poradniki i solucje do gier
poradniki i solucje do gierod A do Zpomoc i reklamacjeregulamin usługi

Poradnik Disciples II: Mroczne Proroctwo (Disciples II: Dark Prophecy)

Disciples II to strategia turowa w klimacie fantasy, charakteryzująca się unikalnym sposobem myślenia i podejścia taktycznego. W poradniku opisano cztery rasy: Imperium, Górskie Klany, Przeklęte Legiony i Hordy Nieumarłych, ich budowle i jednostki.

poradnik, solucja do gry w zawiera 49 stron i 37 ilustracji, rozmiar pliku to 3,1 MB

Imperium charakteryzuje się jednostkami małymi (zajmującymi 1 slot w armii) i dość szybkimi - Imperium - Bohaterowie, Wojownicy, Magowie - Disciples II: Mroczne Proroctwo - poradnik do gry

Imperium charakteryzuje się jednostkami małymi (zajmującymi 1 slot w armii) i dość szybkimi. Jako, że Imperium jest domyślnie reprezentantem jasnej strony mocy, to można tu znaleźć całą grupę jednostek leczących (jednostki wsparcia i Arch-Angel)

Bohaterowie

Kolejność w tabeli bohaterów jest następująca: Wojownik, Zwiadowca, Mag, Terraformer, Złodziej - Imperium - Bohaterowie, Wojownicy, Magowie - Disciples II: Mroczne Proroctwo - poradnik do gry

Kolejność w tabeli bohaterów jest następująca: Wojownik, Zwiadowca, Mag, Terraformer, Złodziej.

Nazwa

Lvl

HP

Zbroja

Inicjat

Zasięg

Obrażenia

Zdolności

Pegasus Knight

1

150

0

50

Bliski, 1 cel

50

Używanie artefaktów

Ranger

1

90

0

60

Daleki, 1 cel

40

Używanie magicznych butów

Archmage

1

65

0

40

Daleki, 6 celów

30

Używanie zwojów, lasek, kul

Arch-Angel

1

100

0

10

Daleki, 1 cel

40 Heal

Stawianie różdżek

Thief

1

100

0

60

Bliski, 1 cel

30

Zdolności złodziejskie

Wojownicy

Standardowy zestaw - Imperium - Bohaterowie, Wojownicy, Magowie - Disciples II: Mroczne Proroctwo - poradnik do gry

Standardowy zestaw. Linia Witch-Hunterów charakteryzuje się odpornością na ataki umysłowe. Ponadto Holy Avenger ma zdolność dwukrotnego ataku.

Nazwa

Lvl

HP

Zbroja

Inicjat

Zasięg

Obrażenia

Wymagana struktura

Squire

1

100

0

50

Bliski, 1 cel

25

Brak

Knight

2

150

0

50

Bliski, 1 cel

50

Stable

Witch-Hunter

2

140

0

50

Bliski, 1 cel

50

Dungeon

Imperial Knight

3

200

0

50

Bliski, 1 cel

75

Imperial Stable

Inquisitor

3

180

0

50

Bliski, 1 cel

75

Torture Chamber

Angel

4

225

0

50

Bliski, 1 cel

125

Mountain of Life

Paladin

4

175

30

50

Bliski, 1 cel

100

Shrine

Grand Inquisitor

4

210

0

50

Bliski, 1 cel

100

Magistrate

Holy Avenger

5

250

0

50

Bliski, 1 cel

75 (x2)

Holy Statue

Defender of Faith

5

225

30

50

Bliski, 1 cel

125

Chapel

Magowie

Standardowy zestaw - Imperium - Bohaterowie, Wojownicy, Magowie - Disciples II: Mroczne Proroctwo - poradnik do gry

Standardowy zestaw. Odstępstwem jest Titan - dwuslotowa jednostka specjalna walcząca wręcz, oraz Elementalista przyzywający żywioły do pomocy w walce.

Nazwa

Lvl

HP

Zbroja

Inicjat

Zasięg

Obrażenia

Wymagana struktura

Apprentice

1

35

0

40

Daleki, 6 celów

15

Brak

Titan

1

250

0

50

Bliski, 1 cel

60

Ruined Tower (S)

Mage

2

65

0

40

Daleki, 6 celów

30

Library

Elementalist

3

95

0

40

Daleki, 1 cel

Summon

Elemental Circle

Wizard

3

95

0

40

Daleki, 6 celów

45

Tower

White Wizard

4

125

0

40

Daleki, 6 celów

60

Arcane Tower

Zasięgowe

Marksman a potem Imperial Assasin są świetnym wsparciem dla pierwszej linii złożonej z jednostek walczących wręcz - Imperium - Jednostki Zasięgowe i Wsparcia - Disciples II: Mroczne Proroctwo - poradnik do gry

Marksman a potem Imperial Assasin są świetnym wsparciem dla pierwszej linii złożonej z jednostek walczących wręcz.

Nazwa

Lvl

HP

Zbroja

Inicjat

Zasięg

Obrażenia

Wymagana struktura

Archer

1

45

0

60

Daleki, 1 cel

25

Brak

Marksman

2

90

0

60

Daleki, 1 cel

40

Archery Range

Imperial Assasin

3

135

0

60

Daleki, 1 cel

60/Poison

Imperial Guild

Wsparcia

Szczerze powiedziawszy, nie są to jednostki typu

Szczerze powiedziawszy, nie są to jednostki typu "musisz mieć". Warto mieć w odwodzie jednego zlevelowanego Priesta lub Imperiala (jeśli chcesz to podciągniesz do Hierophanta), którego można podciągnąć w krytycznych momentach na linię frontu. Ale w sumie i tak większość leczenia da się załatwić czarami albo eliksirami.

Nazwa

Lvl

HP

Zbroja

Inicjat

Zasięg

Obrażenia

Wymagana struktura

Acolyte

1

50

0

10

Daleki, 1 cel

20 Heal

Brak

Priest

2

75

0

10

Daleki, 1 cel

40 Heal

Monastery

Cleric

2

75

0

10

Daleki, 6 celów

20 Heal

Church

Imperial Priest

3

100

0

10

Daleki, 1 cel

80 Heal

Sanctuary

Matriarch

3

100

0

10

Daleki, 6 celów

40 Heal/Cure

Cathedral

Hierophant

4

125

0

10

Daleki, 1 cel

120 Heal/Revive

Worship House

Prophetess

4

125

0

10

Daleki, 6 celów

70 Heal/Cure

Basilica

Jednostki Górskich Klanów jak na Krasnoludy i Giganty przystało są może powolne, ale za to niesamowicie silne i wytrzymałe w porównaniu do ich odpowiedników z innych ras - Górskie Klany - Bohaterowie, Wojownicy, Magowie - Disciples II: Mroczne Proroctwo - poradnik do gry

Jednostki Górskich Klanów jak na Krasnoludy i Giganty przystało są może powolne, ale za to niesamowicie silne i wytrzymałe w porównaniu do ich odpowiedników z innych ras. Specjalną zdolnością Klanów jest wspomaganie ataku poprzez boost'owanie obrażeń i dodawanie ataku.

Bohaterowie

Kolejność w tabeli bohaterów jest następująca: Wojownik, Zwiadowca, Mag, Terraformer, Złodziej - Górskie Klany - Bohaterowie, Wojownicy, Magowie - Disciples II: Mroczne Proroctwo - poradnik do gry

Kolejność w tabeli bohaterów jest następująca: Wojownik, Zwiadowca, Mag, Terraformer, Złodziej.

Nazwa

Lvl

HP

Zbroja

Inicjat

Zasięg

Obrażenia

Zdolności

King's Guard

1

225

0

40

Bliski, 1 cel

60

Używanie artefaktów

Engineer

1

135

0

50

Daleki, 1 cel

40

Używanie magicznych butów

Loremaster

1

95

0

30

Daleki, 6 celów

30

Używanie zwojów, lasek, kul

Dwarf Champion

1

150

0

30

Daleki, 1 cel

40

Stawianie różdżek

Thief

1

150

0

50

Bliski, 1 cel

40

Zdolności złodziejskie

Wojownicy

Zestaw dość spory - Górskie Klany - Bohaterowie, Wojownicy, Magowie - Disciples II: Mroczne Proroctwo - poradnik do gry

Zestaw dość spory. Większość standardowa, ale znajdziemy tu Hermita, który oprócz zadania obrażeń wszystkim jednostkom przeciwnika, dodatkowo obniża ich inicjatywę. Druga ciekawostka to Wolf Lord obdarzony zdolnością zmiany postaci, lub - jeśli ktoś nie ma na to ochoty - może zaatakować wszystkich przeciwników. Ostatnia perełka to Rune Master obdarzony dwoma atakami w rundzie.

Nazwa

Lvl

HP

Zbroja

Inicjat

Zasięg

Obrażenia

Wymagana struktura

Dwarf

1

150

0

40

Bliski, 1 cel

30

Brak

Warrior

2

200

0

40

Bliski, 1 cel

55

Brewery

Veteran

3

250

0

40

Bliski, 1 cel

80

Armory

Mountaineer

3

225

0

40

Daleki, 6 celów

30

Outpost

Venerable Warrior

4

275

0

40

Bliski, 1 cel

100

Ancestor Shrine

Hermit

4

250

0

40

Daleki, 6 celów

55/Lower Initiative

Snow Den

Wolf Lord

4

225

0

40

Daleki, 6 celów

40/Morph Self

Fenrir's Hall

Dwarf King

5

250

0

20

Bliski, 1 cel

100

King's Hall

Rune Master

5

300

0

40

Bliski, 1 cel

65 (x2)

Rune Hall

Magowie

Klanowi magowie są specjalistami od wspomagania ataku - Górskie Klany - Bohaterowie, Wojownicy, Magowie - Disciples II: Mroczne Proroctwo - poradnik do gry

Klanowi magowie są specjalistami od wspomagania ataku. Boost obrażeń na dość wysokiej inicjatywie, a dodatkowo możliwość leczenia zatruć przez jednostki z poziomów 3 i 4. Alchemik pozwala dowolnej jednostce zaatakować w danej rundzie po raz drugi. Dzięki inicjatywie 10 można wybrać najodpowiedniejszą jednostkę do wykonania powtórki z rozrywki. Jedyną jednostką z drzewa magów, która sama zadaje rany jest Yeti (jednostka specjalna).

Nazwa

Lvl

HP

Zbroja

Inicjat

Zasięg

Obrażenia

Wymagana struktura

Tenderfoot

1

60

0

70

Daleki, 1 cel

Boost Dam.

Brak

Yeti

1

230

0

40

Daleki, 6 celów

30

Mountain Lair (S)

Novice

2

90

0

70

Daleki, 1 cel

Boost Dam.

Cottage

Alchemist

3

120

0

10

Daleki, 1 cel

Give Attack

Alchemy Tower

Druidess

3

120

0

70

Daleki, 1 cel

Boost/Cure

Wisdom Garden

Archdruidess

4

150

0

35

Daleki, 1 cel

Boost/Cure

Elder Tree

pobierz poradnik

Aby pobrać poradnik do gry
Disciples II: Mroczne Proroctwo

wyślij SMS o treści GOL na numer 77464

i wpisz poniżej kod, który otrzymasz w zwrotnym SMS.

Koszt poradnika to 8,61 zł

Disciples II: Mroczne Proroctwo

zobacz więcej informacji o grze
Disciples II: Mroczne Proroctwo

Wszystkie dostępne tu poradniki są bezpłatnie do pobrania dla posiadaczy abonamentów MayClub.

Poradniki do gier strategicznych

Strategiczne