poradniki i solucje do gier
poradniki i solucje do gierod A do Zpomoc i reklamacjeregulamin usługi

Poradnik SpellForce 2: Czas Mrocznych Wojen (SpellForce 2: Shadow Wars)

Kompletny poradnik do gry Spellforce 2: Shadow Wars zawiera opis wykonania wszystkich zadań i misji, mapy wszystkich lokacji z oznaczeniem najważniejszych punktów, podaje taktyki walki z najtrudniejszymi przeciwnikami, oraz wiele innych porad.

poradnik, solucja do gry w zawiera 148 stron i 288 ilustracji, rozmiar pliku to 14,3 MB

Przechodząc przez miasto natkniesz się na Alwina (13) - Nightsong and the Message for the King - Rushwater Downs (3) - Threatened Homelands - Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen - poradnik do gry

Przechodząc przez miasto natkniesz się na Alwina (13). Porozmawiaj z nim. Przekaż mu list od dzieci, w nagrodę otrzymasz znakomitą zbroję. Porusz także temat Iron Falcons. Dostaniesz kolejne zadanie: porozmawiaj z Berengarem (14), ekspertem od dawnych zbroi używanych przez Irona Falcons. Zanim udasz się do ruin twierdzy zakonu, odwiedź Berengara mieszkającego w Connach (wiosce, w której trzymano szamana).

Zadanie wykonane (poboczne): zanieś Alwinowi list od Ingi i Rolfa

Porozmawiaj z Berengarem - Nightsong and the Message for the King - Rushwater Downs (3) - Threatened Homelands - Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen - poradnik do gry

Porozmawiaj z Berengarem. Dostaniesz od niego zadanie: odnajdź zbroję Berengara, zaginioną w pobliżu portalu do Sevenkeeps. Kowal wskaże Ci też klęczącego niedaleko Letho Grey'a (15). Porozmawiaj z nim.

Zadanie wykonane (poboczne): porozmawiaj z Berengarem

1 - Nightsong and the Message for the King - Rushwater Downs (3) - Threatened Homelands - Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen - poradnik do gry

 

Porozmawiaj z Letho. Dostaniesz zadanie: odszukaj rodzinę Grey'a w Gate of Swords. Zabierz przedmioty ze stojącej obok skrzyni i ruszaj do ruin.

2 - Nightsong and the Message for the King - Rushwater Downs (3) - Threatened Homelands - Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen - poradnik do gry

 

Zanim dotrzesz do ruin zbadaj okolicę. Na północy znajdziesz bimbrownię pilnowaną przez kilka wilków (16). Zabij bestie i zabierz przedmioty poukrywane w skrzyniach. Ruszaj teraz na zachodni kraniec mapy.

Przy portalu spotkasz doktora Mausera (17) - Nightsong and the Message for the King - Rushwater Downs (3) - Threatened Homelands - Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen - poradnik do gry

Przy portalu spotkasz doktora Mausera (17). Zaatakuj go, po chwili zmaterializuje się dziwny osobnik, Profesor Twiddle, który pomoże Ci w walce. Porozmawiaj z nim a otrzymasz zadanie: rozszyfruj znaczenie dziwnej przemowy Profesora. Przeszukaj zwłoki doktora i zabierz przedmioty i list. W ten sposób rozwiązujesz tajemnicę zaginionej zbroi Berengara. Skorzystaj z Journey Stone by przenieść się do Connach. Porozmawiaj z Berengarem. Wracaj do drużyny i ruszaj do ruin.

Zadanie wykonane (poboczne): sprawdź, co się stało ze zbroją Berengara

Wejdź do ruin twierdzy (18) - Nightsong and the Message for the King - Rushwater Downs (3) - Threatened Homelands - Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen - poradnik do gry

Wejdź do ruin twierdzy (18). Znajdziesz tu rozmaite szkielety stojące w grupach. Zdejmuj kolejne oddziały a przy każdym znajdziesz jedną księgę. Ostatnia grupa dowodzona przez Skeleton Mage, jest w posiadaniu Portal Stone. Zabij szkielety. Wszystkie potrzebne przedmioty są Twoje. Ruszaj w dalszą drogę.

Zadanie wykonane: odszukaj Portal Stone

Zadanie wykonane (poboczne): odszukaj magiczne księgi Rohena

Skieruj się maksymalnie na zachód, do portalu, który przeniesie Cię do Sevenkeeps (19) - Nightsong and the Message for the King - Rushwater Downs (3) - Threatened Homelands - Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen - poradnik do gry

Skieruj się maksymalnie na zachód, do portalu, który przeniesie Cię do Sevenkeeps (19).

Act: Threatened Homelands

Chapter: Nightsong and the Message for the King

Sevenkeeps

W Sevenkeeps również zdarzy Ci się dowodzić oddziałem żołnierzy. Będą to podstawowe jednostki i nie zmieniaj stosowanej do tej pory taktyki.

1 - Nightsong and the Message for the King - Sevenkeeps - Threatened Homelands - Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen - poradnik do gry

1. Portal do Rushwater Downs

2. Król Ulf

3. Uniwersytet

4. Ambasador Krasnoludów

5. Dzielnica Kapłanów

6. Sanctuary of Light

7. Jarmark

8. Legowiska pająków

9. Dzielnica rzemieślników

10. Kopalnia i Golemy

11. Portal do Underhall

12. Silent Glade

13. Spring Keeps

14. Dystrykt Magów

15. Garnizon Milicji

16. Baza bandytów

17. Lemuel

18. Portal do Dun Mora

19. Kryjówka Hagarda

20. Portal do Westguard

1 - Nightsong and the Message for the King - Sevenkeeps - Threatened Homelands - Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen - poradnik do gry

 

Tuż za portalem (1) stoi strażnik Gertbrandt. Porozmawiaj z nim, wskaże Ci drogę na królewski dwór i opowie o pladze nękającej królestwo. Zbadaj najbliższą okolicę i ruszaj wzdłuż ścieżki. Bądź gotów na spotkanie z licznymi Sand Spiders i Large Hornets. Uwaga! Na terenie Sevenkeeps rozglądaj się szczególnie uważnie. Jest tu mnóstwo skrzyń i przedmiotów potrzebnych do wykonania questów. Bądź uważny zarówno na bezdrożach jak i w samym zamku.

2 - Nightsong and the Message for the King - Sevenkeeps - Threatened Homelands - Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen - poradnik do gry

 

Okolice zamku aż roją się od potworów. W jaskini natkniesz się na olbrzymie Swamp Spiders. Nie wbiegaj do środka, wywabiaj potwory na zewnątrz, po kilka sztuk i likwiduj kolejne grupy. Bardzo przydatne są czary ofensywne. Później wracaj na szlak.

3 - Nightsong and the Message for the King - Sevenkeeps - Threatened Homelands - Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen - poradnik do gry

 

Tuż pod samym zamkiem swoje legowisko ma potężna Sister Silverweb. Uważaj, bo pajęczyca w momencie śmierci wypuszcza hordę mniejszych pająków. Zabij potwory i wejdź do miasta. Nie zatrzymując się po drodze udaj się do samego króla Ulfa (2). Przez straże pomoże Ci się przedostać Falkmar. Opuści Cię jednak drużyna.

Porozmawiaj z królem, dworzanami i Nightsong - Nightsong and the Message for the King - Sevenkeeps - Threatened Homelands - Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen - poradnik do gry

Porozmawiaj z królem, dworzanami i Nightsong. Rozmowa nie skończyła się tak jak byś sobie tego życzył. Król uczynił Cię swym lennikiem, ale nie może pomóc Ci zbrojnie. Sojuszników musisz poszukać gdzie indziej. Otrzymujesz kolejne zadanie: porozmawiaj z generałem Einarem. Generał stoi tuż obok króla. Dowiesz się, że jedynym sposobem na powrót do Iron Fields jest zniszczenie, stojącej na drodze, fortecy Orków. Aby tego dokonać musisz zwrócić się o pomoc do starych ras: Krasnoludów i Elfów. Otrzymujesz kolejne zadanie: porozmawiaj z Jandrimem Windhammerem, ambasadorem Krasnoludów. Możesz skorzystać z Journey Stone by się do niego dostać.

Zadanie wykonane: dotrzyj na królewski dwór w Sevenkeeps

Zadanie wykonane: porozmawiaj z generałem Einarem

Zadanie wykonane: doprowadź Nightsong na królewski dwór

Zadanie wykonane: doprowadź Falkmara na królewski dwór

To koniec kolejnego etapu gry. W tej części za ukończone możesz uważać następujące questy:

Nightsong and the Message for the King: poprowadź Nightsong na królewski dwór by mogła przekazać wieści o pakcie Dark Elves z Shadows

The Supply Unit: doprowadź oddział z zaopatrzeniem do Lyraine. Po drodze zniszcz obozy nieumarłych i zapieczętuj Vault of the Undead

Rescue for Lyraine: zniszcz siły Orków, oblegające Lyraine

Falkmar: doprowadź Falkmara do Lyraine, a następnie na królewski dwór w Sevenkeeps

To Norimar: przejdź przez portal wiodący do Norimar

On the Way to the Falcons of Norimar: dotrzyj do zamku barona Ortbrandta, po drodze odbij cztery wieże strażnicze zajęte przez Nieumarłych

To Sevenkeeps: przejdź przez portal do Sevenkeeps

The Horn of the Falcons: odbij krasnoludzki róg z rąk Shadows, zadmij w niego by zasypać przejście w górach, a potem wróć do barona

Master Matricus: porozmawiaj z Matricusem w zamku Lyraine

Against the Iron Storm: obroń Lyraine przed atakiem Orków, a następnie zniszcz ich siedzibę

Return to Matricus: wróć do Matricusa z wieściami

The Old Order Stronghold: zbadaj ruiny dawnej twierdzy zakonu i znajdź Portal Stone

The King of Highmark: porozmawiaj z królem Ulfem w stolicy Sevenkeeps

A Friend: porozmawiaj z generałem Einarem

Osal: nie pozwól odbić szamana Orków

Rottgar's Letter: zanieś Solveig list od Rottgara. Powiadom Ulanda o czynie żołnierza

The Wards: odszukaj Ingę i Rolfa. Powiadom Alwina o ich losie

The Iron Falcons: sprawdź, co się stało z zaginioną zbroją Berengara

The Grey Family - Letho: sprawdź, co się stało z rodziną Letho

Traitors in Falcon Castle: donieś Ortbrandtowi o zdradzie Hedwigi i aresztuj ją

Act: Threatened Homelands

Chapter: the Catapults of Underhall

Po chwili dołączą do Ciebie Bor i Lya. Porozmawiaj z Nightsong. Elfka nie przyłączy się do Ciebie. W pobliżu stoi także Utrecht, który jest zarządcą Twojego zamku - Westguard. Poprosi Cię o jak najszybsze stawienie się w posiadłości. To Twoje kolejne zadanie. Przeszukaj okolice dziedzińca - w skrzyniach znajdziesz Coin with Two Stars i Coin with Three Stars. Udaj się teraz do portalu, który przeniesie cię do Westguard (20).

Westguard

W Westguard będziesz miał okazję rozbudować maksymalnie bazę i powołać najsilniejsze jednostki. Nie oznacza to, że musisz je koniecznie rekrutować, proponuję powołać żołnierzy podstawowego i średniego poziomu. Do tego możesz rekrutować Tytana. Zadania zmuszą Cię do powołania ponad sześćdziesięciu jednostek i wybudowania przyzwoitej ilości wieżyczek obronnych. Cały czas zbieraj surowce, i dbaj o liczebność armii. Stoczysz tu niejedną bitwę z użyciem wojsk Ludzi, Elfów i Krasnoludów. Stwórz armię składającą się z piechoty (ludzie i Krasnoludy), kawalerii (ludzie), a także elfich łuczników i Druidów. Oczywiście nie możesz tego zrobić od razu, ale pamiętaj o tym w przyszłości.

1 - The Catapults of Underhall - Westguard (1) - Threatened Homelands - Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen - poradnik do gry

1. Portal do Sevenkeeps

2, 3, 4, 5, 6. Journey Stones

7. Zarządca Utrecht

8. Warrad

9. Północna wioska

10. Południowa wioska

11. Clay Golem

12. Great Hunting Wolf

13. Dragon Spider

14. Captain of the Cult

15. Baza Nieumarłych

16. Baza Bestii

Naprzeciw portalu stoi zarządca (7), porozmawiaj z nim - The Catapults of Underhall - Westguard (1) - Threatened Homelands - Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen - poradnik do gry

Naprzeciw portalu stoi zarządca (7), porozmawiaj z nim. Otrzymasz kolejne zadania: zabij demony najeżdżające okolicę i odbuduj zniszczone budynki. Kontynuuj rozmowę by poznać historię okolicy. Kawałek dalej na północ znajdziesz rynek, na którym stoją kupcy. Warto pozbyć się nadmiaru sprzętu i zakupić nowy.

Zadanie wykonane (poboczne): udaj się do Westguard

1 - The Catapults of Underhall - Westguard (1) - Threatened Homelands - Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen - poradnik do gry

 

Na rynku stoi także robotnik Warrad (8). Porozmawiaj z nim a otrzymasz kolejne zadanie: odnajdź jego zaginioną córkę Karę. Wskazówek szukaj u Baru. Dziewczyna wyjechała odwiedzić ciotkę Baru w Sevenkeeps i ślad po niej zaginął. Baru powinieneś szukać na jarmarku w Sevenkeeps. Najpierw zajmij się sprawą Demonów. Upewnij się, że masz w ekwipunku broń dystansową (tylko taką można atakować latające istoty), i ruszaj do wioski na północ (9). Demony nie są wymagającymi przeciwnikami, więc wioskę odbijesz łatwo. Korzystając z okazji wybij wszystkie niedźwiedzie i wilki na północ od wioski. Znajdziesz trochę przedmiotów.

Teraz ruszaj do południowej wioski (10) - The Catapults of Underhall - Westguard (1) - Threatened Homelands - Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen - poradnik do gry

Teraz ruszaj do południowej wioski (10). Po drodze, na południowym krańcu mapy spotkasz Clay Golema (11). Zniszcz go to znajdziesz 10 Lumps of Clay (quest item). Odbicie wioski nie sprawi żadnych kłopotów. Zabij wszystkie Demony i zbierz skarby. W międzyczasie napraw zniszczone budynki. Wracaj do swego zamku.

Zadanie wykonane (poboczne): zniszcz plagę Demonów

Zadanie wykonane (poboczne): odbuduj zniszczone budynki

pobierz poradnik

Aby pobrać poradnik do gry
SpellForce 2: Czas Mrocznych Wojen

wyślij SMS o treści GOL na numer 77464

i wpisz poniżej kod, który otrzymasz w zwrotnym SMS.

Koszt poradnika to 8,61 zł

SpellForce 2: Czas Mrocznych Wojen

zobacz więcej informacji o grze
SpellForce 2: Czas Mrocznych Wojen

Wszystkie dostępne tu poradniki są bezpłatnie do pobrania dla posiadaczy abonamentów MayClub.

Poradniki do gier strategicznych

Strategiczne