Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium - poradnik do gry

Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium - poradnik do gry

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Pierwsza część poradnika do gry Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium zawiera szczegółowe rozwiązanie do wszystkich misji kampanii dla jednego gracza - Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium - poradnik do gry

Pierwsza część poradnika do gry Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium zawiera szczegółowe rozwiązanie do wszystkich misji kampanii dla jednego gracza. Opisy scenariuszy zostały skonstruowane w taki sposób, aby uwzględnić w nich nie tylko zadania główne, ale również cele bonusowe. Dokładne wskazówki dotyczące przyjętego przeze mnie schematu oraz legendę do mapek, znajdziesz poniżej.

Uwaga! Porady zaprezentowane w poniższym rozwiązaniu nie są jedynymi skutecznymi metodami na pokonanie danego problemu. Gra jest skonstruowana w taki sposób, że pewne rzeczy można wykonać zupełnie inaczej, stosując odmienną taktykę oraz inne jednostki. W solucji tej starałem się uwzględnić najlepsze moim zdaniem rozwiązania.

Jak czytać opisy misji?

W opisie każdej misji znajdziesz cele główne (trzeba je wykonać, aby ukończyć etap) i cele bonusowe (ich zaliczenie nie jest konieczne, aby przejść do kolejnej misji) - oznaczone odpowiednimi kolorami. Liczba stojąca obok wymienionego zadania pomoże określić Ci jego położenie na zamieszczonych obok mapkach.

W przeważającej większości opisów, cele misji nie są ułożone w prawidłowej kolejności. Taki wariant został zastosowany wyłącznie dla Twojej wygody. Czytając rozwiązanie, będziesz mógł zobaczyć w jaki sposób ukończyć scenariusz od początku do końca, zaliczając przy okazji wszystkie dostępne cele główne oraz bonusowe.

Oznaczenia na mapkach

  • Liczby - odpowiadają zadaniom - żółte głównym , zielone bonusowym ;
  • Białe litery - oznaczenie punktu, do którego odwołuje się dany fragment tekstu;
  • Czerwona litera S - miejsce, w którym rozpoczyna się dany etap;
  • Czerwona litera X - skrzynki, do których odwołuje się dany fragment tekstu;
  • Litery T - wskazują pola Tyberium, do których odwołuje się dany fragment tekstu.

Autor Poradnika

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej


Informacje o Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium - poradnik do gry

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 40, ilustracje: 118 .

Skorzystaj z funkcji komentarzy do wskazania błędów lub uzupełnienia poradnika.

Popularne strony w Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium - poradnik do gry