poradniki i solucje do gier
poradniki i solucje do gierod A do Zpomoc i reklamacjeregulamin usługi

Poradnik Wiedźmin (The Witcher)

Szczegółowy opis przejścia, dokładne mapy, wyszczególnione zadania poboczne, lista recept alchemicznych. Poradnik jest na bieżąco aktualizowany oraz dodawane są do niego kolejne części.

poradnik, solucja do gry w zawiera 282 stron i 164 ilustracji, rozmiar pliku to 8,4 MB

1 - M8: Wyzima Klasztorna - Mapa - Wiedźmin - poradnik do gry

1. Wejście do kanałów (tędy wychodzisz do miasta). Przy nim znajduje się Rzeźba - znajdzie zastosowanie dopiero w trzecim rozdziale.

2. Dom detektywa. Znajdziesz w Przewodnik po Wyzimie . Możesz tu również medytować (opcja w rozmowie z Raymondem ).

3. Opuszczony dom. W piwnicy (po pokonaniu grupy czterech Graveirów - Jaskółka nie zawadzi) znajdziesz 3 butelki Bardzo Starego Wina .

4. Brama na Groblę.

Retrospekcja: Spotkasz tu Zygfryda , jeśli złączyłeś z nim siły w Kanałach w Fazie 4 questu Q2.23. Wielka ucieczka . Wstawi się za Tobą u strażników i będziesz mógł przejść na Groblę od razu na początku rozdziału.

Jeśli Zygryd Ci nie pomoże, żeby wejść do groblę, musisz albo przekupić strażnika (60 orenów), albo pokazać mu Sygnet straży miejskiej , który otrzymasz od Vincenta Meisa na zakończenie questu Q2.26. Podejrzany: Vincent Meis .

5. Beczka.

6. Opuszczony dom.

7. Kowal. Żeby coś u niego kupić, trzeba mieć rekomendację od Zoltana - w praktyce wystarczy, jeśli z Zoltanem porozmawiasz po wejściu do Wyzimy.

8. Dom Vivaldiego .

9. Dom Kalksteina . Znajdziesz tu Przepowiednię Itliny , a w piwnicy jeszcze Podstawy alchemii . Możesz tu medytować.

10. Beczka.

11. Dom Vertzów .

12. Beczka.

13. Dom nieludzi. Znajdziesz w nim traktat Przeciw nieludziom .

14. Dom.

15. Stoisko antykwariusza.

16. Dom.

17. Stragan z jedzeniem.

18. Kram domokrążcy.

19. Kram zielarki.

20. Tablica ogłoszeń, z której dowiesz się, że Kalkstein (M8.9 ) szuka osoby umiejącej posługiwać się mieczem, a za nią beczka.

21. Dom Shani (znajdziesz ją tu tylko nocą). Za rogiem stoi beczka. Żeby wejść do środka będziesz musiał dać sobie radę z Babcią . Nie pij z nią, bo Cię wyrzuci, gdy będziesz pijany. Jeśli pojawi Ci się opcja "Do Shani przychodzę" wybierz ją, a potem trzymaj się wersji, że jesteś ze szpitala. Jeśli wspomni o nadchodzącym zimnie, daj jej jakikolwiek alkohol (to najlepsza opcja, bo przestaniesz mieć już z nią problemy w ogóle). Jeśli powie, żeś stary a ciągle Ci się chce, to odpowiedz, że stara a upierdliwa... Jest tych opcji trochę - wybieraj z głową. Na parterze znajdziesz Pamiętnik Babuni . Możesz tu medytować.

22. Brama północna. Obok stoi beczka.

23. Loch miejski. Obok niego znajdziesz tablicę ogłoszeń, na której znajdziesz Zlecenie na wilki, Zlecenie na echinopsy, Zlecenie na alghule, Zlecenie na psy i Zlecenie na topielce. Wewnątrz spotkasz Klawisza Siemkę i Vincenta Meisa . Znajduje się tam również krata w podłodze, która prowadzi do Kanałów (M7.2 ).

24. Karczma "Miś kudłacz". Spotkasz tu (często): Jarno Żytochleja (Moczymorda), Zoltana , Munro , Dhundę , Kelnerkę , Karczmarza , Hazardzistę (gra w kości), Colemana i Baraninę . Tradycyjnie możesz tu oddać się medytacji za 5 orenów, a także składować swoje rzeczy. Obok karczmy znajduje się tablica ogłoszeń, na której znajdziesz Zlecenie na wilki, Zlecenie na echinopsy, Zlecenie na alghule, Zlecenie na psy i Zlecenie na topielce. (Tablice ogłoszeń przeważnie mają ten sam ich zestaw).

25. Ognisko. Obok niego stoi beczka.

26. Dom Talara . Możesz tu medytować.

27. Beczki.

28. Brama do Wyzimy Handlowej. Będziesz mógł nią przejść w trzecim rozdziale.

29. Ogród przyszpitalny.

30. Szpital Lebiody.

Retrospekcja: Spotkasz tu Zygfryda , jeśli w Fazie 4 questu Q2.23. Wielka ucieczka zdecydowałeś się walczyć z Kuroliszkiem sam. Teraz wpuści Cię do szpitala.

Jeśli Zygryd Ci nie pomoże, żeby wejść do szpitala, musisz albo przekupić strażnika (60 orenów), albo pokazać mu Sygnet straży miejskiej , który otrzymasz od Vincenta Meisa na zakończenie questu Q2.26. Podejrzany: Vincent Meis . Znajdziesz tu książkę Kulty i religie Nordlingów . Jeśli złożysz na Ołtarzu Melitelę ofiarę (może być Kurczak), to otrzymasz: Sefirę Ghe'vrath , Sefire 'Oth i Sefirę Veen'ah . Za kolejne ofiary będziesz już dostawać gałązki Jemioły . Znajdziesz tu również za dnia Shani oraz Więźnia , którego potrzebujesz do wykonania questu Q2.28. Świadek .

31. Beczka.

32. Beczka.

33. Kupiec Zakonu i Płatnerz Zakonu . Aby móc skorzystać z usług kupca, musisz być w dobrych stosunkach z zakonem.

34. Posterunek Zakonu. Znajdziesz tu książki: Kwiat i płomień , Upiory, potępieńcy i widma .

35. Brama klasztorna.

36. Brama na cmentarz miejski. Przy bramie urzęduje grabarz. Na Cmentarz dostaniesz się w Fazie 3 questu Q2.54. Wdzięczność grabarza .

37. Dom herszta Baraniny . Wejścia pilnuje dwóch Ochroniarzy . Każdy z nich ma przy sobie klucz do drzwi. Możesz ich po prostu zabić nocą. Gdy Baraniny nie ma w karczmie, znajdziesz go w domu właśnie - nie będzie Ci miał za złe zabicia Ochroniarzy .

38. Zamtuz "Chętne uda". Przy wejściu do Zamtuza stoi Carmen.

39. Magazyn.

40. Dom.

41. Opuszczony dom.

42. Dom (są dwa wejścia do niego).

43. Dom. Znajdziesz w nim opowieść Dar Lary .

44. Posterunek Vincenta Meisa .

1 - M9: Grobla - Mapa - Wiedźmin - poradnik do gry

1. Brama do Wyzimy Klasztornej.

2. Dziwka portowa .

3. Beczka.

4. Beczka.

5. Brama do Starej Wyzimy. Dostaniesz się do niej w czwartym rozdziale.

6. Beczka.

7. Beczka.

8. Pojemnik.

9. Ognisko.

10. Declan Leuvaarden .

11. Przewoźnik . Przewiezie Cię do Lasu na bagnach i z powrotem - kosztuje to 5 orenów.

1 - M9: Grobla - Mapa - Wiedźmin - poradnik do gry
Las na bagnach jest lokacją niebezpieczną przez całą dobę - M10: Las na Bagnach - Mapa - Wiedźmin - poradnik do gry

Las na bagnach jest lokacją niebezpieczną przez całą dobę. Przed udaniem się w głąb bagna warto zadbać o dobre rozwinięcie stylu grupowego dla srebrnego miecza.

Ważne: Przy pierwszej Twojej wizycie na bagnach będziesz musiał (no, możesz się ratować ucieczką) stoczyć walkę z Kokacydium - odmianą Archespora . Jest to niesamowicie trudny przeciwnik, a ponadto wyrasta w wielu różnych miejscach, dopóki w jednym z nich go nie zabijesz. Z myślą o nim zabierz na bagna Jaskółkę oraz Wilgę , która uodparnia na trucizny. Księgę Wilgi dostaniesz u Talara (M8.26 ).

1. Przewoźnik . Zabierze Cię na Groblę.

2. Jean Pierre , łowca głów. Może Ci opowiedzieć o Leo Bonharcie (postać z Sagi).

3. Dziadek - tu go spotkasz po raz pierwszy.

4. Ognisko.

5. Doły z gliną.

6. Zmasakrowane zwłoki. Znajdziesz przy nich: Broszę Salamandry , Przepołowioną broszę Salamandry i 2 Wywary de Vries . Ślady wskazują na to, że ofiary zginęły od wiedźmińskiego miecza.

7. Ołtarz vodyanoi. Możesz na nim składać dary, które następnego dnia zostaną podmienione na coś innego.

8. Kokacydium . Bardzo ciężki przeciwnik - jeśli tylko dasz radę, zabij go przy pierwszym spotkaniu (w zaznaczonym na mapie miejscu), gdyż inaczej atakować Cię będzie w wielu różnych miejscach na bagnach. Znajdziesz przy nim Pnącza archespora oraz składniki charakterystyczne dla Archespora .

9. Miejsce mocy.

10. Kapliczka Melitele, a obok niej Miejsce mocy.

11. Ognisko, a przy nim Stary ceglarz .

12. Chata. Znajdziesz w niej Historię Lary Dorren i Cregana z Lod . Przed chatą stoi beczka.

13. Chata.

14. Chata. Spotkasz tu Ceglarkę , która za 50 orenów lub Plaster miodu , lub Damski szal opowie Ci o bagiennych ziołach (Dwugrocie , Blekocie i Wronim oku ). Za chatą znajdziesz 3 beczki.

15. Chata. Wewnątrz: Przepowiednia Itliny .

16. Chata Vaski .

17. Ciało.

18. Opuszczona chatka. Znajdziesz w niej: Ain Soph Aur .

19. Kamienna wieża. Dostaniesz się do jej wnętrza, gdy wykonasz quest Q2.58. Obeliski . Znajdziesz w niej Krąg Wodnej Bramy, z którego nauczysz się znaku Axii . Oraz skrzynię, a w niej: Księgę maga z wieży , Dekokt Raffarda Białego , Czerwony meteoryt .

20. Jaskinia (mapa M11). Znajdziesz w niej Wilki i Sztynaćce .

21. Ognisko.

22. Polana drwali. Znajdziesz na niej 3 ogniska. Od jednego z drwali dasz radę kupić za 200 orenów Srebrny pierścień , Soddeński trójniak i przede wszystkim receptę na eliksir Żonine Łzy . Jeśli się z nim potargujesz, zejdziesz do 150, ale już nie niżej.

23. Ognisko. Nieopodal znajdziesz dwa kosze do przeszukania. Gdy będziesz w trakcie questu Q2.57. Na wagę złota , spotkasz tu Zygfryda i jego podkomendnych.

24. Ciało.

25. Cmentarzysko golemów.

26. Ognisko, a przy nim ciało.

27. Skupisko dwugrotu.

28. Ognisko, przy którym znajdziesz zwłoki dziewczyny i zwłoki myśliwego. Przy zwłokach: Złoty pierścień z szafirem . Wieczorem pojawia się tu sporo Alghuli .

29. Miejsce mocy.

30. Wyspa Wywern , a na niej zwłoki posłańca. Przy zwłokach znajdziesz: Zakrwawiony list , Srebrny pierścień , Srebrny pierścień z bursztynem i miecz Harvall .

31. Ciało.

32 - M10: Las na Bagnach - Mapa - Wiedźmin - poradnik do gry

32. Gaj druidów. Spotkasz tu Druidów , Starszego druida , driadę Morenn , elfa Yaevinna oraz moc oswojonych bestii.

33. Krąg Niechcianej Mocy. Nauczysz się z niego znaku Yrden .

34. Golem w otoczeniu trzech pylonów.

35. Obóz nieludzi. Znajdziesz w nim cztery ogniska.

36. Dziesięć obelisków, w których będziesz musiał umieścić właściwe sefiry w trakcie questu Q2.58. Obeliski .

pobierz poradnik

Aby pobrać poradnik do gry
Wiedźmin

wyślij SMS o treści GOL na numer 77464

i wpisz poniżej kod, który otrzymasz w zwrotnym SMS.

Koszt poradnika to 8.61 zł

Poradnik Wiedźmin (The Witcher)

spis treści poradnika do gry Wiedźmin dostępnych w pełnej wersji


na pomarańczowo zaznaczono części wyświetlone jako przykładowe

Wprowadzenie
*** Zestaw porad ogólnych
*** Wybory i ich konsekwencje
SPIS ZADAŃ
Prolog
• Dziedziniec Kaer Morhen (1)
• Dziedziniec Kaer Morhen (2)
• Wnętrze Kaer Morhen
• Laboratorium Wiedźminów
• Droga do Laboratorium
• Walka z przerazą
• Opuszczamy Kaer Morhen
• Wnętrze Kaer Morhen - piętro
Rozdział 1 - Wprowadzenie
Mapa
• M5: Obrzeża Wyzimy
• M6: Krypta na Podgrodziu
Rozdział 1
• Zadania główne (1)
• Zadania główne (2)
• Zadania poboczne (1)
• Zadania poboczne (2)
• Istotne postacie
Rozdział 2 - Wprowadzenie
Mapa
• M7: Kanały
• M8: Wyzima Klasztorna
• M9: Grobla
• M10: Las na Bagnach
• M11: Jaskinia na Bagnach
• M12: Cmentarz Miejski
• M13: Krypta na Cmentarzu
Rozdział 2
• Wyjaśnienie śledztwa
• Zadania główne (1)
• Zadania główne (2)
• Zadania główne (3)
• Zadania główne (4)
• Zadania poboczne (1)
• Zadania poboczne (2)
• Zadania poboczne (3)
• Zadania poboczne (4)
• Zadania poboczne (5)
• Zadania poboczne (6)
• Istotne postacie
Rozdział 3 - Wprowadzenie
Mapa
• M14: Wyzima Handlowa
• M15: Wyzima Klasztorna
• M16: Kanały
• M17: Kryjówka Salamandry
• M18: Krypta Lwiogłowego Pająka
• M19: Grobla
• M20: Las na Bagnach
• M21: Jaskinia na Bagnach
• M22: Cmentarz Miejski
• M23: Krypta na Cmentarzu
• M24: Baza Salamandry
• M25: Leże Kikimor
Rozdział 3
• Zadania główne (1)
• Zadania główne (2)
• Zadania główne (3)
• Zadania główne (4)
• Zadania główne (5)
• Zadania poboczne (1)
• Zadania poboczne (2)
• Zadania poboczne (3)
• Zadania poboczne (4)
• Istotne postacie
Rozdział 4 - Wprowadzenie
Mapa
• M26: Brzeg
• M27: Krypta na Brzegu
• M28: Pola
• M29: Krypta na Polach
• M30: Wioska
• M31: Wyspa Rybitw
Rozdział 4
• Zadania główne (1)
• Zadania główne (2)
• Zadania główne (3)
• Zadania główne (4)
• Zadania poboczne (1)
• Zadania poboczne (2)
• Zadania poboczne (3)
• Istotne postacie
Rozdział 5 - Wprowadzenie
Mapa
• M32: Zamek
• M33: Stara Wyzima
• M34: Cmentarz na bagnach
• M35: Krypta Kruka
• M36: Krypta Strzygi
• M37: Stare Dworzyszcze
• M38: Katakumby
• M39: Starożytne krypty
Rozdział 5
• Zadania główne (1)
• Zadania główne (2)
• Zadania główne (3)
• Zadania główne (4)
• Zadania główne (5)
• Zadania poboczne (1)
• Zadania poboczne (2)
• Istotne postacie
Epilog - Wprowadzenie
Mapa
• M40: Wyzima klasztorna
• M41: Siedlisko Zeugla
• M42: Lodowe Pustkowia
Epilog
• Zadania główne (1)
• Zadania główne (2)
*** Pięści, kościany poker i picie
*** Księgi i zwoje - cz. 1 (A-N)
*** Księgi i zwoje - cz. 2 (O-P)
*** Księgi i zwoje - cz. 3 (R-Z)
*** Alchemia
*** Broń zwykła
*** Broń wiedźmińska
*** Ulepszenia broni
*** Zbroje Geralta
*** Lokalizacja meteorytów i run
*** Cennik pozostałych przedmiotów
Wiedźmin

zobacz więcej informacji o grze
Wiedźmin

Wszystkie dostępne tu poradniki są bezpłatnie do pobrania dla posiadaczy abonamentów MayClub.

Poradniki do gier RPG

Gry RPG
© 2000-2014 GRY-OnLine S.A.regulaminkontakt i pomocgry onlinegame guides