poradniki i solucje do gier
poradniki i solucje do gierod A do Zpomoc i reklamacjeregulamin usługi

Poradnik Need for Speed: Porsche 2000 (Need for Speed: Porsche Unleashed)

Zadaniem niniejszego poradnika jest pomoc w przebrnięciu przez tryby „Factory Driver” oraz „Evolution”. Znajdziecie tu wszystko, czego nowy kierowca w świecie Need for Speed: Porsche Unleashed potrzebuje.

poradnik, solucja do gry w zawiera 45 stron i 58 ilustracji, rozmiar pliku to 2,1 MB

Rocznik

Model

Klasa

Cena

ACC

TOP

BRA

HAN

OVE

1989

944 S2 Cabriolet

Modern 3

86265

79

68

72

66

75

1991

944 Turbo Cabriolet

Modern 3

x

82

70

72

66

76

1990

911 Carrera 2 Cabriolet (964)

Modern 3

118000

83

74

81

62

79

1990

911 Carrera 2 Targa (964)

Modern 3

118700

83

74

81

62

79

1990

911 Carrera 4 Targa (964)

Modern 3

121800

83

74

83

62

79

1990

911 Carrera 4 Cabriolet (964)

Modern 3

131000

83

74

83

62

79

1992

928 GTS

Modern 2

x

83

78

70

69

79

1997

Boxster*

Modern 3

76500 / x

79

70

81

71

79

1989

911 Carrera 4 Coupe (964)

Modern 3

116600

83

74

83

66

80

1990

911 Carrera 2 Coupe (964)

Modern 3

103500

83

74

81

66

80

2000

Boxster S

Modern 3

x

82

74

81

73

82

1991

911 Turbo 3.3 Coupe (964)

Modern 2

x

85

76

86

69

83

1994

911 Carrera Cabriolet (993)

Modern 2

x

83

76

83

74

83

1995

911 Carrera 4 Cabriolet (993)

Modern 2

x

83

76

84

74

84

1993

911 Turbo 3.6 Coupe (964)

Modern 2

204000

86

80

86

72

85

1994

911 Carrera Coupe (993)

Modern 2

x

83

76

83

74

85

1995

911 Carrera 4 Coupe (993)

Modern 2

142000

83

76

86

78

85

1998

911 Carrera 3.4 Cabriolet (996)

Modern 2

155160

84

80

86

74

85

1999

911 Carrera 4 Cabriolet (996)

Modern 2

166160

84

80

86

74

85

1996

911 Carrera Targa (993)

Modern 2

145000

84

78

90

83

88

1996

911 Carrera Coupe (993)

Modern 2

132950

84

78

86

78

86

1997

911 Carrera S 3.6 Coupe (993)

Modern 2

137500

84

78

86

78

86

1998

911 Carrera 3.4 Coupe (996)

Modern 2

135610

84

80

86

78

87

1999

911 Carrera 4 Coupe (996)

Modern 2

147640

84

80

86

78

87

1996

911 Carrera 4 Coupe (993)

Modern 2

142000

84

78

90

83

88

1996

911 Carrera 4 S Coupe (993)

Modern 2

158100

84

78

90

80

88

1995

911 Turbo 3.6 Coupe (993)

Modern 1

212040

87

82

90

85

90

1997

911 GT2 race version

Race Class

x

87

83

91

84

91

1998

911 GT3 Cup

Race Class

x

86

85

92

88

92

2000

911 Turbo (996)**

Modern 1

250000 / x

87

86

90

85

92

1998

911 GT1 race version***

Race Class

750000

89

91

100

100

100

Boxter* - samochód dostępny w dwóch wersjach kolorystycznych, przy czym tylko jedna jest do kupienia. Drugą otrzymuje się za darmo za zdobycie tytułu Chief Test Drivera w trybie Factory Driver. Należy jednak zaznaczyć, iż wygranym wcześniej samochodem nie możesz startować w wyścigach.

911 Turbo (996)* - samochód dostępny w dwóch wersjach kolorystycznych, przy czym tylko jedna jest do kupienia. Drugą otrzymuje się za darmo za zdobycie tytułu Ace Test Drivera w trybie Factory Driver. Należy jednak zaznaczyć, iż wygranym wcześniej samochodem nie możesz startować w wyścigach.

911 GT1 race version*** - samochód ten można wygrać w kończącym erę, bonusowym wyścigu.

Tutaj znajdziesz drobny opis i mapy poszczególnych tras, na których przyjdzie Ci się ścigać. Opisy posortowane są alfabetycznie. Na mapkach literką S oznaczyłem skróty i drogi, którymi bardziej opłaca się jechać (a które nie skracają zbytnio trasy).

Uwaga: trasy mogą występować w dwóch wariantach - zwyczajnym i odwróconym, toteż czasami mapka może się nieco różnić oznakowaniem w stosunku do zamieszczonej tutaj.

1. Alps.

Jedziesz w śnieżnym otoczeniu, a więc samochód prowadzi się nieco inaczej niż zwykle - Trasy cz.1 - Need for Speed: Porsche 2000 - poradnik do gry

Jedziesz w śnieżnym otoczeniu, a więc samochód prowadzi się nieco inaczej niż zwykle. Jeżeli to możliwe, dostosuj go pod kątem jazdy po śniegu właśnie. Istnieje kilka technik wchodzenia w zakręty na tej mapie, gdyż w tym miejscu nie jest sztuką wypaść gdzieś poza trasę. Nie będę Ci psuł całej przyjemności z samodzielnego ich odkrycia. Tak czy owak, uważaj szczególnie, jeśli jedziesz potężnymi samochodami (jak np. GT1). Na mapce obok literką S zaznaczyłem drogę, którą preferuję - tym razem nie znaczy to, że druga jest gorsza. Jeżdżę nią, ponieważ można się bardziej rozpędzić i jest znacznie łatwiejszy wyjazd na dalszą trasę.

2. Autobahn.

Tę mapę można krótko streścić - szybka jazda z okazjonalnym deszczem - Trasy cz.1 - Need for Speed: Porsche 2000 - poradnik do gry

Tę mapę można krótko streścić - szybka jazda z okazjonalnym deszczem. Ponownie bardzo niebezpiecznie może być na zakrętach - o ile nie zwolnisz do odpowiedniej prędkości. Uważaj na występujące tu i ówdzie przeszkody (znaki, itp.) - uderzenie w taki obiekt może skończyć się bardzo źle dla Ciebie, Twojego samochodu i Twojego czasu. Na mapie znajdują się tunele. Jeżeli jedziesz wolnym samochodem, omiń obydwa. Jeżeli standardowym, pomiń pierwszy i przejedź przez drugi. Nie zaznaczałem na mapce obok skrótów, gdyż zostały wyszczególnione wyżej. :-)

3. Auvergne.

Na tej trasie jedziesz m - Trasy cz.1 - Need for Speed: Porsche 2000 - poradnik do gry

Na tej trasie jedziesz m.in. po mieście. Mieście z kilkoma głównymi drogami i setką wąskich, ukrytych uliczek. Uważaj przede wszystkim na te ostatnie. Ponadto staraj się unikać bliskich spotkań z hydrantami, gdyż dają one spore uszkodzenia. Po raz kolejny nie zaznaczałem skrótów, sam zdecyduj, którędy Ci się lepiej jedzie - jedynie odradzam wybór dolnej drogi. Możesz mieć z tą mapą problemy...

4. Corsica.

Tą mapę można przejechać na kilka sposobów, gdyż w jej centrum droga dzieli się na kilka innych, które wzajemnie się przecinają - Trasy cz.1 - Need for Speed: Porsche 2000 - poradnik do gry

Tą mapę można przejechać na kilka sposobów, gdyż w jej centrum droga dzieli się na kilka innych, które wzajemnie się przecinają. Zarówno na normalnej, jak i na odwróconej trasie, najlepiej jechać najpierw w tunel w lewo, prosto, znowu w lewo i do "brudnego" tunelu wyglądającego niczym zjazd do kopalni. Podczas przejeżdżania przez tunele (głównie te z długimi zakrętami, kiedy znajdujesz się pod ścianą) uważaj na ich zakończenia. Jeżeli będziesz jechał cały czas przy ścianie, uderzysz o kant zakończenia.

5. Cote D'Azur.

Ta mapa cechuje się tym, iż jak długa i szeroka, tak niemalże non-stop jedziesz z zabójczą prędkością - Trasy cz.2 - Need for Speed: Porsche 2000 - poradnik do gry

Ta mapa cechuje się tym, iż jak długa i szeroka, tak niemalże non-stop jedziesz z zabójczą prędkością. Teoretycznie nie ma skrótów, ale mimo wszystko w pewnym miejscu z dwóch dróg można wybrać krótszą. Zakręty wyglądają na łagodne, ale nie daj się zwieść. W rzeczywistości, jeżeli nie zwolnisz, możesz bardzo łatwo wylądować "ciut za daleko".

6. Monte Carlo Circuit 1.

Jedyną trudnością na tej mapie jest część z nawrotami - może Ci ona przysporzyć nieco kłopotów, ale po kilku przejazdach powinieneś dojść do wprawy - Trasy cz.2 - Need for Speed: Porsche 2000 - poradnik do gry

Jedyną trudnością na tej mapie jest część z nawrotami - może Ci ona przysporzyć nieco kłopotów, ale po kilku przejazdach powinieneś dojść do wprawy. Poza tym uważaj by nie rozpędzać się zanadto przed dłuższymi zakrętami.

7. Monte Carlo Circuit 2.

Również niezbyt trudna mapa - Trasy cz.2 - Need for Speed: Porsche 2000 - poradnik do gry

Również niezbyt trudna mapa. Problemy może sprawiać jedynie zwrot o 180 stopni oraz punkt startu przy fontannie - łatwo jest na nią przypadkiem trafić.

8. Monte Carlo Circuit 3.

Tutaj może być nieco trudniej - Trasy cz.2 - Need for Speed: Porsche 2000 - poradnik do gry

Tutaj może być nieco trudniej. Na trasie znajdują się dobrze nam już znane nawroty i wąskie tunele, na dodatek łatwo można wejść w zakręt zbyt szeroko, w efekcie czego trafić np. nie do tunelu lecz na jedną z pobocznych, wąskich dróg, które są znacznie trudniejsze do przejechania.

9. Monte Carlo Circuit 4.

Jedna z dłuższych tras w scenerii Monte Carlo - Trasy cz.2 - Need for Speed: Porsche 2000 - poradnik do gry

Jedna z dłuższych tras w scenerii Monte Carlo. Istnieją momenty, gdy można nieźle nabrać prędkości, ale miej się na baczności.

pobierz poradnik

Aby pobrać poradnik do gry
Need for Speed: Porsche 2000

wyślij SMS o treści GOL na numer 77464

i wpisz poniżej kod, który otrzymasz w zwrotnym SMS.

Koszt poradnika to 8,61 zł

Need for Speed: Porsche 2000

zobacz więcej informacji o grze
Need for Speed: Porsche 2000

Wszystkie dostępne tu poradniki są bezpłatnie do pobrania dla posiadaczy abonamentów MayClub.

Poradniki do gier sportowych

Sportowe