poradniki i solucje do gier
poradniki i solucje do gierod A do Zpomoc i reklamacjeregulamin usługi

Poradnik Gorasul: Dziedzictwo Smoka (Gorasul: Legacy of the Dragon)

Fabuła gry opowiada historię Roszondy, bohatera powołanego do życia przez magicznego smoka. Wziął on pod swoją opiekę małego chłopca, którego wychowywał od dziecka. Gdy Roszonda dorósł, otrzymał dar magii oraz smoczy charakter od swego przybranego ojca.

poradnik, solucja do gry w zawiera 12 stron i 9 ilustracji, rozmiar pliku to 784,3 KB

Do Jenaia

W pobliżu domu Jenaia znajdują się dwa kamienie. Ten na zachodzie służy jako teleport na Wyspę Ognia. Można go uaktywnić po rozmowie z Jenaiem, słowem PROSZĘ.

Dom Jenaia

Polecam nie dotykać żadnych znajdujących się tu książek, wszystkie są chronione czarami. Na stoliku leży dzwonek - przywołujemy nim kamerdynera. Dostępne są dwie opcje dialogowe, lepiej przyznać się do naszej tożsamości i wtedy zostaniemy zaprowadzeni do jadalni maga. Możemy poczęstować się jedzeniem znajdującym się na stole. Warto wypić wino i zjeść kawałek kurczaka, a uzyskamy sporą ilość punktów doświadczenia.

Po rozmowie z Jenaiem otrzymamy zadanie zebrania magicznego kręgu złożonego z pięciu magów, informację jak dostać się na Wyspę Ognia i będziemy mogli przyłączyć do drużyny jego czeladnika Dadaskara.

Spotykamy tu smoka Veasa, od którego otrzymamy potężny artefakt - magiczną różdżkę - Część III - Gorasul: Dziedzictwo Smoka - poradnik do gry

Wyspa Ognia

Spotykamy tu smoka Veasa, od którego otrzymamy potężny artefakt - magiczną różdżkę. Musimy wybrać jedną z dwóch dostępnych dróg i przejść przez jedną z bram. Za pierwszą - OSIEM DUSZ OFIAR czekają nas pojedynki z coraz mocniejszymi przeciwnikami i chyba nie jesteśmy jeszcze na nie dostatecznie przygotowani. Za drugą - LOS PIĘCIU, otrzymamy możliwość wyboru trzech kart z pięciu dostępnych. Część z nich przynosi nam skutki pozytywne inne negatywne. Musimy wybrać, te które są dla nas dobre.

NIEDŹWIEDŹ - siła +3

MAGICZNA RÓŻDŻKA - mana +5

ELF - charyzma +3

BŁAZEN - inteligencja -5

KOŁCZAN - dziesięć magicznych strzał

CZARNY RYCERZ - zyskujesz przyjaciela

ZŁOTY SMOK - wszystkie smocze umiejętności +3

ANIOŁ - klasa pancerza +1

LABIRYNT - utrata losowo wybranego przedmiotu

POSĄŻEK - odporność +5

SPADAJĄCA GWIAZDA - uzdrowienie

ZAĆMIENIE SŁOŃCA - smocza groza -5

TĘCZA - losowo przydzielona ilość złota

PODKOWA - atak i obrona +1

KORONA SŁOŃCA - smoczy oddech +10

Las Orków

Po spotkaniu z orkami należy jednego oszczędzić. Otrzymamy od niego magiczny napar. Tą miksturą będzie można odpędzić czerwia pilnującego ziół. Są to zioła potrzebne uzdrowicielce z wioski Tolip.

Król koboldów - zada nam zagadkę, na którą odpowiedź brzmi WODA - Część IV - Gorasul: Dziedzictwo Smoka - poradnik do gry

Osada Koboldów

Król koboldów - zada nam zagadkę, na którą odpowiedź brzmi WODA. Po rozmowie z nim należy pokonać wszystkich nie umarłych atakujących wioskę.

Kobieta koboldów - przyczepi się do nas sugerując, że jesteśmy odpowiednim kandydatem na jej męża. Żeby się jej pozbyć należy porozmawiać z młodym koboldem i zasugerować, że on jest dzielniejszy od nas i będzie lepszym mężem.

Myśliciel - obiecuje, że jak przyniesiemy mu dobry metal, to wykona dla nas z niego wynalazek. Metal - mithril, znajdziemy na wyspie cyklopa.

Starcy koboldów - od nich uzyskamy informację na temat nowej lokacji.

Świątynia

Zejście do podziemi, mieści się w prawym górnym rogu mapy.

Katakumby świątyni - poziom 1

Statua - w cokole dwie dziurki od kluczy. Klucze znajdujemy piętro niżej. Po ich użyciu na posągu otrzymujemy ukryty w nim klejnot.

Katakumby świątyni - poziom 2

W jednej z beczek znajdujemy klucz ze złota, natomiast drugi klucz z brązu jest ukryty w jedne ze skrzyń.

Po zabiciu wszystkich włóczących się tu potworów z wampirzycą na czele należy stanąć na polu z białych płyt otoczonym czterema świecznikami i na zadaną zagadkę odpowiedzieć POWIETRZE. Zostaniemy przeteleportowani piętro niżej.

Katakumby świątyni - poziom 3

Tu również musimy pokonać wszystkich przeciwników. Możemy wtedy porozmawiać z Kendalem i przyłączyć go do drużyny. Dostajemy od niego informację na temat nowej lokacji - miasta Dengard.

Żeby opuścić katakumby należy stanąć na płytach w miejscu, w którym się tu pojawiliśmy i na zadaną zagadkę odpowiedzieć CIAŁO.

Miasto Dengard (zachodnia część)

Kapłan świątyni Ishra - prosi o oczyszczenie cmentarza świątyni z potworów tam grasujących (informacje o nowej lokacji).

Essende - trzeba jej przynieść książki na temat medycyny (zjawia się w mieście dopiero po przeprowadzeniu rozmowy z Toralfem i Mirbardem w karczmie).

Karczma

Mag wyjawia nam, że na wyspie (podaje lokację) znajdziemy jego mistrza.

Toralf i Mirbard - Proszą o przekonanie Essende do podjęcia posady uzdrowicielki w wiosce Tolip.

Biblioteka

Na piętrze spotkamy czarodzieja, który może się przyłączyć do naszej drużyny.

Bibliotekarka - wyjawi nam, że książki o tematyce medycznej pożyczył i nie oddał kupiec z miasta Alest.

Można tu przyłączyć do drużyny zwiadowcę - Część V - Gorasul: Dziedzictwo Smoka - poradnik do gry

Mały Las

Można tu przyłączyć do drużyny zwiadowcę.

Świątynia Ishra

Przywódca zakonu prosi o oczyszczenie cmentarza świątyni z ożywieńców. Po wykonaniu tego zadania otrzymujemy następne - przyniesienie kamieni runicznych z krypty na cmentarzu.

Cmentarz

Przy kaplicy natykamy się na rannego kapłana, który prosi o przekazanie wiadomości o kamieniach runicznych przywódcy zakonu.

Po zabraniu kamieni z krypty atakuje nas Pegran. Żeby opuścić lokację należy wszystkich zabić.

pobierz poradnik

Aby pobrać poradnik do gry
Gorasul: Dziedzictwo Smoka

wyślij SMS o treści GOL na numer 77464

i wpisz poniżej kod, który otrzymasz w zwrotnym SMS.

Koszt poradnika to 8,61 zł

Gorasul: Dziedzictwo Smoka

zobacz więcej informacji o grze
Gorasul: Dziedzictwo Smoka

Wszystkie dostępne tu poradniki są bezpłatnie do pobrania dla posiadaczy abonamentów MayClub.

Poradniki do gier RPG

Gry RPG