pakuły [oakum], kawałek żelaza [caulking iron] oraz drewniany młotek [mallet]. Teraz wyjmij drewniany młotek i uderz nim w cienie odbijające się na panelu. Najpierw uderz w hak, później w drewnianą nogę, następnie w sztylet, a na koniec w pistolet [#45] . Gdy to zrobisz, Twoim oczom ukaże się kolejny róg barana, tym razem lewy [left horn of a ram] - oczywiście zabierz go [#46] . Tym sposobem kolejne wersy zagadki Długiego Johna zostaną przekreślone. Nim opuścisz Skull Rock, zabierz ze sobą obie figurki.

Gallows Gate cz.2

[47] - Gallows Gate cz.2 - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

[47]

[48] - Gallows Gate cz.2 - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

[48]

Teraz udaj się do Gallows Gate. Kapitan Flint już tu czeka na ciebie [#47] . Na ziemi leży szkielet, a przy nim kilka przedmiotów: hak [hook], szklane oko [glass eye], kawałek szmaty [scrap of cloth]) - oczywiście, zabierz je [#48] .

[49] - Gallows Gate cz.2 - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

[49]

[50] - Gallows Gate cz.2 - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

[50]

Pamiętasz piosenkę wyśpiewywaną przez Kapitana Flinta? Przyszedł czas na wspólne śpiewanie. Zaczep papugę, a ta wyśpiewa pierwsze wersy piosenki i będzie czekać aż wskażesz kolejne, oczywiście prawidłowe wersy. Gdy zaznaczysz odpowiednie wersy, papuga będzie przesuwać się stopniowo w prawo; jeśli się pomylisz, będzie wracać na miejsce. Po odśpiewaniu całej piosenki, papuga znajdzie się na krańcu szubienicy i strąci zawieszoną tutaj sakiewkę [purse] [#49] . Oczywiście, podnieś sakiewkę z ziemi [#50] .

[51] - Gallows Gate cz.2 - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

[51]

[52] - Gallows Gate cz.2 - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

[52]

Teraz podejdź do drewnianych drzwiczek, znajdujących się po lewej stronie bramy - otwórz je przy pomocy haka [hook] [#51] . Następnie przeczytaj instrukcję umieszczoną na drzwiczkach [#52] .

[53] - Gallows Gate cz.2 - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

[53]

[54] - Gallows Gate cz.2 - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

[54]

Wyjmij sakiewkę i połóż ją po prawej stronie, pod wagą [#53] . Twoim oczom ukaże się zawartość sakiewki. Teraz cała zabawa będzie polegać na umieszczeniu odpowiednich monet, tak aby ich suma wynosiła 109 szylingów. Dodatkowym utrudnieniem jest fakt, że do rozwiązania tej zagadki możesz użyć tylko siedmiu monet. Połóż na wadze dwa louisdory [Louis d'or}, dwie gwinee [Guinea], dwa pistareeny [Pistareen] oraz jednego piastra [Piaster] [#54] .

[55] - Gallows Gate cz.2 - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

[55]

[56] - Gallows Gate cz.2 - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

[56]

Brama podniesie się do góry, a kolejne wersy zagadki Długiego Johna zostaną przekreślone [#55] . Wyjmij ze ściany po lewej stronie kość [blackened bone], po czym w ekwipunku połącz ją z zimną żywicą [cold resin], w ten sposób otrzymasz makabryczną pochodnię [macabre torch]. Pochodnię umieść z powrotem w ścianie i podpal przy użyciu zapalniczki [lighter]. Po chwili korytarz wypełni się światłem [#56] , a kolejne wersy zagadki zostaną skreślone.

pobierz poradnik

Aby pobrać poradnik do gry
Kurs: Wyspa Skarbów

wyślij SMS o treści GOL na numer 77464

i wpisz poniżej kod, który otrzymasz w zwrotnym SMS.

Koszt poradnika to 8.61 zł

Poradnik Kurs: Wyspa Skarbów (Destination: Treasure Island)

spis treści poradnika do gry Kurs: Wyspa Skarbów dostępnych w pełnej wersji


na pomarańczowo zaznaczono części wyświetlone jako przykładowe

Wstęp
No to w drogę!
Cape Fear (alternatywna droga)
Flowery Coast cz.1
Gallows Gate, Skull Rock i Cape Fear cz.1
• Idol
• Skull Rock cz.2
• Gallows Gate cz.2
Snare Valley cz.1 (1)
Snare Valley cz.1 (2)
Snare Valley cz.1 (3)
Forge and mine cz.1 (1)
Forge and mine cz.1 (2)
Forge and mine cz.1 (3)
Fort i Forge and mine cz.2 (1)
Fort i Forge and mine cz.2 (2)
Fort i Forge and mine cz.2 (3)
Wreck
Flowery Coast cz.2
Waterfall cz.1
Snare Valley cz.2
Waterfall cz.2 (1)
Waterfall cz.2 (2)
Kurs: Wyspa Skarbów

zobacz więcej informacji o grze
Kurs: Wyspa Skarbów

Wszystkie dostępne tu poradniki są bezpłatnie do pobrania dla posiadaczy abonamentów MayClub.

Poradniki do gier przygodowych

Przygodowe
© 2000-2014 GRY-OnLine S.A.regulaminkontakt i pomocgry onlinegame guides