poradniki i solucje do gier
poradniki i solucje do gierod A do Zpomoc i reklamacjeregulamin usługi

Poradnik Neverwinter Nights 2

W poradniku do Neverwinter Nights 2 znajdziecie szczegółowy opis przejścia głównej kampanii gry oraz wszystkich misji pobocznych, jak również rozbudowany zestaw wskazówek na temat rozbudowy Warowni, którą gracz otrzymuje w pewnym momencie zabawy.

poradnik, solucja do gry w zawiera 112 stron i 229 ilustracji, rozmiar pliku to 5,8 MB

Straż Miejska

Po rozmowie z Duncanem i Sandem udaj się do kwater straży miejskiej (N1-5) i porozmawiaj ze swoim starym znajomym Cormickiem.

Świeża krew w straży miejskiej

Zleceniodawca: Marshal Cormick;

Twoim pierwszym zadaniem będzie odwiedzenie kupca imieniem Hagen (N1-3) . Zagadaj do jego córki Reesy i powiedz, że chcesz mówić z jej ojcem. Po krótkiej rozmowie pojawią się osiłki Caleba. Pogadaj z nimi i pozabijaj ich lub przyjmij łapówkę (i tak powoduje to ukończenie misji). Wróć do kwater straży po następne zadanie, którym okaże się być zabicie Caleba (N1-2) . Bandzior będzie próbował z tobą negocjować, ale nie miej dla niego litości. Wróć do Cormicka.

1 - Neverwinter (3) - Akt 1 - Neverwinter Nights 2 - poradnik do gry
Porządkowanie doków - Neverwinter (3) - Akt 1 - Neverwinter Nights 2 - poradnik do gry

Porządkowanie doków

Zleceniodawca: Marshal Cormick;

Musisz przejść przez Doki i porozmawiać z przywódcami wszystkich 4 patrolujących je oddziałów straży, sprawdzając ich pod względem lojalności wobec władzy. Jak się okaże, część z nich jest skorumpowana – możesz używać tutaj umiejętności werbalnych (Dyplomacja, Zastraszenie), albo po prostu doprowadzać do walki. Po odwiedzeniu wszystkich 4 posterunków i uporaniu się z problemem, wróć do siedziby straży – ktoś ją podpalił. Porozmawiaj ze stojącym obok strażnikiem, a powie ci on byś udał się do Dzielnicy Handlowej i porozmawiał z kapitan Brelainą.

2 - Neverwinter (3) - Akt 1 - Neverwinter Nights 2 - poradnik do gry
UWAGA: W trakcie wykonywania tej misji napotkasz też kilka innych nowości na mapie, takich jak (N1-7) , (N1-8) i (N1-9) - Neverwinter (3) - Akt 1 - Neverwinter Nights 2 - poradnik do gry

UWAGA: W trakcie wykonywania tej misji napotkasz też kilka innych nowości na mapie, takich jak (N1-7) , (N1-8) i (N1-9) . W pobliżu Zatopionego Dzbana będziesz też mógł przyjąć Qarę do swojej drużyny (sprawdź dział jej poświęcony, by poznać szczegóły sytuacji).

Rozmowa z Brelainą / Handlarze bronią

Zleceniodawca: Brelaina;

Kapitan Brelainę znajdziesz w siedzibie Straży w Dzielnicy Handlowej (N2-2) . Powie ci ona, że twoim następnym zadaniem będzie powstrzymanie przemytników broni, którzy transportują duży ładunek przez Tylny Zaułek (N1-6) . Tam skieruj swe kroki.

Na samym początku obszaru będziesz świadkiem przyjmowania łapówki przez grupę strażników (1) - Neverwinter (3) - Akt 1 - Neverwinter Nights 2 - poradnik do gry

Na samym początku obszaru będziesz świadkiem przyjmowania łapówki przez grupę strażników (1) . Możesz spróbować ich przegadać, tak by cię przepuścili bez walki, albo pozabijać. W punkcie (2) jest duża grupa strażników i bandytów – ktoś z drużyny zaproponuje, by odwrócić uwagę tych pierwszych za pomocą pożaru. Wyślij więc kogoś (Qarę, Neeshkę lub Elanee) by się tym zajął, po czym pokonaj osłabiony oddział przeciwników. W punkcie (3) spotkasz grupę bandytów, z którymi będziesz mógł się dogadać i przekonać ich, że twój sukces leży w ich interesie. Jeśli ci się nie uda, konieczna będzie walka.

Na końcu poziomu (4) znajduje się sam wagon z bronią oraz jego liczna obstawa - Neverwinter (3) - Akt 1 - Neverwinter Nights 2 - poradnik do gry

Na końcu poziomu (4) znajduje się sam wagon z bronią oraz jego liczna obstawa. Tutaj już nie ma przebacz – trzeba walczyć. Przeciwników jest dużo, więc bardzo przydatna okaże się Qara ze swoimi ofensywnymi zaklęciami o dużym zasięgu rażenia. Gdy wszystkich pokonasz, Neeshka zaproponuje sprzedanie części broni u pasera. Jeśli się zgodzisz, zaskarbisz sobie jej sympatię, ale nie spodoba się to Khelgarowi. Wróć do Brelainy po kolejne zadanie.

Magazyn

Zleceniodawca: Brelaina;

Tym razem musisz zlikwidować magazyn, do którego zmierzał transport broni który udaremniłeś. Wejście do niego znajdziesz w Dzielnicy Handlowej (N2-3) . W środku znajdziesz sporą ilość przeciwników do pokonania. Twoim celem jest przedarcie się do punktu (*) , gdzie spotkasz bandytę o imieniu Barlowe, skrywającego się za osłoną ze skrzynek. Zniszcz je, a następnie pozbądź się nieprzyjaciela. Obok niego leżą dokumenty – przeglądnięcie ich powoduje zaliczenie misji. Neeshka będzie jeszcze chciała rozejrzeć się w poszukiwaniu łupu, pozwól jej jeśli chcesz.

Po wyjściu spotkasz nadgorliwego strażnika, Damona, który właśnie szykuje swoich ludzi do epickiej akcji odbicia magazynu - Neverwinter (3) - Akt 1 - Neverwinter Nights 2 - poradnik do gry

Po wyjściu spotkasz nadgorliwego strażnika, Damona, który właśnie szykuje swoich ludzi do epickiej akcji odbicia magazynu. Powiedz mu, że już po wszystkim, a uzna, że w takim razie zabiera swój oddział na kilka głębszych. Wróć do Brelainy.

Ujawniony Informator

Zleceniodawca: Brelaina;

Twoim zadaniem jest obrona informatora Straży o imieniu Fihelis przed zemstą pozostałych członków gangu. Pędź do jego domu (N2-4) . Na parterze atakować cię będą kryjący się w cieniach złodzieje, uważaj na ich trafienia krytyczne. W punkcie (1) jest skarbiec (choć warto go odwiedzić, nie spodziewaj się zbyt wiele), a w (2) wyjście na piętro.

Na drugim poziomie znajdź drzwi (*) które zaprowadzą cię do pokoju, w którym Moire próbuje dobrać się do skóry Fihelisowi - Neverwinter (3) - Akt 1 - Neverwinter Nights 2 - poradnik do gry

Na drugim poziomie znajdź drzwi (*) które zaprowadzą cię do pokoju, w którym Moire próbuje dobrać się do skóry Fihelisowi. Pokonaj wszystkich przeciwników, pamiętając by zebrać ekwipunek Moire. Pogadaj z właścicielem domu i jeśli chcesz upomnij się o nagrodę (możesz wydusić z niego ostatnie pieniądze, zmuszając by podał ci lokalizację swego schowka na kamienie szlachetne, N2-* ), po czym wróć do Brelainy. Wyśle cię ona do Studni Starej Sowy, gdzie spotkają się wątki Straży Miejskiej oraz Gangu Moire.

3 - Neverwinter (3) - Akt 1 - Neverwinter Nights 2 - poradnik do gry

Studnia Starej Sowy

Gdy wyruszysz do Studni Starej Sowy, spotkasz po drodze gnoma imieniem Grobnar, który będzie chciał przyłączyć się do twojej drużyny - Studnia Starej Sowy (1) - Akt 1 - Neverwinter Nights 2 - poradnik do gry

Gdy wyruszysz do Studni Starej Sowy, spotkasz po drodze gnoma imieniem Grobnar, który będzie chciał przyłączyć się do twojej drużyny. Wielkiego pożytku w walce z niego nie ma, ale miły z niego kompan, źródło niezliczonych gagów i zabawnych rozmów. Weź go więc ze sobą i odstaw do Zatopionego Dzbana, po czym wymień na któregoś z bardziej zaprawionych w bojach towarzyszy. Najlepiej, by była w twojej drużynie Qara, gdyż będziesz potrzebować jej ognistej magii.

Klan Kościożujów

Zleceniodawca: Callum

Gdy będziesz już na miejscu, rozejrzyj się po okolicy – jeśli przysłał cię tu Axle, odszukaj swój kontakt i weź od niej papiery, które legitymują twoją obecność tutaj. Porozmawiaj z Callumem i pomóż mu odeprzeć atak orków. Po dłuższej rozmowie wyśle cię on z misją odnalezienia Yaisoga Kościożuja, przywódcy klanu Kościożujów, który prawdopodobnie przetrzymuje zaginionego posłańca. Ruszaj więc w drogę.

UWAGA: W miejscu oznaczonym (*) spotkasz gnoma Guyvena – koniecznie porozmawiaj z nim - Studnia Starej Sowy (1) - Akt 1 - Neverwinter Nights 2 - poradnik do gry

UWAGA: W miejscu oznaczonym (*) spotkasz gnoma Guyvena – koniecznie porozmawiaj z nim. Będzie to miało istotny skutek w o wiele późniejszej części gry.

Aby dostać się do jaskini klanu Kościożujów (3) , musisz przedostać się przez zablokowane przez głazy przejście (1) . Potrzebujesz do tego materiałów wybuchowych. By je zdobyć, dostań się do jaskini (2) . Po drodze możesz uniknąć walki ze sporą grupą orków (O) , wystarczy że zajdziesz ich od tyłu i spróbujesz wydać z siebie ryk trolla (heh). Na trolle zresztą też tutaj natrafisz – by je pokonać, będziesz potrzebował broni zadającej obrażenia od ognia lub kwasu (strzały i magia oczywiście też się liczą). Wejdź do jaskini (2) i przejdź na sam jej koniec. Znajdziesz tam skrzynię z czymś co można w skrócie określić jako fantasy wersja granatów.

UWAGA: Nieopodal skrzyni z granatami znajdziesz pierwsze złoże rudy – koniecznie je „zaklep”. Sprawdź dział poradnika Warownia na Rozdrożach -> Górnictwo, by poznać szczegóły.

Wbrew ostrzeżeniom Qary weź ze sobą całe pudełko, po czym podejdź do zablokowanego przesmyku (1) . Droga zostanie utorowana. Pokonaj stojące ci na drodze orki i przebij się do właściwej jaskini (3) . Strażnika pilnującego wejścia możesz przestraszyć w rozmowie na tyle, że nie będzie on z tobą walczył.

UWAGA: Zaznaczony na mapie znak ($) oznacza żyłę rudy - Studnia Starej Sowy (1) - Akt 1 - Neverwinter Nights 2 - poradnik do gry

UWAGA: Zaznaczony na mapie znak ($) oznacza żyłę rudy. Zapamiętaj to oznaczenie, gdyż pojawiać się będzie co jakiś czas na innych mapkach poradnika.

Nie ma wiele ciekawych rzeczy na tym poziomie podziemi. W punkcie (1) możesz uwolnić grupę górników. Yaisog jest w punkcie (2) . Na początku zostawi cię on ze swoimi strażnikami. Pokonaj ich i goń go aż do następnej areny walki. Tym razem zaatakuje cię on osobiście. Skup na nim swoje ataki, ignorując pozostałe orki. Gdy go zranisz wystarczająco poważnie, zgodzi się on współpracować. Możesz wyciągnąć z niego informacje lub dobić go (ew. jedno i drugie). Uwzględnij przy tym fakt, że ma on na sobie trochę niezłego sprzętu. Przejdź dalej i porozmawiaj z mężczyzną (3) , po czym uwolnij go i wyjdź drugim wyjściem. Wróć do obozu w Studni Starej Sowy.

Po drodze napadnięty zostaniesz przez grupę orków - Studnia Starej Sowy (1) - Akt 1 - Neverwinter Nights 2 - poradnik do gry

Po drodze napadnięty zostaniesz przez grupę orków. Gdy ich pokonasz, ujawni się tajemniczy wojownik, o którym mówił Callum. Jest to paladyn o imieniu Casavir. Przyłącz go do swojej drużyny i udaj się w stronę legowiska klanu Wydłuboków.

UWAGA: Jeśli w tym momencie zdecydujesz się wrócić do Neverwinter (co nie jest głupim pomysłem, gdyż możesz tam zakupić lepszy sprzęt dla Casavira i uzupełnić zapasy), zostaniesz jeszcze raz napadnięty przez orki, a na czele ataku stać będzie - Studnia Starej Sowy (1) - Akt 1 - Neverwinter Nights 2 - poradnik do gry

UWAGA: Jeśli w tym momencie zdecydujesz się wrócić do Neverwinter (co nie jest głupim pomysłem, gdyż możesz tam zakupić lepszy sprzęt dla Casavira i uzupełnić zapasy), zostaniesz jeszcze raz napadnięty przez orki, a na czele ataku stać będzie.. mężczyzna, którego uwolniłeś w jaskiniach Kościożujów. Najwyraźniej nie był to posłaniec, za którego się podawał.

Klan Wydłuboków

Zleceniodawca: Callum / Casavir

By dostać się do jaskini klanu Wydłuboków, musisz przejść przez kolejny górski poziom – tym razem obejdzie się jednak bez żadnych komplikacji. Po prostu dojdź do drugiego końca wąwozu, eliminując pająki i orków (ich barykady najlepiej likwidować magią z dystansu). Na końcu czeka miniboss – wielki pająk. Gdy go pokonasz, wejdź pod ziemię.

1 - Studnia Starej Sowy (2) - Akt 1 - Neverwinter Nights 2 - poradnik do gry
Na pierwszym poziomie lochów znajdziesz 2 ciekawostki - Studnia Starej Sowy (2) - Akt 1 - Neverwinter Nights 2 - poradnik do gry

Na pierwszym poziomie lochów znajdziesz 2 ciekawostki. Pierwsza z nich to grupa wilków (1) , z którą może porozmawiać Elanee, jeśli masz ją w drużynie. Za jej pomocą namówisz je, by do ciebie dołączyły i pomogły pozbyć się orków z tych jaskiń. Druga warta zobaczenia sprawa to oddział rannych orków (2) , których możesz zaatakować, by zyskać nieco punktów Zła. Poza tym, cały ten poziom to nieustanna walka z kolejnymi przeciwnikami. Niżej zejdziesz używając odpowiednich drzwi (3) .

Na drugim poziomie spotkasz grupę katów, którzy rozmawiają o torturach stosowanych na posłańcu (1) - Studnia Starej Sowy (2) - Akt 1 - Neverwinter Nights 2 - poradnik do gry

Na drugim poziomie spotkasz grupę katów, którzy rozmawiają o torturach stosowanych na posłańcu (1) . Pokonaj ich i idź dalej, a dojdziesz do barykady orków (2) . Gdy ją zniszczysz, pozostanie wejść do komnaty wodza, Lograma (3) . Gdy go pokonasz, sprawdź skarbiec (4) i przejdź niżej (5) .

Na trzecim poziomie znajdziesz całą masę ludzkich ciał – wywiąże się dialog pomiędzy członkami drużyny - Studnia Starej Sowy (2) - Akt 1 - Neverwinter Nights 2 - poradnik do gry

Na trzecim poziomie znajdziesz całą masę ludzkich ciał – wywiąże się dialog pomiędzy członkami drużyny. Jeśli chcesz zdobyć trochę autorytetu u Casavira, powiedz że musicie dociec sprawiedliwości. W punkcie (1) spotkacie niejakiego Wynna, znajomego Qary z Akademii, wijącego się na podłodze w konwulsjach. Po chwili pojawi się kolejny Kapłan Cienia wraz z dwoma pomniejszymi czarownikami. Walka z nimi może być trudna, ale nie mają oni żadnej ochrony przed obrażeniami fizycznymi, więc wystarczy połączenie pozytywnych uroków na własną drużynę z wysłaniem „fizycznych” naprzód, by posiekali przeciwników na kawałki. Gdy wszyscy będą martwi, wejdź do pokoju obok (2) by uwolnić prawdziwego posłańca. Opuść jaskinię korzystając z wyjścia na skróty (3) . Wróć od Studni Starej Sowy, by zdać raport Callumowi. Dostaniesz w nagrodę bardzo dobry topór dla Khelgara. W rozmowie z Callumem stań w obronie Casavira, a podniesiesz u niego swój autorytet.

2 - Studnia Starej Sowy (2) - Akt 1 - Neverwinter Nights 2 - poradnik do gry

pobierz poradnik

Aby pobrać poradnik do gry
Neverwinter Nights 2

wyślij SMS o treści GOL na numer 77464

i wpisz poniżej kod, który otrzymasz w zwrotnym SMS.

Koszt poradnika to 8.61 zł

Poradnik Neverwinter Nights 2

spis treści poradnika do gry Neverwinter Nights 2 dostępnych w pełnej wersji


na pomarańczowo zaznaczono części wyświetlone jako przykładowe

Wprowadzenie
Tutorial
Zachodni Port
Akt 1
• Fort Locke (1)
• Fort Locke (2)
• Highcliff (1)
• Highcliff (2)
• Neverwinter (1)
• Neverwinter (2)
• Neverwinter (3)
• Studnia Starej Sowy (1)
• Studnia Starej Sowy (2)
• Powrót do Neverwinter (1)
• Powrót do Neverwinter (2)
• W pogoni za Githyanki
Akt II
• Proces (1)
• Proces (2)
• Proces (3)
• Proces i pojedynek
• Śladami Aldanona (1)
• Śladami Aldanona (2)
• Posągi Oczyszczenia (1)
• Posągi Oczyszczenia (2)
• Siedziba Amona Jerro (1)
• Siedziba Amona Jerro (2)
Akt III
• Atak na Zamek Never
• Sojusze (1)
• Sojusze (2)
• Łupieżcy Cienia
• Przekucie miecza
• Wojna
• Atak na Króla Cieni (1)
• Atak na Króla Cieni (2)
Warownia na Rozdrożach
• Wstęp
• Górnictwo
• NPC
• Odbudowa
• Wskazówki
• Misje specjalne i inne atrakcje
• Złodzieje Cienia
Misje poboczne (1)
Misje poboczne (2)
Misje poboczne (3)
Misje poboczne (4)
Neverwinter Nights 2

zobacz więcej informacji o grze
Neverwinter Nights 2

Wszystkie dostępne tu poradniki są bezpłatnie do pobrania dla posiadaczy abonamentów MayClub.

Poradniki do gier RPG

Gry RPG
© 2000-2014 GRY-OnLine S.A.regulaminkontakt i pomocgry onlinegame guides