poradniki i solucje do gier
poradniki i solucje do gierod A do Zpomoc i reklamacjeregulamin usługi

Poradnik Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse

W poradniku do gry Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse znajdziecie drobiazgowe rozwiązanie gry (okraszone dużą liczbą ilustracji), zdaniem autora najlepsze i najłatwiejsze. Nie oznacza to jednak, że inne metody nie będą równie skuteczne.

poradnik, solucja do gry w zawiera 52 stron i 182 ilustracji, rozmiar pliku to 4,8 MB

Akcja tego rozdziału rozpoczyna się na posterunku policji (#27). Więźniowie, którzy razem z Tobą znajdują się w pokoju widzeń, to doskonały i co najważniejsze bezbronny materiał na nowych towarzyszy w wędrówce. Kiedy zakończysz proces zombifikacji, skorzystaj z jedynych drzwi i ruszaj w dalszą drogę.

1 - The Slammer - Solucja - Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse - poradnik do gry
Gdy opuścisz pierwsze biura, znajdziesz się w korytarzu (#28) - The Slammer - Solucja - Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse - poradnik do gry

Gdy opuścisz pierwsze biura, znajdziesz się w korytarzu (#28). Policjanci będą bronić się przy pomocy broni palnej, dlatego staraj się zamienić w truposzy jak najwięcej ludzi. Po wejściu do sali z czerwonym dywanem, pojawi się więcej wrogów. Jeśli umiejętnie prowadzisz swoją armię, po tej wyżerce powinieneś mieć już pokaźną grupę towarzyszy.

Dalsza droga wiedzie przez szatnię (#29), gdzie czai się kilku wrogów. Pokonawszy ten kompleks dotrzesz do dużych drzwi. Program uruchomi krótki przerywnik filmowy, w którym szef policji wezwie wszystkich funkcjonariuszy do stawienia czynnego oporu.

2 - The Slammer - Solucja - Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse - poradnik do gry
Pomieszczenie, w którym się właśnie znalazłeś (#30), jest szczelnie wypełnione przez policjantów - The Slammer - Solucja - Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse - poradnik do gry

Pomieszczenie, w którym się właśnie znalazłeś (#30), jest szczelnie wypełnione przez policjantów. Jeśli nie masz pod swoją komendą towarzyszy, jak najszybciej stwórz kompanów za pomocą granatów. Uważaj, gdyż panowie z bronią w ręku nie mają zamiaru łatwo sprzedać skóry. Staraj się nie zostawiać im miejsca na oddanie strzału, bowiem kilka celnych trafień zakończy Twój żywot.

Po zakończonej walce podejdź do dużych drzwi z gwiazdką (#31). Do akcji wkroczy miejscowe komando, a Ty zostaniesz schwytany.

3 - The Slammer - Solucja - Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse - poradnik do gry
Pozycja Stubbsa nie jest ciekawa - lekarze zablokowali Twoje ruchy, musisz załatwić sprawy w inny sposób - The Slammer - Solucja - Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse - poradnik do gry

Pozycja Stubbsa nie jest ciekawa - lekarze zablokowali Twoje ruchy, musisz załatwić sprawy w inny sposób. Poczekaj, aż Twój podopieczny oderwie rękę (#32). Dzięki niej możesz objąć kontrolę nad wrogami - wystarczy wbić się w mózg, aby ofiara była posłuszna jak baranek. Z punktu widzenia rozgrywki, najkorzystniejszy jest atak ręką na ludzi, którzy posiadają broń palną. Pamiętaj, że dłoń potrafi się wspinać po ścianie, a także po suficie, co ułatwia działanie w ukryciu.

Aktualnie znajdujesz się w kłopotliwej sytuacji. Przejęcie kontroli nad naukowcami nie zda egzaminu, gdyż do sali od razu wparują funkcjonariusze. Idź przed siebie i po ścianie wdrap się do znajdującego przed Tobą tunelu wentylacyjnego.

Na pierwszym skrzyżowaniu możesz skręcić w prawo i obezwładnić jednego z policjantów. Uzyskasz w ten sposób dostęp do broni palnej i będziesz mógł strzelać do przeciwników. Problem polega na tym, że tych ostatnich jest tak dużo, że wyjście cało z opresji będzie naprawdę trudne. O wiele lepszą metodą na wariant bojowy jest dotarcie do innego pomieszczenia, w którym przebywa oficer oraz jeden ze zwykłych funkcjonariuszy (aby tam dotrzeć, na pierwszym skrzyżowaniu idź prosto, podobnie na drugim - nigdzie nie skręcaj). Istotne jest, aby posiąść łysego jegomościa. Jest on znacznie wytrzymalszy od posterunkowego, a co za tym idzie, odnosi mniejsze rany w wyniku postrzału. Pamiętaj, że ludzie nad którymi obejmujesz kontrolę, nie potrafią się zregenerować stojąc w bezruchu, tak jak robi to Stubbs.

Kierunek dalszej drogi będą wskazywać Ci trzy zielone strzałki. Musisz przedrzeć się przez kolejne korytarze, eliminując wszystkich przeciwników. Bardzo skuteczną metodą walki jest oddanie sześciu strzałów zza węgła i natychmiastowe wycofanie się w celu przeładowania broni (wkładanie nowych nabojów do bębenka trwa niemiłosiernie długo).

4 - The Slammer - Solucja - Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse - poradnik do gry
Po dotarciu do przycisku wciśnij go (#33) i obróć się o 180 stopni - The Slammer - Solucja - Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse - poradnik do gry

Po dotarciu do przycisku wciśnij go (#33) i obróć się o 180 stopni. Drzwi do więzienia stoją otworem (#34). W środku możesz uwolnić skazańców, wciskając kolejny guzik (#35). Co prawda włączy się alarm, ale więźniowie zaatakują przybyłych policjantów. Kieruj się przed siebie, by w końcu odnaleźć celę, gdzie przetrzymywany jest Stubbs. Użyj przycisku otwierającego drzwi (#36) i wejdź do środka.

5 - The Slammer - Solucja - Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse - poradnik do gry
Znów możesz wcielić się w rolę martwego komiwojażera - The Slammer - Solucja - Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse - poradnik do gry

Znów możesz wcielić się w rolę martwego komiwojażera. Jak najszybciej zamień w zombie biegających wokół więźniów i ruszaj w kierunku dużych drzwi (#37). Gdy w korytarzu pojawi się komitet powitalny, załatw przeciwników (najlepiej granatem) i ruszaj przed siebie.

6 - The Slammer - Solucja - Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse - poradnik do gry
W korytarzu z czerwonymi kolumnami, skręć w prawo - The Slammer - Solucja - Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse - poradnik do gry

W korytarzu z czerwonymi kolumnami, skręć w prawo. Jeszcze raz przyjdzie Ci przemierzyć te same lokacje - tym razem jednak nie będziesz podróżować sam. Dokonaj eksterminacji kolejnych wrogów i powiększaj swoją grupę uderzeniową. Kieruj się zawsze tam, gdzie widzisz żywych przeciwników. Na końcu trasy znajdują się drzwi, nad którymi widnieje tabliczka Exit (#38). Podejdź do nich, aby przystąpić do pojedynku z komendantem.

Finałowa potyczka na posterunku policji to nic innego jak gra rytmiczna. Pojedynek został podzielony na kolejne rundy, w których musisz naśladować taneczne ruchy komendanta (#39). Na szczęście wokół areny umieszczone są kolorowe światła, które wskażą Ci, jakie klawisze należy wciskać i w którym momencie. Jeśli uda Ci się kilkukrotnie uzyskać perfekcyjne powtórzenie (#40), możesz zaliczyć również rundę bonusową.

1 - Cop Rock - Solucja - Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse - poradnik do gry
Każda kolejna batalia jest trudniejsza od poprzedniej, gdyż trzeba zapamiętać więcej ruchów - Cop Rock - Solucja - Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse - poradnik do gry

Każda kolejna batalia jest trudniejsza od poprzedniej, gdyż trzeba zapamiętać więcej ruchów. Pojedynek na parkiecie nie jest konieczny do ukończenia gry, ale stanowi miły przerywnik. Jeśli program zauważy, że masz wybitnie drewniane nogi... przepraszam - palce, to pozwoli Ci na ominięcie tej sekcji i automatycznie przeniesie Cię do kolejnego rozdziału. Postępuj wedle uznania.

Akcja przeniesie się ponownie na ulice Punchbowl. Ruszaj przed siebie. Po chwili pojawią się radiowozy (#41), z których wyskoczą policjanci. Z racji tego, że do walki włączą się przechadzający nieopodal młodzieńcy, materiał do złożenia śmierdzącej brygady szturmowej sam nawinie Ci się pod zgniłe ręce.

1 - Painting the Town Red - Solucja - Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse - poradnik do gry
Załatwiwszy wszystkich w najbliższej okolicy, zwołaj chłopaków i biegnij do przodu ulicą - Painting the Town Red - Solucja - Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse - poradnik do gry

Załatwiwszy wszystkich w najbliższej okolicy, zwołaj chłopaków i biegnij do przodu ulicą. Na najbliższym zakręcie skręć w lewo. Dokonaj procesu zombifikacji funkcjonariuszy policji (#42) i skręć w lewo do budynku, w którym mieści się parking.

Kompleks strzeżony jest przez policjantów, ale co to dla Ciebie. Wraz z grupą uległych Ci towarzyszy dokonaj masakry na kolejnych poziomach parkingu. Pamiętaj o tym, aby swoich kompanów trzymać w pobliżu (#43) - wszak w kupie jesteś mocniejszy. Po krótkiej wędrówce dotrzesz na szczyt, gdzie będzie czekał na Ciebie znajomy robot (#44).

2 - Painting the Town Red - Solucja - Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse - poradnik do gry
3 - Painting the Town Red - Solucja - Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse - poradnik do gry
4 - Painting the Town Red - Solucja - Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse - poradnik do gry
Nauczysz się ostatniej ze sztuczek - odrywania głowy (#45) i wykorzystania jej w charakterze kuli od kręgli - Painting the Town Red - Solucja - Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse - poradnik do gry

Nauczysz się ostatniej ze sztuczek - odrywania głowy (#45) i wykorzystania jej w charakterze kuli od kręgli. Toczącą się łepetyną można sterować i w odpowiednim momencie wysadzić - przetestuj tę umiejętność na wrogich policjantach, a następnie wraz z grupą wejdź do znajdującego się przed Tobą budynku. Załatw wszystkich i wejdź do windy (#46), która zabierze Cię na dół.

5 - Painting the Town Red - Solucja - Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse - poradnik do gry
Znajdziesz się w obszernym holu (#47) - Painting the Town Red - Solucja - Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse - poradnik do gry

Znajdziesz się w obszernym holu (#47). Co prawda na dół zjechałeś sam, ale w okolicy czają się nowi towarzysze. Dokonaj eksterminacji obrońców budynku i skieruj się do bramy (#48). Kiedy wszystkie jednostki w okolicy zostaną zabite, drzwi otworzą się, a do środka wpadnie gotowe do walki komando. Na tym etapie gry powinieneś mieć już sporo kompanów u boku, dlatego pojedynek nie powinien sprawić Ci większych kłopotów.

Znów znalazłeś się na ulicach miasta (#49), w dzielnicy eleganckich sklepów. Ruszaj do przodu, zwołując od czasu do czasu kolegów oraz eksterminując wszystkich pozostałych. Część wrogów będzie przebywać na balkonie (#50). Jeśli nie chcesz, żeby funkcjonariusze zmasakrowali Ci całej grupy, musisz pofatygować się do nich na górę, za pośrednictwem klatki schodowej (wejścia do niej znajdują się po obu stronach budynku).

6 - Painting the Town Red - Solucja - Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse - poradnik do gry
7 - Painting the Town Red - Solucja - Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse - poradnik do gry
8 - Painting the Town Red - Solucja - Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse - poradnik do gry
Ruszaj w górę ulicy - Painting the Town Red - Solucja - Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse - poradnik do gry

Ruszaj w górę ulicy. Tuż przed kinem (#51) czeka Cię kolejna potyczka z przeciwnikami, ale mając już sporą grupę podkomendnych, nie powinieneś mieć z nimi żadnych problemów. Kolejny zakręt prowadzi na ulicę (#52), która patrolowana jest przez funkcjonariuszy stojących na balkonie. Pozwól swoim kolegom pójść dołem, a sam schowaj się za murem i wypuść rękę. Udaj się po ścianie budynku na jedną z platform i obejmij kontrolę nad oficerem policji (#53). Mając gnata w ręku bez trudu pokonasz przeciwników stojących u góry (#54). Twoja armia rozprawi się z policjantami broniącymi się na ulicy. Kiedy program automatycznie zapisze stan gry, możesz uwolnić rękę i powrócić do postaci Stubbsa.

9 - Painting the Town Red - Solucja - Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse - poradnik do gry
10 - Painting the Town Red - Solucja - Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse - poradnik do gry
11 - Painting the Town Red - Solucja - Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse - poradnik do gry
Zejdź na dół i ruszaj przed siebie, nawołując pozostałych przy życiu kompanów - Painting the Town Red - Solucja - Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse - poradnik do gry

Zejdź na dół i ruszaj przed siebie, nawołując pozostałych przy życiu kompanów. Na końcu ulicy skręć w zaułek (#55), w którym stoi samochód policyjny. Zauważysz furgonetki, zza których wyskoczą funkcjonariusze. Można ich załatwić w prosty sposób - puszczając bąka w towarzystwie. Kiedy wszyscy wrogowie będą zamroczeni, wykończ ich. Po krótkim przerywniku filmowym trafisz do magazynu (#56).

pobierz poradnik

Aby pobrać poradnik do gry
Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse

wyślij SMS o treści GOL na numer 77464

i wpisz poniżej kod, który otrzymasz w zwrotnym SMS.

Koszt poradnika to 8,61 zł

Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse

zobacz więcej informacji o grze
Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse

Wszystkie dostępne tu poradniki są bezpłatnie do pobrania dla posiadaczy abonamentów MayClub.

Poradniki do gier akcji

Gry Akcji