poradniki i solucje do gier
poradniki i solucje do gierod A do Zpomoc i reklamacjeregulamin usługi

Poradnik Amerzone: Testament Odkrywcy (Amerzone: The Explorer's Legacy)

Kompletny opis przejścia, które umożliwi Wam ukończyć tą ciekawą grę przygodową i spowodować, aby cudowne białe ptaki ponownie wzbiły się w przestworza nad krainą Amerzone.

poradnik, solucja do gry w zawiera 31 stron i 108 ilustracji, rozmiar pliku to 2,5 MB

Zszedłem po schodach na sam dół, żegnając ostatnim spojrzeniem pana Valembois. Przypomniałem sobie, iż w pobliżu miejsca gdzie znalazłem młotek znajdowało się zejście do piwnicy. Otworzyłem klapę i ruszyłem na dół. Po prawej odnalazłem włącznik światła.

1 - Latarnia cz.3 - Amerzone: Testament Odkrywcy - poradnik do gry
O rany, toż to nie piwnica, ale ogromne lochy - Latarnia cz.3 - Amerzone: Testament Odkrywcy - poradnik do gry

O rany, toż to nie piwnica, ale ogromne lochy. Co było robić? Poszedłem na przód, aż do miejsca gdzie krętymi schodami zszedłem jeszcze niżej i wszedłem w nowy korytarz. Schodziłem coraz niżej i zatrzymałem się przy metalowych drzwiach oświetlonych czerwono. Zamknięte, muszę poszukać klucza. Cofnąłem się i wszedłem do pokoju kontrolnego.

2 - Latarnia cz.3 - Amerzone: Testament Odkrywcy - poradnik do gry
Na stole stała dziwna maszyna - mieszanka komputera z maszyną do pisania - Latarnia cz.3 - Amerzone: Testament Odkrywcy - poradnik do gry

Na stole stała dziwna maszyna - mieszanka komputera z maszyną do pisania. Zabrałem leżącą dyskietkę, włączyłem przełącznik napięcia na ścianie, na komputerze i na monitorze. Do stacji włożyłem dyskietkę. Program zapytał mnie o kod dostępu. Zazwyczaj wszyscy używają daty, której nigdy nie zapomną, czyli daty urodzenia. Valembois urodził się 28 czerwca 1904 - spróbujmy więc cyfr: 280604. Zatwierdziłem naciskając gwiazdkę. Potwierdziłem autentyczność, a następnie nacisnąłem przycisk "Load". Zgrałem dane na dyskietkę i w ten sposób otworzyłem pancerne drzwi.

3 - Latarnia cz.3 - Amerzone: Testament Odkrywcy - poradnik do gry
Tuż za drzwiami po prawej stronie znalazłem łom - Latarnia cz.3 - Amerzone: Testament Odkrywcy - poradnik do gry

Tuż za drzwiami po prawej stronie znalazłem łom. Wszedłem do windy. Coś mi podpowiedziało, by do otworu u dołu włożyć łom. Uruchomiłem windę, która po chwili się zatrzymała.

4 - Latarnia cz.3 - Amerzone: Testament Odkrywcy - poradnik do gry
Rozwaliłem młotem ścianę za plecami i ruszyłem naprzód - Latarnia cz.3 - Amerzone: Testament Odkrywcy - poradnik do gry

Rozwaliłem młotem ścianę za plecami i ruszyłem naprzód. Otworzyłem drzwi... i zobaczyłem ogromne jajo na wózku.

5 - Latarnia cz.3 - Amerzone: Testament Odkrywcy - poradnik do gry
6 - Latarnia cz.3 - Amerzone: Testament Odkrywcy - poradnik do gry

Po prawej była dźwignia, którą przełączyłem. Wówczas jajo zjechało po pochylni. Ale dokąd? Wróciłem do windy. Przełączyłem dźwignię i wróciłem na górę. Wyjąłem łom i jeszcze raz pociągnąłem za wajchę. Zjechałem na sam dół. Wysiadłem z windy, otworzyłem kolejne drzwi i... zobaczyłem to coś.

1 - Latarnia cz.4 - Amerzone: Testament Odkrywcy - poradnik do gry
Dziadek nazywał to bodajże wodolotem - Latarnia cz.4 - Amerzone: Testament Odkrywcy - poradnik do gry

Dziadek nazywał to bodajże wodolotem. Zszedłem na dół i skręciłem dwa razy w prawo, a następnie wspiąłem się po drabinie. Przełączyłem dźwignię. Za pomocą ogromnej suwnicy jajo zostało bardzo delikatnie zapakowane do wodolotu. Zszedłem po drabinie i ruszyłem przed siebie, by sprawdzić dokąd prowadziła znajdująca się tam kładka.

2 - Latarnia cz.4 - Amerzone: Testament Odkrywcy - poradnik do gry
Doszedłem do bramy wylotowej i skręciłem w prawo - Latarnia cz.4 - Amerzone: Testament Odkrywcy - poradnik do gry

Doszedłem do bramy wylotowej i skręciłem w prawo. Wsiadłem do windy, zamknąłem drzwi i po przyjrzeniu się bliżej przełącznikowi, pojechałem do góry. Znalazłem się w pomieszczeniu z teleskopem, przez który zobaczyłem klucz odlatujących gęsi. Zapamiętałem w którym kierunku leciały (140?).

3 - Latarnia cz.4 - Amerzone: Testament Odkrywcy - poradnik do gry
Wróciłem do windy i pojechałem wyżej - Latarnia cz.4 - Amerzone: Testament Odkrywcy - poradnik do gry

Wróciłem do windy i pojechałem wyżej. Znalazłem się na szczycie latarni. Wysiadłem z windy i najpierw po drabinie, a potem po schodach dotarłem do pomieszczenia sterowego. Tam, używając na przemian prawej i lewej dźwigni, ustawiłem kierunek 145?, gdyż pamiętałem z notatek Valembois, że do kierunku odlotu gęsi należy dodać pięć stopni, i zakręciłem kołem sterowym.

4 - Latarnia cz.4 - Amerzone: Testament Odkrywcy - poradnik do gry
Wróciłem do windy i zjechałem do hangaru - Latarnia cz.4 - Amerzone: Testament Odkrywcy - poradnik do gry

Wróciłem do windy i zjechałem do hangaru. Przeszedłem kładką do wodolotu i wsiadłem do środka. Do otworu komputera wsunąłem dyskietkę, załadowałem program, z dostępnych opcji wybrałem tryb "Plane", podałem odpowiedni kurs (czyli 145?) i... dalej wszystko zaczęło się dziać bez mojego udziału. Wraz z kluczem gęsi wyruszyłem w podróż mojego życia.

5 - Latarnia cz.4 - Amerzone: Testament Odkrywcy - poradnik do gry
6 - Latarnia cz.4 - Amerzone: Testament Odkrywcy - poradnik do gry

Ponieważ nic nie trwa wiecznie, paliwo też kiedyś musiało się skończyć. Przełączyłem na monitorze na opcję "Sailing", a kiedy pojazd się zatrzymał wybrałem "Submarine" i przepłynąłem w pełnym zanurzeniu pod zagradzającym dalszą drogę wrakiem. Po chwili już cumowałem przy przystani, obok zdziwionego odrobinę rybaka. Wyszedłem na zewnątrz. Ach, jak to miło odetchnąć świeżym powietrzem. Postanowiłem zamienić kilka słów z rybakiem, ale nie był zbyt sympatyczny. Stwierdził, że to moja wina, że ryby nie biorą, gdyż je wypłoszyłem hałasem. Też coś! Ale z tym uwięzionym wielorybem musiałem coś zrobić, szkoda zwierzaka.

1 - Wyspa cz.1 - Amerzone: Testament Odkrywcy - poradnik do gry
Postanowiłem rozejrzeć się po wyspie - Wyspa cz.1 - Amerzone: Testament Odkrywcy - poradnik do gry

Postanowiłem rozejrzeć się po wyspie. Uff, ale upał... Wstąpiłem do starej, zniszczonej tawerny i zabrałem ze stołu hełm płetwonurka oraz wbity w tarczę do rzutek nóż.

2 - Wyspa cz.1 - Amerzone: Testament Odkrywcy - poradnik do gry
Dawno chyba nikt tu nie sprzątał - Wyspa cz.1 - Amerzone: Testament Odkrywcy - poradnik do gry

Dawno chyba nikt tu nie sprzątał. Wyszedłem na ten skwar i ruszyłem w stronę odległego baraku, który wyglądał na jakiś hangar. Znalazłem tam kanister oraz klucz.

3 - Wyspa cz.1 - Amerzone: Testament Odkrywcy - poradnik do gry
Przy wyjściu stał dystrybutor z paliwem, napełniłem więc paliwem kanister - Wyspa cz.1 - Amerzone: Testament Odkrywcy - poradnik do gry

Przy wyjściu stał dystrybutor z paliwem, napełniłem więc paliwem kanister. Podszedłem do olbrzymiego wiatraka, będącego zapewne czymś w rodzaju elektrowni na tej wyspie. Przyjrzałem mu się bliżej i pociągnąłem za zwisającą rączkę.

4 - Wyspa cz.1 - Amerzone: Testament Odkrywcy - poradnik do gry
5 - Wyspa cz.1 - Amerzone: Testament Odkrywcy - poradnik do gry

pobierz poradnik

Aby pobrać poradnik do gry
Amerzone: Testament Odkrywcy

wyślij SMS o treści GOL na numer 77464

i wpisz poniżej kod, który otrzymasz w zwrotnym SMS.

Koszt poradnika to 8.61 zł

Poradnik Amerzone: Testament Odkrywcy (Amerzone: The Explorer's Legacy)

spis treści poradnika do gry Amerzone: Testament Odkrywcy dostępnych w pełnej wersji


na pomarańczowo zaznaczono części wyświetlone jako przykładowe

Wstęp
Latarnia cz.1
Latarnia cz.2
• Latarnia cz.3
• Latarnia cz.4
• Wyspa cz.1
Wyspa cz.2
Pueblo cz.1
Pueblo cz.2
Rzeka
Wioska cz.1
Wioska cz.2
Bagno
Świątynia Wulkanu
Amerzone: Testament Odkrywcy

zobacz więcej informacji o grze
Amerzone: Testament Odkrywcy

Wszystkie dostępne tu poradniki są bezpłatnie do pobrania dla posiadaczy abonamentów MayClub.

Poradniki do gier przygodowych

Przygodowe
© 2000-2014 GRY-OnLine S.A.regulaminkontakt i pomocgry onlinegame guides