poradniki i solucje do gier
poradniki i solucje do gierod A do Zpomoc i reklamacjeregulamin usługi

Poradnik Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast opis przejścia

Star Wars Jedi Outcast: Jedi Knight II to już trzecia część przygód agenta rebeliantów Kyle Katarna. Minęło kilka lat od czasu gdy Kyle pomścił śmierć swego ojca oraz ocalił Valley of the Jedi przed najazdem Dark Jedi dowodzonych przez Jereca.

poradnik, solucja do gry w zawiera 63 stron i 122 ilustracji, rozmiar pliku to 3,7 MB

Misja 03: Artus Mine

1. Infiltruj kompleks kopalniany.

2. Zatrzymaj proces wykopaliskowy.

Idź cały czas prosto górskim przesmykiem, mijając wraki robotów po drodze. Kiedy dotrzesz do urwiska, będziesz w stanie zobaczyć niewielki plac pilnowany przez struktury obronne [#40] . Zejdź na dół, trzymając się prawej strony. Na skalnej półce nad wąwozem znajdziesz nową broń – Bowcaster.

Wróć na plac i omijając snopy światła przejdź do wieżyczki, wysuniętej najbardziej na lewo nad wąwozem. W środku znajdziesz przycisk wyłączający zabezpieczenia. Teraz wyjdź po rurach [#41] na górę i stąd na budynek po drugiej stronie przepaści. Uważaj, jak tylko podejdziesz pod drzwi, ze środka wyskoczy kilku żołnierzy.

W środku załatw oficera stojącego na kładce u góry - Misja 03: Artus Mine - Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast - poradnik do gry

W środku załatw oficera stojącego na kładce u góry. Udaj się tam, zabierz Security Key, po czym wróć niżej i przejdź przez wielkie wrota. Znajdziesz się w pomieszczeniu z ładowarkami pancerza i naboi – skorzystaj z nich. Następna sala [#42] pęka w szwach od wrogich jednostek – oficerowie dadzą Ci Security Key oraz Supply Key.

Przejdź przez drugie drzwi i wejdź do windy. Uważaj teraz, gdyż jadąc w dół miniesz oświetlony na czerwono [#43] wąski korytarzyk – sekret #1 . Wejdź tam na kuckach, by zebrać granaty. Przez dziurę w podłodze możesz zabić paru wojaków. Teraz wróć do szybu i zjedź windą w dół. Tam przygotuj się na szybką wymianę ognia.

Zabierz cenne przedmioty z kontenera po lewej, oczyść okolicę i przejdź pod jedyne otwarte drzwi po lewej stronie magazynu [#44] , w którym się teraz znajdujesz. Będąc w korytarzu zobaczysz jak winda wjeżdża na górę – wyjmij granaty i przygotuj się na powitanie czwórki wrogich wojaków.

Kontynuuj wędrówkę dalej idąc tunelem - Misja 03: Artus Mine - Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast - poradnik do gry

Kontynuuj wędrówkę dalej idąc tunelem. Na pierwszym rozwidleniu skręć w lewo, pomiń przejście pomiędzy skałami i na rozwidleniu korytarza skręć w prawo. Dotrzesz do pomieszczenia pełnego żołnierzy. Po zabraniu od jednego z oficerów Supply Key, wyjdź na zewnątrz i stań pomiędzy dwoma lampami [#45] .

Zauważysz zaraz jak na dole wysunie się długi chodnik – zeskocz na niego. Potem poczekaj, aż się z powrotem zwinie i wejdź do wielkiej rury. Podążaj nią aż do pomieszczenia z dziwnym urządzeniem [#46] . Musisz je wyłączyć, ale wpierw rozwal czerwone generatory osłon na ścianach. Następnie szybko zniszcz urządzenie w centrum pomieszczenia.

Kiedy to zrobisz, będziesz w stanie wejść do zniszczonej struktury. W pewnym momencie wyjedziesz tędy do pomieszczenia piętro wyżej – to tutaj ładowane są latające pojazdy z kontenerami. Wyjdź na belki [#47] umieszczone pod dachem i kiedy nadjedzie kontener, wskocz na niego.

Musisz cały czas pozostać w pozycji klęczącej - Misja 03: Artus Mine - Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast - poradnik do gry

Musisz cały czas pozostać w pozycji klęczącej. Zaraz za pierwszym zakrętem przygotuj się – należy wskoczyć w widoczny z lewej tunel [#48] . Idąc przy świetle dawanym przez zielone kryształy, załatw większość zmutowanych Krabów. Tunel czasami będzie rozdzielał się na kilka części, ale i tak dojdziesz każdym z nich w to samo miejsce.

A tym miejscem jest maszyna wykopaliskowa [#49] . Uruchom ją, aby dostać się do nowej części kopalni. Z góry zabij widocznych niżej żołnierzy, po czym rozwal drugą z kolei kratę i przeskocz na kontener, kiedy ten będzie zrzucał śmieci. Podjedź nim do pomostu, zeskocz nań i oczyść okolicę.

Weź naboje oraz medykamenty i zjedź windą w dół. Przejdź do sąsiedniej sali – zajmij się przeciwnikami w pierwszej kolejności. Następnie wyskocz na poruszającą się platformę [#50] i w ten sposób przejdź na górną część sali. Tu również zabierz wszystko to, co dusza zapragnie, nie zapomnij o naładowaniu osłon (czyli pancerza) i skieruj się w stronę wyjścia.

Trafisz do większej sali z mnóstwem żołnierzy - Misja 03: Artus Mine - Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast - poradnik do gry

Trafisz do większej sali z mnóstwem żołnierzy. Zajmij się nimi, a następnie zjedź w dół windą. Zajrzyj do małego kontenera – przy jednym z oficerów znajdziesz potrzebny Supply Key. Podejdź do wielkiej maszyny [#51] w rogu – uruchom panel kontrolny, aby zobaczyć krótki przerywnik. Potem dostaniesz nowe zadanie, a kopalnia zostanie, delikatnie to ujmując, naruszona.

3. Ruszaj do aresztu.

Przejdź przez wielkie wrota na końcu pomieszczenia – znajdziesz się w znanym już magazynie. Załatw przeciwników i ruszaj w stronę windy (to będzie jedyne możliwe przejście). Na górze, na rozwidleniu tym razem skręć w prawo. W pomieszczeniu [#52] rozwal żołnierzy oraz cała masę krabów.

Za ostatnimi na tym poziomie drzwiami natkniesz się na dwa działka. Zniszcz je, załatw kraby i zabierz potrzebne medykamenty. Nie pozostało już nic innego, jak wsiąść do kolejki [#53] i ją aktywować odpowiednim przyciskiem. Wyruszysz teraz do części więziennej.

1 - Misja 03: Artus Mine - Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast - poradnik do gry

Misja 04: Artus Detention Area

1. Uratuj uwięzionych górników. Wypuść ich z aresztu.

Misję rozpoczynasz przy zniszczonej kolejce. Załatw żołnierzy strzelających do Ciebie z mostu nieopodal. Przejdź w lewo, po zniszczonym, stalowym pręcie na skalną półkę i dalej na chodnik z krat. Przejście jest zamknięte – wyjdź po belce [#54] , która spadnie tworząc coś w rodzaju pomostu i wciśnij na górze przycisk.

Wróć niżej i wejdź do kompleksu. Załatw pierwszych przeciwników – uważaj szczególnie na tego w bunkrze [#55] (specjalna osłona). Musisz zabić jeszcze kilku takich, idąc cięgle w lewą stronę tunelu. Uważaj na godzinę szóstą, gdyż przy ostatnim z nich za Twoimi plecami pojawi się mały oddział. Najlepiej ustaw miny na początku przy tymczasowo zamkniętych drzwiach z prawej.

Wejdź przez drzwi do miejsca, skąd wybiegli żołnierze i zajmij się ich kolegami - Misja 04: Artus Detention Area - Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast - poradnik do gry

Wejdź przez drzwi do miejsca, skąd wybiegli żołnierze i zajmij się ich kolegami. Nie masz po co wyjeżdżać windą na górę – przejście jest zablokowane. Za to udaj się w lewo – w korytarzu znajdziesz ładowarki pancerza i naboi, a na jego końcu – terminal [#56] otwierający drugie drzwi w początkowym tunelu.

Wróć do otwartego przed chwilą przejścia. Znajdziesz się w okrągłym pomieszczeniu [#57] – to areszt. Centralna część to cele z więźniami. Po okolicy kręci się spora ilość przeciwników, więc miej się na baczności. Twoim zadaniem jest w tej chwili dojść na najwyższą część tej sali – a to kawał drogi. Skorzystaj z drugich drzwi na tym piętrze i po schodach wyjdź wyżej.

Musisz tak zrobić kilka razy, aż dotrzesz do miejsca, gdy napotkasz zamknięte drzwi [#58] (czerwone znaczki na nich). Po drodze jednak będzie trzeba stawić czoła kilku sporym grupom wojaków, a na górze – nawet kilku robotom! Szanuj naboje i brnij do przodu, nie oglądając się za siebie. W końcu dostaniesz się do wspomnianego miejsca.

Jako że wspomniane przejście jest zamknięte, wyjdź jeszcze raz po schodach na górę - Misja 04: Artus Detention Area - Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast - poradnik do gry

Jako że wspomniane przejście jest zamknięte, wyjdź jeszcze raz po schodach na górę. Tam załatw wyższych rangą żołnierzy i znajdź dwa panele: jeden z rysunkiem wiatraka (włącza wiatrak potrzebny do wykonania misji) oraz jeden w rogu [#59] , otwierający omawiane przed chwilą drzwi. Wróć po schodach w dół i przejdź w prawo, do nowego pomieszczenia.

Naładuj pancerz (ładowarka w rogu) i zabierz wszystkie potrzebne przedmioty. Powinieneś spotkać więźnia [#60] , który przekaże Ci informacje o dowódcy tego kompleksu – dostaniesz nowe zadanie. Ruszaj do hangaru (stąd są tylko dwa wyjścia, jedno do więzienia, drugie do hangaru, więc nie powinno być z tym problemu).

2. Schwytaj Dowódcę Bazy i zmuś go do wypuszczenia więźniów.

Pokręć się po hangarze i zabierz wszystkie przydatne przedmioty, Potem odszukaj windę (na lewo od wejścia) i wjedź nią na półkę biegnącą dookoła hangaru. Musisz obejść całą halę [#61] , aby dostać się do otwartych drzwi. Za nimi czeka kilku uzbrojonych żołnierzy, a dalej zamknięte drzwi. Rozejrzyj się po szybie, w którym teraz jesteś.

Zauważ naruszoną kratę z boku [#62] – strzel w nią, aby odkryć tunel - Misja 04: Artus Detention Area - Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast - poradnik do gry

Zauważ naruszoną kratę z boku [#62] – strzel w nią, aby odkryć tunel. Przejdź tędy aż do miejsca z wielką dziurą pośrodku. Jako że aktywowałeś wcześniej wiatrak, możesz spokojnie zeskoczyć w dół. Fala powietrza stworzy na tyle silny opór, że nic Ci się nie stanie. Pamiętaj tylko, aby na dole ustawić się zaraz pod kratą! Inaczej zginiesz w łopatkach wirnika.

Wyjedź z pomieszczenia z wiatrakiem – znajdziesz się w okrągłym pomieszczeniu. Rozejrzyj się ponownie po okolicy – za jedną z krat ukryto ciekawe przedmioty. Zniszcz kratę [#63] i zbierz wszystko – to jest sekret #1 . Teraz skorzystaj z innego przejścia. Tunel zaprowadzi Cię do ciemnej jaskini z zielonymi kryształami, podobnej do tej z poprzedniej misji.

Tym razem droga jest dłuższa i bardziej zawiła, ale nie przejmuj się tym. Biegnij cały czas przed siebie, aż ujrzysz światło w oświetlonym na czerwono tunelu [#64] (musisz przejść tędy na kuckach). Tam załatw żołnierza i zabierz przydatne przedmioty. Z pomieszczenia wyjdziesz do tunelu rozdzielającego się na dwie części.

Wybierz najpierw tę z lewej - Misja 04: Artus Detention Area - Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast - poradnik do gry

Wybierz najpierw tę z lewej. Przejście na wprost będzie zamknięte, więc skręć ponownie w prawo. Po wyeliminowaniu przeciwników odnajdź panel kontrolny [#65] , który otworzy okoliczne drzwi. Wróć do tunelu, ale nie idź na lewo (trafisz wtedy do hangaru). Postaraj się wrócić na rozwidlenie i wybierz drugie przejście (czyli to, co wcześniej było na prawo).

Wejdziesz do sali z kilkoma wojakami i ładowarką. Oczyść wszystkie możliwe przejścia, szczególnie to ze schodami, prowadzącymi do zamkniętych wrót. Następnie znajdź drzwi, za którymi ujrzysz schody prowadzące lekko w dół – to tam ukrywa się Dowódca Bazy [#66] . Musisz z nim odpowiednio porozmawiać – wtedy ten się podda.

Aby zmusić Dowódcę do działania, trzeba trzymać go na muszce. Wtedy ten, chcąc nie chcąc, będzie powoli brnął przed siebie. Wyjdziecie po wspomnianych wcześniej schodach na górę, Twój nowy „przyjaciel” otworzy wrota, a w samym pomieszczeniu uwolni żołnierzy wciskając odpowiedni przycisk na panelu [#67] . Niestety, teraz już nie będzie chciał kontynuować współpracy.

3 - Misja 04: Artus Detention Area - Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast - poradnik do gry

3. Udaj się na powierzchnię.

Załatw Dowódcę i jego pomocników. Skorzystaj z przejścia, które ów niekompetentny pomocnik otworzył, by trochę utrudnić Ci życie. Zjedź windą w dół, załatw paru przeciwników i przejdź dalej. Po oczyszczeniu sali rozwal przejścia na jej końcu [#68] . Na kuckach wejdź do szybu wentylacyjnego i tym sposobem opuść kompleks. Teraz czekają Cię dalsze zmagania. I wcale nie będzie łatwiej.

Misja 05: Artus Topside

1. Wyłącz zewnętrzne struktury obronne, aby umożliwić ewakuację więźniów.

2. Spotkaj się z Jan i Raven Claw.

Zaczynasz schowany za skrzyniami, w dolnej części kanionu. Zaraz zbliży się do Ciebie AT-ST, więc nie czekaj na oklaski, tylko od razu biegnij do budynku z lewej. Załatw obsługę, zabierz Supply Key od oficera i wciśnij przycisk [#69] . Za szybą zobaczysz windę zjeżdżającą w dół. Biegnij tam szybko, aby zdążyć z niej skorzystać.

Wyjedziesz na górną część zabudowań. AT-ST na dole nic Ci nie zrobi, ale stojący przy wielkiej bramie [#70] żołnierze, już tak. Wejdź do niewielkiego budynku obok windy i załatw przeciwników, po czym zbierz naboje oraz medykamenty. Wyjdź na zewnątrz i obsadź wieżyczkę stojącą na lewo od budynku.

Najpierw rozwal AT-ST, który dokuczał Ci na dole - Misja 05: Artus Topside - Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast - poradnik do gry

Najpierw rozwal AT-ST, który dokuczał Ci na dole. Potem zrób obrót o 180 stopni i zajmij się żołnierzami przy i na bramie. Zaraz wyjdzie z niej jeszcze jeden AT-ST, więc bądź przygotowany na jego przyjęcie. Po oczyszczeniu okolicy wejdź do niewielkiego pomieszczenia [#71] i zabierz osłonę z kontenera. Wróć do windy i zjedź nią z powrotem na dół.

Ruszaj w lewo, przez kanion. Biegnij cały czas przed siebie, nie zwracając uwagi na przeciwników, ani na AT-ST, który to pojawi się na samym końcu w bramie. Omiń go i wejdź w drzwi na prawo [#72] . Skorzystaj z windy, aby wyjechać na górę. Tam wyjdź na zewnątrz – trzeba będzie stawić czoła tym wszystkim przeciwnikom widzianym z dołu.

W pierwszej kolejności załatw wojaków stojących na podwyższeniu na prawo od wyjścia, a potem resztę na górze, z lewej. Zignoruj na razie tych na dole kanionu i udaj się w prawo. W rogu zauważysz kratę [#73] – zniszcz ją, aby odkryć sekret #1 . Udaj się teraz w stronę wielkich dział jonowych i rozwal resztę oponentów korzystając z działka.

Owe działa jonowe to wielkie okrągłe struktury [#74] , wyrzucające co chwila wiązkę energii w powietrze - Misja 05: Artus Topside - Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast - poradnik do gry

Owe działa jonowe to wielkie okrągłe struktury [#74] , wyrzucające co chwila wiązkę energii w powietrze. Zaraz po wystrzale metalowa podłoga wokół nich zostaje naelektryzowana, co grozi śmiercią, jeśli tam się znajdziesz w nieodpowiednim momencie. Dlatego skorzystaj z przewodów na tyłach działek – stojąc na nich możesz przeczekać tę niebezpieczną chwilę.

Przechodząc pomiędzy działami, wsiądź do sterowanego działka i rozwal widocznego na dole [#75] AT-ST (to ten, co wyszedł zza wielkich wrót, kiedy byłeś na dole). Idź dalej do budynku, zajmij się żołnierzami, zbierz medykamenty, przejdź do tunelu z podwieszanym działkiem, rozwal je i wejdź do większej sali.

Musisz się zająć widocznymi na dole hangaru naprawczego wojakami [#76] . Przejdź przez kolejne pomieszczenia, uważając na wiązkę lasera w pierwszym i korzystając z ładowarki pancerza w drugim. Jako że dalsze przejście jest zamknięte, zjedź windami na dół sali. Tam zabierz z ciała poległego oficera Security Key i skorzystaj z otwartych drzwi.

Przygotuj granaty – będą potrzebne, gdyż czeka Cię przeprawa z niemałą grupką żołnierzy - Misja 05: Artus Topside - Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast - poradnik do gry

Przygotuj granaty – będą potrzebne, gdyż czeka Cię przeprawa z niemałą grupką żołnierzy. Zdobyty na oficerze Supply Key przyda się do otwarcia kontenera w hangarze naprawczym. Za następnymi drzwiami, otwieranymi zdobytym przed chwilą kluczem, znajdziesz terminal [#77] wyłączający pola siłowe dział jonowych.

Wróć windami na górę i wyjdź z powrotem do kanionu. Po drodze będziesz miał masę wojaków do wyeliminowania. Musisz rozwalić działa jonowe – wsiądź do jednego z działek i zajmij się destrukcją tych urządzeń. Kiedy zadanie zostanie wykonane, wróć do hangaru i przejdź przez zamknięte wcześniej drzwi [#78] .

Tam zbierz medykamenty i przejdź do pomieszczenia z niebieskimi laserami [#79] . To są oczywiście miny – rozwal je z bezpiecznej odległości, jedna po drugiej. Będąc już za drzwiami zabierz apteczki znajdujące się po lewej stronie, po czym ruszaj niewielkimi schodami na lądowisko.

Obejrzysz krótki przerywnik - Misja 05: Artus Topside - Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast - poradnik do gry

Obejrzysz krótki przerywnik. Będzie trzeba walczyć z bardzo silnym przeciwnikiem [#80] . Niestety, tej walki nie wygrasz, ale nie przejmuj się – przegrana nie zakończy gry. Przed tobą chwila relaksu przy ciekawych przerywnikach. Po nich zobaczysz, co Cię teraz czeka.

pobierz poradnik

Aby pobrać poradnik opis przejścia do gry
Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast

wyślij SMS o treści GOL na numer 77464

i wpisz poniżej kod, który otrzymasz w zwrotnym SMS.

Koszt poradnika to 8.61 zł

Poradnik Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast opis przejścia

spis treści poradnika do gry Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast dostępnych w pełnej wersji


na pomarańczowo zaznaczono części wyświetlone jako przykładowe

1. Wprowadzenie
2. Uzbrojenie
3. Moc
4. Walki jeden na jednego - czyli jak poradzić sobie z duelami
Misja 01: Kejim Post
Misja 02: Kejim Base
• Misja 03: Artus Mine
• Misja 04: Artus Detention Area
• Misja 05: Artus Topside
Misja 06: Yavin Temple
Misja 07: Yavin Trial
Misja 08: NS Streets
Misja 09: NS Hideout
Misja 10: NS Starport
Misja 11: Bespin Undercity
Misja 12: Bespin Streets
Misja 13: Bespin Platform
Misja 14: Cairn Bay
Misja 15: Cairn Assembly
Misja 16: Cairn Reactor
Misja 17: Cairn Dock1
Misja 18: Doom Comm
Misja 19: Doom Detention
Misja 20: Doom Shield
Misja 21: Yavin Swamp
Misja 22: Yavin Canyon
Misja 23: Yavin Courtyard
Misja 24: Yavin Final
Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast

zobacz więcej informacji o grze
Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast

Wszystkie dostępne tu poradniki są bezpłatnie do pobrania dla posiadaczy abonamentów MayClub.

Poradniki do gier akcji

Gry Akcji
© 2000-2014 GRY-OnLine S.A.regulaminkontakt i pomocgry onlinegame guides