poradniki i solucje do gier
poradniki i solucje do gierod A do Zpomoc i reklamacjeregulamin usługi

Poradnik Myth III: Era Wilka (Myth III: The Wolf Age)

Trzecia część znanej strategii czasu rzeczywistego Myth o podtytule The Wolf Age. Jej akcja rozgrywa się tysiąc lat przed wydarzeniami znanymi z Myth: The Fallen Lords i skupia się na życiu Connachta – legendarnego bohatera.

poradnik, solucja do gry w zawiera 77 stron i 187 ilustracji, rozmiar pliku to 4,5 MB

MISJA 2 - THE NEST

Wojska: 1 Connacht, 4 Berserks, 4 Hearth Guardsmen, 2 Villagers

Przeciwnicy: Myrkridian Warrior, Myrkridian Hunter, Myrkridna Giant

Posiłki: nie ma

Cel: wejść do gniazda Myrkridii, zabić główne wojsko i ich przywódcę

Musisz oszczędzać swoje wojsko, gdyż pod koniec ich zdrowie będzie najważniejszą rzeczą - nie możesz ich niestety leczyć. Dlatego też unikaj walki, jak tylko się to da. Jak zwykle w walce uczestniczyć będą przede wszystkim Berserki z Connachtem, a strażnicy i wieśniacy nie będą raczej mieli nic do gadania. Idź do końca mapy na wschód (krótka podróż), potem maksymalnie na północ, aż dotrzesz do drugiego końca mapy. Wtedy skręć i skieruj się na zachód - poczekaj, aż patrol Myrkridian Hunterów i Warriorów pójdzie w lewo, wtedy ty wzdłuż północnego krańca mapy dostań się do gór. Wtedy idź na południe.

Pierwsza walka nie będzie trudna - wykorzystaj zamieszanie w szykach wrogiego patrolu (2 Myrkridian Warriors, 3 Myrkridian Hunters) i zabij bestie po kolei - Misja 2 - The Nest - Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Pierwsza walka nie będzie trudna - wykorzystaj zamieszanie w szykach wrogiego patrolu (2 Myrkridian Warriors, 3 Myrkridian Hunters) i zabij bestie po kolei. Pamiętaj, że obecność Connachta przy walczących wojskach podnosi ich morale. Po walce biegnij dalej na południe.

Dotrzesz do wejścia do gniazda, z charakterystyczną skórą powieszoną przy wejściu - Misja 2 - The Nest - Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Dotrzesz do wejścia do gniazda, z charakterystyczną skórą powieszoną przy wejściu. W środku są dwa patrole Myrkridii, unikać ich musisz za wszelką cenę. Dlatego też poczekaj przed wejściem, aż pierwszy patrol pobiegnie w prawo, a ty skieruj się natychmiast w lewą odnogę.

Biegnąc tak poczekaj, a drugi patrol będzie szedł w tę samą stronę, co ty - goń go wtedy, ale gdy on skręci w lewo, ty skieruj się w prawo, do samotnego wieśniaka - Misja 2 - The Nest - Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Biegnąc tak poczekaj, a drugi patrol będzie szedł w tę samą stronę, co ty - goń go wtedy, ale gdy on skręci w lewo, ty skieruj się w prawo, do samotnego wieśniaka. Tu rozegra się walka.

Na początku musisz zabić 7 Myrkdian Warriorów, którzy wybiegną z prawej (ale dopiero, jak się zbliżysz) - Misja 2 - The Nest - Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Na początku musisz zabić 7 Myrkdian Warriorów, którzy wybiegną z prawej (ale dopiero, jak się zbliżysz). Jednocześnie musisz sprawić, aby Connacht miał co najmniej połowę zdrowia, gdyż to on będzie walczył z gigantem, którego pewnie już zauważyłeś. Rozstaw Guardsmenów w linii, przed nich Berserków, a Connachtem pobiegnij do Myrkridii i zabij pierwszego. Gdy reszta się zleci, uciekaj do Berserków i pozwól Guardsmenów nadgryźć troszkę Myrkridie, a potem ich wycofaj (bo będą rzucać oszczepami w twoje wojsko). Po pokonaniu Myrkridii, biegnij Connachtem i najzdrowszym Berserkiem w lewo, do giganta. Strzałka pokazuje, gdzie gigant zamierza iść, jednak ty musisz go wyprzedzić i uważając na jego wybuchowe pociski, którymi rzuca (biegnij wzdłuż ściany) złapać go w biegu. Jak tylko gigant skieruje łapę na Berserka, wycofaj go - wróg straci trochę czasu, a Connacht przez ten czas nie będzie próżnował. Gdy zabijesz giganta, misja zakończy się sukcesem.

MISJA 3 - JOURNEY TO LLANCARFAN

Wojska: 1 Connacht, 1 Damas, 6 Heron Guards, 4 Archers, 1 Warlock

Przeciwnicy: Thrall, Soulless, Wight, Myrkridian Warrior, Myrkridian Hunter

Posiłki: nie ma

Cel: doprowadzić Connachta i Damasa żywych do południowej drogi

To bardzo łatwa misja, wystarcz tylko umiejętnie kierować wojskiem. Po pierwsze, masz silnych Heron Guardów, a także dwóch świetnych wymiataczy - poznanego już Connachta oraz nowego sprzymierzeńca, Damasa. Tych będę nazywał zbrojnymi - oprócz tego są także łucznicy, znacznie lepsi od wcześniejszych oszczepników oraz mag. Z takim składem tylko głupi lub niedoświadczony dowódca może przegrać. Idź na zachód, do wzgórza. Tam rozwalisz pierwszą armię wroga.

Poczekaj, aż jeden Myrkridian Warrior (druga strzałka od lewej) przybiegnie, spokojnie go zabijesz - Misja 3 - Journey To Llancarfan - Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Poczekaj, aż jeden Myrkridian Warrior (druga strzałka od lewej) przybiegnie, spokojnie go zabijesz. Zaatakuj Soullesy stojące na wzgórzu Connachtem, trzymaj za nim maga. Niech Soullesi rzucają oszczepami w szybkiego i łatwo unikającego Connachta, co da czas magowi na puszczenie w nich kuli ognia (specjalna umiejętność). To ich rozniesie. Do pokonania zostały trzy grupki Thralli - z lewej dwie po sześć wrogów i jedna z prawej licząca trzech. Niech zbiją się w ciasną gromadę, a wtedy oberwą od łuczników i maga (użyj specjalnej umiejętności po raz drugi - nie zostanie ci nic many, więc wycofaj maga). Możesz teraz albo rzucić po prostu do walki zbrojnych, albo bawić się z Thrallami łucznikami, uciekając i jednocześnie nabierając odległości i strzelając, uciekając itp. Zaletą tej metody jest podszkolenie łuczników, wadą natomiast duży upływ czasu, jednak warto go poświęcić. Gdy już ostatni Thrall będzie "martwy", wróć na drogę i kontynuuj wędrówkę do mostu.

Postaw maga na szczycie wzgórza, razem z Heron Gurdami - Misja 3 - Journey To Llancarfan - Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Postaw maga na szczycie wzgórza, razem z Heron Gurdami. Przed mostem natomiast ustaw łuczników, a za nimi parę bohaterów. Wejdź łucznikami za most, niech zaatakują szóstkę Soullessów - za nimi jest 12 Thralli (trzy grupy po czterech osobników), no i z lewej wyjdzie Wight. W czasie, gdy łucznicy będą strzelać do Soullessów, zaatakuj je także Connachtem i Damasem i wycofaj łuczników. Powinieneś zdążyć zabić bohaterami wszystkie Soullessy, a Wight obok powinien wysadzić się sam. Wtedy wycofaj bohaterów. Thralli zabij używając wszystkich jednostek (mag większą kulą ognia ze wzgórza, użyj dwa razy na ciasne i liczne gromady). Nie przechodź przez most, tylko idź w prawo.

Przejdziesz na wyspę drugim przejściem, zacznij gonić jednego Myrkridian Warrior - Misja 3 - Journey To Llancarfan - Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Przejdziesz na wyspę drugim przejściem, zacznij gonić jednego Myrkridian Warrior. Podążaj dalej, w międzyczasie zabijesz Wighta i dwóch Soullessów (łucznicy lub mag). Kieruj się dalej na południe.

Kontynuując wędrówkę natrafisz na jednego Myrkridian Huntera i kilku Warriorów - ponieważ jest ich mniej i w dodatku dobiegać będą po kolei, bez trudu ich wykończysz - nie używaj nawet łuczników ani maga - Misja 3 - Journey To Llancarfan - Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Kontynuując wędrówkę natrafisz na jednego Myrkridian Huntera i kilku Warriorów - ponieważ jest ich mniej i w dodatku dobiegać będą po kolei, bez trudu ich wykończysz - nie używaj nawet łuczników ani maga. Kontynuuj podróż.

Następna zapora wroga jest bardzo prosta - Misja 3 - Journey To Llancarfan - Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Następna zapora wroga jest bardzo prosta. Na początku ustawiłbym łuczników po prawej, aby odganiali dwa Wighty (Wighty idą do łuczników, gdy ci są odwróceni - poczekaj więc stojąc tyłem do Wighta na to, aż podejdzie na odpowiednią odległość, wtedy odwróć się i zaatakuj - Wight zacznie uciekać, lecz po prostu nie zdąży), w tym samym czasie wystaw zbrojnych i maga - niech puści on większą kulę ognia w grupę Myrkridian Warriorów (sześć sztuk), wykończ ich potem zbrojnymi. Następnie wycofaj wszystkich, a łucznikami załatw dwie grupy Thralli (także sześć sztuk) - nie powinny ruszyć się z miejsca (a jeśli nawet, to z łatwością sobie z nimi poradzisz).

Ostatnia walka czeka cię przed drugim mostem - Misja 3 - Journey To Llancarfan - Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Ostatnia walka czeka cię przed drugim mostem. Na moście stoi dużo (około ośmiu) Wightów, ale oni nie będą problemem. Uważałbym natomiast na dwie grupy Soullessów (po 3), które wyjdą z lewej i ze wzgórza po prawej. Dalej po prawej będzie pięcioosobowa grupa Thralli. Na Thralli poślij zbrojnych, na Soullessów - maga i łuczników. Niech mag swą wielką kulą ognia zniszczy jedną grupę, a łucznicy drugą. Potem łucznicy zabiją Wighty i razem ze zbrojnymi przejdziesz przez most.

MISJA 4 - THE PACK-MAGE

Wojska: 2 Heron Guards, 10 Warriors, 6 Archers, 2 Warlocks

Przeciwnicy: Thrall, Soulless, Wight, Myrkridian Warrior, Myrkridian Hunter, Myrkridian Pack-Mage, Thrall Peasant

Posiłki: nie ma

Cel: znajdź i zabij Myrkridian Pack-Mage

Tym razem przyjdzie nam ubić maga Myrkridii, wskrzeszającego nieumarłych. Pierwszym zadaniem będzie rozbicie kilku murów Soullessów rozstawionych na całej długości mapy. Pierwszą parę spotkasz po kilku chwilach drogi na wschód. Otocz maga wojownikami i idź w stronę Soullessów. Niech oszczepami obrywają wojownicy, a w odpowiedniej odległości mag puści większą kulę ognia. To rozwali wszystkie Soullessy. W taki sam sposób załatw wszystkie pozostałe, kilka grup liczących cztery sztuki - jeśli jakiś mag będzie miał czerwony pasek energii, to zamień go z drugim. Po załatwieniu Soullessów będziesz miał wolne pole manewru - idź na środek mapy i na wschód.

Na wzgórzu stoi trzech Soullessów (upewnij się, że masz pełną manę) - rozwal ich kulą ognia, potem z lewej wyjdzie jedenastu Thralli - Misja 4 - The Pack-Mage - Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Na wzgórzu stoi trzech Soullessów (upewnij się, że masz pełną manę) - rozwal ich kulą ognia, potem z lewej wyjdzie jedenastu Thralli. Używając kul ognia, wycofując się, zabijaj ich. Tuż za nimi przyjdzie ośmiu Soullessów. Rzuć się całym wojskiem na nich - niech magowie puszczą swoje wielkie kule ognia, łucznicy strzały, potem wycofaj obie formacje, gdy wojownicy dotrą do Soullessów. Po unieszkodliwieniu Soullessów skieruj się na wschód, do przejścia przez rzekę.

Zwab wrogie wojsko nad rzekę, niech przed nią stoją w gotowości łucznicy i magowie - Misja 4 - The Pack-Mage - Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Zwab wrogie wojsko nad rzekę, niech przed nią stoją w gotowości łucznicy i magowie. Przyjdzie do ciebie trzech Soullessów i ośmiu Thralli (Myrkridian Hunter nie przyjdzie, za to z rzeki zaczną wychodzić Wighty). Pierwszych zabiją łucznicy, drugich magowie większymi kulami ognia. Wróć się na zachód - wyjdzie stamtąd 16 Thralli.

Ustaw się na jakimś wzgórzu i zacznij się bronić - Misja 4 - The Pack-Mage - Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Ustaw się na jakimś wzgórzu i zacznij się bronić. Nie używaj wojowników, ani Heron Guardów. Uważając na Wighty i Soullessy, które zdejmuj łucznikami (Wighty wychodzą z rzeki i próbują zajść cię od tyłu), zabij wielką armię Thralli. Przyjdzie ci się też wycofywać, gdyż nie starczy many na wszystkie potrzebne wielkie kule ognia. Po burzliwej walce wróć się do rzeki i przekrocz ją - dojdź do wzgórza, na którym znajduje się Myrkridian Pack-Mage. Poczekaj, aż mana się zregeneruje i dopiero wtedy zaatakuj.

Po chwili wskrzesi on cztery grupy Thrall Peasantów liczące kilkanaście osobników - Misja 4 - The Pack-Mage - Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Po chwili wskrzesi on cztery grupy Thrall Peasantów liczące kilkanaście osobników. Ustaw łuczników w linii, przed nimi magów - niech wielkie kule ognia wykorzystają do zabicia liczącej sześciu wrogów grupy Myrkridian Hunterów, które wybiegną z prawej. Zabijając umarłych, wojownikami obejdź łukiem z lewej lub prawej (na obrazku z lewej) wzgórze i do Pack-Mage'a - musisz się pospieszyć, gdyż może on uciec (uciekając wskrzesi jeszcze jedną grupę Thrall Peasantów, a potem ucieknie). Magowie i łucznicy poradzą sobie z "zabijaniem umarłych". Mag nie jest wytrzymały i padnie pod kilkoma ciosam mieczów i toporów.

pobierz poradnik

Aby pobrać poradnik do gry
Myth III: Era Wilka

wyślij SMS o treści GOL na numer 77464

i wpisz poniżej kod, który otrzymasz w zwrotnym SMS.

Koszt poradnika to 8,61 zł

Myth III: Era Wilka

zobacz więcej informacji o grze
Myth III: Era Wilka

Wszystkie dostępne tu poradniki są bezpłatnie do pobrania dla posiadaczy abonamentów MayClub.

Poradniki do gier strategicznych

Strategiczne