poradniki i solucje do gier
poradniki i solucje do gierod A do Zpomoc i reklamacjeregulamin usługi

Poradnik Infernal

Poradnik do gry Infernal – strzelaniny osadzonej w perspektywie trzeciej osoby, zawiera szczegółowe rozwiązanie, wzbogacone sporą liczbą ilustracji, a także opis unikatowych umiejętności głównego bohatera zmagań i używanych przez niego gadżetów.

poradnik, solucja do gry w zawiera 74 stron i 290 ilustracji, rozmiar pliku to 7,7 MB

Od swojego nowego szefa - Luciusa Blacka - uzyskasz piekielną moc, z której będziesz mógł korzystać niemal przez całą grę. W zamian wysłannik Piekieł zażąda zdobycia informacji na temat nowoczesnej technologii, która opracowywana jest na terenie położonego w górach klasztoru Hochtempelberg.

1 - Hochtempelberg Monastery (1) - Mission 1 - Infernal - poradnik do gry
Przygoda rozpoczyna się w wiosce Weissdorf (#5) - Hochtempelberg Monastery (1) - Mission 1 - Infernal - poradnik do gry

Przygoda rozpoczyna się w wiosce Weissdorf (#5). Ruszaj przed siebie jedyną dostępną drogą. Po krótkim spacerze dotrzesz do małej szopy (#6). Wejdź do środka, otwórz skrzynkę stojącą w kącie (#7) i zabierz amunicję do pistoletu (tego typu pudła spotkasz podczas gry wielokrotnie. Pamiętaj, aby w czasie całej gry dokładnie przeszukiwać przemierzane pomieszczenia. Skrzynie są najlepszym źródłem dodatkowych pocisków, a czasem także i broni).

2 - Hochtempelberg Monastery (1) - Mission 1 - Infernal - poradnik do gry
Wyjdź z szopy i przejdź do centrum osady (#8), w którym urzęduje podstarzały Niemiec - Hochtempelberg Monastery (1) - Mission 1 - Infernal - poradnik do gry

Wyjdź z szopy i przejdź do centrum osady (#8), w którym urzęduje podstarzały Niemiec. Skieruj się w górę, omiń kościół i przejdź przez wielki most (#9). Brama prowadząca na teren klasztoru okaże się zamknięta, musisz zatem znaleźć inną drogę.

3 - Hochtempelberg Monastery (1) - Mission 1 - Infernal - poradnik do gry
Wróć do centrum wioski - Hochtempelberg Monastery (1) - Mission 1 - Infernal - poradnik do gry

Wróć do centrum wioski. Lucius podpowie Ci, żebyś przeszukał pobliskie chaty. Obejdź piętrową posiadłość i skorzystaj z drewnianych schodów (#10). Na końcu trasy otwórz drzwi i wdrap się po drabinie na strych. Użyj stojącego pod ścianą terminalu (#11) i wyjdź na zewnątrz.

4 - Hochtempelberg Monastery (1) - Mission 1 - Infernal - poradnik do gry
Skieruj się do kościoła - Hochtempelberg Monastery (1) - Mission 1 - Infernal - poradnik do gry

Skieruj się do kościoła. Przybytki Opozycji nie służą najlepiej Twojej diabelskiej mocy, ale w tej chwili nie musisz się tym przejmować. Zabierz leżącą na stole notatkę (#12) i przejdź przez drzwi (to właśnie te wrota odblokowałeś wcześniej przy pomocy terminalu). W małym pomieszczeniu otwórz klapę w podłodze (#13) i po drabinie dostań się do piwnic klasztoru.

5 - Hochtempelberg Monastery (1) - Mission 1 - Infernal - poradnik do gry
Idź przed siebie - Hochtempelberg Monastery (1) - Mission 1 - Infernal - poradnik do gry

Idź przed siebie. Lucius wyposaży Cię w pierwszą z diabelskich mocy, pozwalającą wykonać piekielny atak każdą bronią, jaką trzymasz w rękach. Wzmocniony pocisk przyda Ci się do rozwalenia zagradzających korytarz desek (#14).

Przejdź kilka kroków i spójrz w prawo - zauważysz ścianę (#15) z przebijającymi się przez nią promieniami słońca. Pozbądź się bariery przy pomocy piekielnego ataku, a otrzymasz dostęp do ukrytego pomieszczenia ze skrzynią (znajdziesz w niej amunicję oraz nową broń - shurikeny).

6 - Hochtempelberg Monastery (1) - Mission 1 - Infernal - poradnik do gry
Dalszą drogę blokuje podwieszony pod sufitem czujnik (#16) - Hochtempelberg Monastery (1) - Mission 1 - Infernal - poradnik do gry

Dalszą drogę blokuje podwieszony pod sufitem czujnik (#16). Jeśli przetniesz laserową wiązkę, uruchomi się mechanizm obronny, blokujący pobliskie drzwi (alarm wyłączy się automatycznie po kilku sekundach, o ile wycofasz się z chronionej strefy). Tego typu zabezpieczenia spotkasz podczas zabawy wielokrotnie. Pamiętaj, że czujniki z czerwonym laserem można zniszczyć przy pomocy broni. Uczyń to teraz i skorzystaj z odblokowanych wrót.

Po krótkiej wędrówce znajdziesz się na zewnątrz kompleksu. Przeskocz rozpadlinę (#17) i skorzystaj z drzwi. Czas na pierwszą konfrontację z zamieszkującym klasztor mnichami. Twój wróg będzie bardzo zajęty, dlatego możesz zakraść się od tyłu i zabić go jednym uderzeniem pistoletu (#18). Możesz też wdać się w tradycyjną wymianę ognia - sposób eksterminacji zależy wyłącznie od Twoich preferencji.

7 - Hochtempelberg Monastery (1) - Mission 1 - Infernal - poradnik do gry
Lucius wyposaży Cię w kolejną moc, pozwalającą wchłaniać dusze - Hochtempelberg Monastery (1) - Mission 1 - Infernal - poradnik do gry

Lucius wyposaży Cię w kolejną moc, pozwalającą wchłaniać dusze. Dzięki niej Ryan będzie regenerował utraconą energię życiową. To cenna umiejętność, gdyż nie znajdziesz tradycyjnych apteczek (z małymi wyjątkami pod koniec zmagań). Operacja pozwoli Ci również zdobyć przedmioty należące do nieboszczyka - w tym konkretnym przypadku amunicję oraz kartę magnetyczną.

Dzięki karcie otworzysz zamknięte drzwi prowadzące do dalszej części kompleksu. Idź przed siebie i rozwal kolejnych mnichów. Przyjrzyj się skrzynce (#19) leżącej na jednej z półek. Nie można jej otworzyć tradycyjnym sposobem, dlatego wykorzystaj pistolet. Podczas rozgrywki natkniesz się nieraz na podobne pudełka. Pamiętaj, że również i one zawierają amunicję.

1 - Hochtempelberg Monastery (2) - Mission 1 - Infernal - poradnik do gry
Korytarz chroniony jest przez niebieskie wiązki laserowe (#20) - Hochtempelberg Monastery (2) - Mission 1 - Infernal - poradnik do gry

Korytarz chroniony jest przez niebieskie wiązki laserowe (#20). Aby przedrzeć się bezpiecznie na drugą stronę, nie uruchamiając przy tym systemu obronnego, przeturlaj się w kierunku drzwi (w trakcie wykonywania fikołka Ryan zamienia się w ducha). Otwórz drzwi i pozbądź się kolejnych wrogów. Idź cały czas przed siebie, eksterminując wszystkich mnichów, jacy nawiną Ci się pod lufę pistoletu.

Po wyjściu na zewnątrz czeka Cię wymiana ognia z okupującymi plac przeciwnikami (#21). Pozbądź się wszystkich wrogów (również tych atakujących z okalającego dziedziniec krużganka) i przeszukaj pobliskie pomieszczenia. Załatwiwszy formalności związane ze zdobyciem amunicji, skieruj się do otwartej, metalowej bramki na końcu tunelu (#22).

2 - Hochtempelberg Monastery (2) - Mission 1 - Infernal - poradnik do gry
3 - Hochtempelberg Monastery (2) - Mission 1 - Infernal - poradnik do gry
4 - Hochtempelberg Monastery (2) - Mission 1 - Infernal - poradnik do gry
Idź przed siebie, załatw wszystkich przeciwników i wkrocz do chlewu (#23) - Hochtempelberg Monastery (2) - Mission 1 - Infernal - poradnik do gry

Idź przed siebie, załatw wszystkich przeciwników i wkrocz do chlewu (#23). Znajdź tylnie drzwi, a następnie zlokalizuj zejście do podziemi (#24). Na dole pozbądź się wrogów i skorzystaj z terminalu (#25), aby otworzyć niedostępne wcześniej wrota.

5 - Hochtempelberg Monastery (2) - Mission 1 - Infernal - poradnik do gry
Wracaj do metalowej bramki i skorzystaj z odblokowanego przejścia - Hochtempelberg Monastery (2) - Mission 1 - Infernal - poradnik do gry

Wracaj do metalowej bramki i skorzystaj z odblokowanego przejścia. Za rogiem budynku znajdziesz schody (#26) prowadzące na górę. W tym miejscu program nauczy Cię przylegać do ściany, poinstruuje również jak wykonywać ataki z tej pozycji (#27). Weź sobie te lekcję do serca - ukrywanie się za różnymi przedmiotami przyda Ci się niejeden raz w ciągu całej gry.

6 - Hochtempelberg Monastery (2) - Mission 1 - Infernal - poradnik do gry
Przejdź na drugą stronę po wąskim gzymsie i wkrocz do kolejnej części kompleksu - Hochtempelberg Monastery (2) - Mission 1 - Infernal - poradnik do gry

Przejdź na drugą stronę po wąskim gzymsie i wkrocz do kolejnej części kompleksu. Zabij mnicha strzelającego zza krat i skorzystaj z pobliskich drzwi (#28). Idź cały czas przed siebie, eksterminując kolejnych wrogów kryjących się w małych pomieszczeniach (nie omieszkaj przeszukać szaf, zawierających cenną amunicję - #29). W ciele jednego z zabitych przeciwników (#30) znajdziesz kartę magnetyczną.

7 - Hochtempelberg Monastery (2) - Mission 1 - Infernal - poradnik do gry
8 - Hochtempelberg Monastery (2) - Mission 1 - Infernal - poradnik do gry

Wróć się do punktu wyjścia i zacznij obchód krużganka z drugiej strony. Na końcu trasy zobaczysz drzwi (#31), które otworzysz przy pomocy znalezionej wcześniej karty. Znajdziesz się na zewnątrz. Idź przed siebie, eksterminując wrogów i skorzystaj z kolejnych wrót.

1 - Hochtempelberg Monastery (3) - Mission 1 - Infernal - poradnik do gry
Korytarz chroniony jest czujnikami z niebieskim światłem (#32) - Hochtempelberg Monastery (3) - Mission 1 - Infernal - poradnik do gry

Korytarz chroniony jest czujnikami z niebieskim światłem (#32). Daj się złapać przez wiązkę i wycofaj się w kierunku drzwi. Lucius obdarzy Cię nową mocą, umożliwiającą chwilową teleportację. Poczekaj, aż ucichnie alarm i skieruj celownik ustawiający portal na koniec korytarza (#33). Przemieść się klikając lewym przyciskiem myszy i niemal natychmiast zlokalizuj umieszczony na ścianie terminal (#34). Użyj go zanim powrócisz do postaci Ryana (umiejętne wykorzystanie teleportacji wymaga pewnej wprawy, ale ćwicz do woli - wszak piekielna aura Ci sprzyja). Wyłączywszy czujniki ruszaj przed siebie i otwórz drzwi.

2 - Hochtempelberg Monastery (3) - Mission 1 - Infernal - poradnik do gry
3 - Hochtempelberg Monastery (3) - Mission 1 - Infernal - poradnik do gry
4 - Hochtempelberg Monastery (3) - Mission 1 - Infernal - poradnik do gry
Czas na pierwszy pojedynek z bossem - Hochtempelberg Monastery (3) - Mission 1 - Infernal - poradnik do gry

Czas na pierwszy pojedynek z bossem. Z krótkiej animacji dowiesz się, że Twój przeciwnik uruchomił anielskie światło, powodujące ubytek many. Na dodatek mnich w ręku ma karabin maszynowy. Sytuacja wygląda groźnie, ale potyczka nie należy do trudnych. Pozostań w ukryciu za drewnianą skrzynią (#35 - jeśli w trakcie walki zostanie ona zniszczona, skorzystaj z następnej) i zabierz się za rozwalanie żarówek w lampach - dwie znajdują się blisko Ciebie, trzecia w głębi pomieszczenia, za Twoim wrogiem. Gdy aura zmieni się na diabelską, poczekaj cierpliwie na regenerację many (do 20 punktów), naładuj broń piekielną mocą i strzel w kierunku przeciwnika (#36). Tylko w ten sposób możesz zranić mnicha. Po perfekcyjnym trafieniu, wróg z powrotem zaświeci światło. Powtarzaj całą operacją aż do skutku.

5 - Hochtempelberg Monastery (3) - Mission 1 - Infernal - poradnik do gry
Gdy pojedynek się zakończy, wdrap się po drabinie i przeszukaj ciało mnicha - Hochtempelberg Monastery (3) - Mission 1 - Infernal - poradnik do gry

Gdy pojedynek się zakończy, wdrap się po drabinie i przeszukaj ciało mnicha. Zdobędziesz karabin oraz kartę magnetyczną, która pozwoli Ci otworzyć zlokalizowane nieopodal drzwi. W małym pomieszczeniu użyj terminalu (#37) i skieruj się do wagonika kolejki linowej (#38). Uruchom maszynerię i poczekaj, aż program przeniesie Cię do kolejnego etapu zmagań.

6 - Hochtempelberg Monastery (3) - Mission 1 - Infernal - poradnik do gry
Górna stacja kolejki linowej, podobnie jak i dolna, chroniona jest przejściem z niebieskimi czujnikami (#39) - Hochtempelberg Monastery (3) - Mission 1 - Infernal - poradnik do gry

Górna stacja kolejki linowej, podobnie jak i dolna, chroniona jest przejściem z niebieskimi czujnikami (#39). Z racji tego, że aktualnie nie sprzyja Ci aura, odstrzel żarówki w dwóch lampach wiszących pod sufitem (#40) i cierpliwie poczekaj na naładowanie energii magicznej. Skieruj wskaźnik teleportacji (#41) na koniec korytarza i po przeniesieniu skorzystaj z terminalu (#42).

7 - Hochtempelberg Monastery (3) - Mission 1 - Infernal - poradnik do gry
Położone nieopodal piwnice roją się od mnichów - zabij ich wszystkich (#43) - Hochtempelberg Monastery (3) - Mission 1 - Infernal - poradnik do gry

Położone nieopodal piwnice roją się od mnichów - zabij ich wszystkich (#43). W czasie potyczek staraj się trafiać w rozrzucone tu i ówdzie pudła z materiałami wybuchowymi (#44). Pozwolą Ci one załatwić zlokalizowanych w ich pobliżu przeciwników szybko i skutecznie.

8 - Hochtempelberg Monastery (3) - Mission 1 - Infernal - poradnik do gry
9 - Hochtempelberg Monastery (3) - Mission 1 - Infernal - poradnik do gry

pobierz poradnik

Aby pobrać poradnik do gry
Infernal

wyślij SMS o treści GOL na numer 77464

i wpisz poniżej kod, który otrzymasz w zwrotnym SMS.

Koszt poradnika to 8.61 zł

Poradnik Infernal

spis treści poradnika do gry Infernal dostępnych w pełnej wersji


na pomarańczowo zaznaczono części wyświetlone jako przykładowe

Wstęp
Aury
Umiejętności specjalne
Gadżety
Mission 0 - Prolog
Mission 1
• Hochtempelberg Monastery (1)
• Hochtempelberg Monastery (2)
• Hochtempelberg Monastery (3)
• Hochtempelberg Monastery (4)
• Hochtempelberg Monastery (5)
Mission 2
• Grey Rock Refinery (1)
• Grey Rock Refinery (2)
• Grey Rock Refinery (3)
• Grey Rock Refinery (4)
• Grey Rock Refinery (5)
Mission 3
• Mazovia Steelworks (1)
• Mazovia Steelworks (2)
• Mazovia Steelworks (3)
• Mazovia Steelworks (4)
Mission 4
• HMS Liberty (1)
• HMS Liberty (2)
Mission 5
• Etherlight Satellites Center (1)
• Etherlight Satellites Center (2)
• Etherlight Satellites Center (3)
Infernal

zobacz więcej informacji o grze
Infernal

Wszystkie dostępne tu poradniki są bezpłatnie do pobrania dla posiadaczy abonamentów MayClub.

Poradniki do gier akcji

Gry Akcji
© 2000-2014 GRY-OnLine S.A.regulaminkontakt i pomocgry onlinegame guides