poradniki i solucje do gier
poradniki i solucje do gierod A do Zpomoc i reklamacjeregulamin usługi

Poradnik Icewind Dale

Jeżeli mroźne krainy północy okazały się dla Ciebie zbyt trudne to właśnie tutaj znajdziesz pomocną dłoń.

poradnik, solucja do gry w zawiera 113 stron i 50 ilustracji, rozmiar pliku to 2,1 MB

  

W labiryncie tym spotkamy między innymi Trolle. Stwory te mają zdolność do regeneracji. Najprostszym sposobem aby je zabić to powalić je na ziemię walcząc wręcz a następnie spalić czarem Fire Ball, lub gdy już leżą na ziemi rzucając w nie zapalającą butelką.
x - Trap
* - chest
Uwaga: Część przedmiotów w skrzyniach itp. jest rozmieszczana losowo
  

1 - Dragons Eye - Icewind Dale - poradnik do gry
  
01 Entrance / Exit to Main Map
02 Entrance / Exit to Dragon's Eye Caverns

2 - Dragons Eye - Icewind Dale - poradnik do gry
01 Entrance / Exit
02 Erevain's Body - Erevain's Broad Sword, Erevain's Jurnal, Chain Mail
03 Lizard Man King: Spinesheath Dagger, Protection from Acid Scroll
04 Snake Idol - Boots of The Fox, Scroll of Monster Summoning I, Scroll of Fireball
05 Captive Villagers : po zabiciu Lizard Man King dostajemy od Villagers nagrodę w postaci EXP (za uwolnienie ich z niewoli)
06 Entrance / Exit to Next Level

3 - Dragons Eye - Icewind Dale - poradnik do gry
01 Entrance / Exit
02 Battle Axe +2:Defender, Long Sword of Confusion +2
03 Sheemish : ratując go dostajemy nagrode w postaci EXP, po powrocie do Kuldahar możemy go spotkac w sklepie Conlana, dostaniemy tam od niego klucz do skrzyni Conlana gdzie możemy znaleźć Conlan's Hammer
04 Mother Egenia : (potrafi uleczać rany) - Quest: Uratować Mother Egenia - Trzeba zabić wszystkie Trole i Talonite Priests znajdujących się w sali z Mother Egenia.
05 Entrance / Exit to next level

4 - Dragons Eye - Icewind Dale - poradnik do gry
01 Entrance / Exit
02 Presio : (trzeba go zabić) - Necromancer's Robe, Hammer Flail +2, Presio's Dagger, Skulls
03 Chests : Presio War Journal, Scrolls, Havy Crossbow of Speed
04 Entrance / Exit to next level

5 - Dragons Eye - Icewind Dale - poradnik do gry
01 Entrance / Exit
02 Albion:
03 Geelo the Librarian : Sells Scrolls
04 Secret Library
aby się tam dostać trzeba którąś z postaci z drużyny zagadać Geelo i przekonać go iż Albion ma do niego jakąś sprawę, Geelo wychodzi wtedy z pokoju i możemy się dostać do Secret Library - Scroll of Monster Summoning I, Scroll of Flame Arrow
05 Sharra the Healer : Healer
06 Closed Doors - otwarcie tych drzwi pozwala na odkrycie prawdziwej natury Eldathynów - po walce znajdziemy: Braces of Defense AC6 i Albions Key
07 Marchon of Wather Deep : Zdradza nam sekret lizardmenów - Po zabiciu razem ze sprzymierzeńcami wszystkich przeciwników na levelu, Marchon i jego drużyna umożliwiają nam bezpieczny odpoczynek.
08 The High Ritualists : (trzeba go zabić)
09 Chest : Ol Withery Dagger, Corrosive Hammer
10 Entrance / Exit to next level

6 - Dragons Eye - Icewind Dale - poradnik do gry
01 Entrance / Exit - Odd Little Girl (illusion)
02 Long Sword Intercession
03 Studded Leather Armour +2
04 Red Knight's Shield
05 Baleful Mail
06 0dd Little Girl (Yxunomei) - trzeba ją zabić, przed walką powinniśmy pozabijać wszystkich innych przeciwników w labiryncie - The Heartstone Gem
W skrzyniach: Dead's man Face Helmet, Skulls
07  
 
Z Dragon's Eye powinniśmy wyjść z The Heartstone Gem i odnieść go Arundel w Kuldahar

Forteca jest zrujnowana, aby zbadać jej całość musimy poruszać się między piętrami aby dojść do wszystkich zakamarków poszczególnych poziomów.
x - Trap
* - chest
Uwaga: Część przedmiotów w skrzyniach itp. jest rozmieszczana losowo

1 - Severed Hand - Icewind Dale - poradnik do gry
01 Entrance / Exit to Main Map
02 Larrel's Sending
03 Entrance to Severed Hand Fortress

2 - Severed Hand - Icewind Dale - poradnik do gry
01 Entrance / Exit
02 Two Handed Sword +2: Hammering
03 Entrance / Exit to next level
04 Entrance / Exit level up
05 Po walce Items : Plate Mail Armour AC0
06 Piece of Broken Machinery
07 Light Crossbow of Speed

3 - Severed Hand - Icewind Dale - poradnik do gry
01 Entrance / Exit level down
02 Entrance / Exit level up
03 Lift level up
04 Some God's Lesser Promise Short Sword
05 Entrance / Exit level down

4 - Severed Hand - Icewind Dale - poradnik do gry
01 Entrance / Exit level down
02 Po walce Items: Bone Kris of Black Ihor
03 Great Shield +3
04 Misery's Herald Flail
05 Lift level down
06 Entrance / Exit level up

Entrance to Corellon - Severed Hand - Icewind Dale - poradnik do gry
01 Entrance / Exit level down
02 Lethias:
03 Sehriya : zezwala na bezpieczny odpoczynek
04 Telanis :
05 Lehland's Shop
Lehland: Opowie nam o wieżach i ich przeznaczeniu
06

Entrance to Corellon

level I - pułapka przywołująca potwory, chest: Long Bow of Marksmanship
level II - pułapka przywołująca potwory, 3 biurka - Piece of Broken Machinery
level III - 4 pojemniki, Long Sword of Action +2
level IV - Valestis: Quest: Przynieść przedmioty które pozwolą odbudować piękno Arboretum - Barrel of Pure Water znajdziemy w Wyrm's Tooth

07 Entrance to Sheverash Tower
level I - Kaylessa: Quest: Zabić wojowników w wieży Kayless - Trzeba zabić wszystkich przeciwników aż po sam szczyt wieży, wrócić do Kaylessy, powiedzieć jej o tym ipokonać ją w walce - po walce: Piece of Broken Machinery, Kaylessa's Ring, Boots of Speed

level II - przeciwnicy
level III - przejście do Labelas Tower (logika wskazuje pozostawienie tej drogi na sam konec zwiedzania labiryntu) , przeciwnicy, biurko
level IV (dach) - biurko
08 Entrance to Solonor Tower
level I - Denaini: Quest: Zabić wszystkich priests w wieży - Trzeba oczyścić całą wieżę z przeciwników i wrócić do Denaini - Items: Edley's Sling, Quest: przynieść Holy Water - Barrel of Holy Water jest w Tower na level IV
- Items: Sune's Laurels of Favor
Level II - przeciwnicy, 2 skrzynie, Hammer of Sparks +2
Level III - Przeciwnicy - 3 skrzynie - Piece of Broken Machinery, Symbol of Shevarash, Elven Chainmaill of Hand +3

Level IV
- 6 skrzyn - Ring of Sanctuary, Symbol of Sehanine Moonbow, Barrel of the Holy Water
09 Sehanine Tower - zniszczona bezpowrotnie
10 Labelas Tower - tu znajdziemy Larrela ale dostać się tam można tylko przez boczny korytarz i mury obronne z Sheverash Tower
Labelas Tower (wejście przez Sheverash Tower)
Level II - 3 pojemniki, Diary of Evaine, Dager +2
Level III - Custhantos: bibliotekarz, ma sporą kolekcję książek - Book of Mythals możemy odnieść Orrickowi w Kuldahar, nagroda: Mithran's Cloak
Level IV - Larrel: (przemieniony) - nie będzie z nami rozmawiał dopóki nie spełnimy questu Gelaritha
Gelarith:Quest: Znaleść 4 brakujące kawałki do Astrolabu (Piece of Broken Machinery) - Powinniśmy je już wszystkie posiadać jeżeli zwiedziliśmy dokładnie poprzednie lokacje Severed Hand. Po uruchomieniu Astrolabu możemy porozmawiać z Larrelem. Jeżeli damy mu Heartstone Gem wyjawi on nam kolejną lokacje do której powinniśmy się udać w naszych poszukiwaniach - Dorn's Deep. Możemy dać mu również Diary of Evaine które znajdziemy w Dorn's Deep (EXP)
Koniec Chapter Three

x - Trap
* - chest
Uwaga: Część przedmiotów w skrzyniach itp. jest rozmieszczana losowo

1 - Dorns Deep - Icewind Dale - poradnik do gry
01 Entrance / Exit to Main Map
02 Neo Orog :
03 Entrance / Exit to Dungeon

2 - Dorns Deep - Icewind Dale - poradnik do gry
01 Entrance / Exit
02 Org's Cave
03 Neo Orog's Cave
04 Ettin's Cave - Container of Razorvine Extract
05 Bandoth : Sprzedaje czary i Potions - Quest: Przynieść Razorvine Extract - Razorvine Extract jest w Ettin's Cave - W nagrodę dowiadujemy się jak dostać się do dolnych części labiryntu
06 Entrance / Exit to Next Level

3 - Dorns Deep - Icewind Dale - poradnik do gry
01 Entrance / Exit
02 Axe of Caged Souls, Heavy Crossbow of Accuracy, Mithral Field Plate Armour +2
03 Entrance / Exit to next level
04 Entrance / Exit to next level (secret doors)
Zanim wejdziemy w Secret Doors powinniśmy zwiedzić lokacje do której dostaniemy się przez wyjście (03)

4 - Dorns Deep - Icewind Dale - poradnik do gry
01 Entrance / Exit
02 Saablic Tan : Quest: Odzyskać badge która jest w posiadaniu szefa potworów w tej lokacji - Zabić Krilag - Nagroda: Saablic tłumaczy nam iż musimy zebrać sześć takich badge i że będą nam potrzebne w przyszłości
03 Kalabac's Jurnal
04 Krilag : po walce: Krilag's Badge, Cairn Blade
Wracamy z powrotem do poprzedniej lokacji i przechodzimy przez Secret Doors (04)

5 - Dorns Deep - Icewind Dale - poradnik do gry
01 Entrance / Exit
02 Entrance / Exit to next level
Aby otworzyć przejście do następnej lokacji musimy wcisnąć płyty na podłodze w kolejności A, B, C. Po wciśnięciu każdego z przycisków wracamy z powrotem poza obręb koła. Następnie wrócić do poprzedniej lokacji (z dużym okrągłym stołem) i wcisnąć przełącznik (młotek ststuły) na prawo od Secret Doors. Pozwli nam to dostac się do podziemi.
Bezpośrednio pod mozaiką jest pokój z maszynerią gdzie znajdziemy Dver's Note. Znajduje się tam również Fireball Trap.
6 - Dorns Deep - Icewind Dale - poradnik do gry
7 - Dorns Deep - Icewind Dale - poradnik do gry
8 - Dorns Deep - Icewind Dale - poradnik do gry

9 - Dorns Deep - Icewind Dale - poradnik do gry
01 Entrance / Exit
02 Norlinor : Ulecza - Quest: Zabić Terikan'a przenosząc jego Soul Jar do Tomb of Jamoth - Będziemy mogli to zrobić dwie lokacje dalej.
03 Entrance / Exit to Next Level
04 Po wykonaniu Questu Norlinora: Forge Key, The Celebrants Blade

10 - Dorns Deep - Icewind Dale - poradnik do gry
W tej lokacji trzeba wziąć Terikan's Key (02) i wyjść przez wyjście (03) W skrzyniach znajdziemy wiele ciekawych przedmiotów np.: Ring of Aura Transfusion, Heavy Crossbow of Accuracy, Bastard Sword +3:Defender, Large Shield of Strenght +1, Large Shield +1, +4 vs. Missles, War Hammer +3: Life Giver
01 Entrance / Exit
02 Terikan's Key
03 Entrance / Exit to Next Level

11 - Dorns Deep - Icewind Dale - poradnik do gry
W skrzyniach znajdziemy: Two Handed Sword +3:Bane, Mail of Life, Owain's Lullabye, Axe of Caged Souls, Scroll of Monster Summoning III, Blessed Helm of Lathander
01 Entrance / Exit
02 Terikan's Phylactery, Therican's Journal
03 Journal of Evaine - Możemy go odnieść do Larrela w Severed Hand (dostaniemy za to EXP)
04 Po znalezieniu Terikan's Phylacetry trzeba ją tutaj przynieść aby zabić Terikana
05 Wyjście z Dorn's Deep - klucz do niego znajdziemy po wykonaniu misji Norlinora w Forge.
Po zabiciu Terikana wracamy do Norlinora. Forge zostaje oczyszczona, w działającym piecu znajdziemu klucz do wyjścia z Dorn's Deep. Wychodzimy na zewnątrz do Wyrm's Tooth Glacier
Koniec Chapter Four

pobierz poradnik

Aby pobrać poradnik do gry
Icewind Dale

wyślij SMS o treści GOL na numer 77464

i wpisz poniżej kod, który otrzymasz w zwrotnym SMS.

Koszt poradnika to 8.61 zł

Poradnik Icewind Dale

spis treści poradnika do gry Icewind Dale dostępnych w pełnej wersji


na pomarańczowo zaznaczono części wyświetlone jako przykładowe

Easthaven
Kuldahar Pass
Kuldahar
Vale of Shadows
Temple of the Forgotten God
• Dragon's Eye
• Severed Hand
• Dorn's Deep
Wyrm's Tooth Glacier
Lower Dorn's Deep
Odmienione Easthaven
Items: Amulets
Items: Armors
Items: Bard Instruments
Items: Belts
Items: Boots
Items: Bracers
Items: Cloaks
Items: Helmets
Items: Meele weapons #1
Items: Meele weapons #2
Items: Misc
Items: Ranged Weapons
Items: Rings
Items: Robes
Items: Shields
Items: Wands
Icewind Dale

zobacz więcej informacji o grze
Icewind Dale

Wszystkie dostępne tu poradniki są bezpłatnie do pobrania dla posiadaczy abonamentów MayClub.

Poradniki do gier RPG

Gry RPG
© 2000-2014 GRY-OnLine S.A.regulaminkontakt i pomocgry onlinegame guides