poradniki i solucje do gier
poradniki i solucje do gierod A do Zpomoc i reklamacjeregulamin usługi

Poradnik Skoki narciarskie 2006 (Springen Winter 2006)

Poradnik do gry Skoki Narciarskie 2006 zawiera informacje odnośnie techniki skakania, a także postępowania w trakcie kariery solowej i trenerskiej. Materiał wzbogacony został opisem wszystkich skoczni w grze, wraz z ich charakterystykami i zdjęciami.

poradnik, solucja do gry w zawiera 33 stron i 56 ilustracji, rozmiar pliku to 2,2 MB

Lot

1 - Lot - Nauka skakania - Skoki narciarskie 2006 - poradnik do gry
Ten element trzeba niestety opanować do perfekcji - Lot - Nauka skakania - Skoki narciarskie 2006 - poradnik do gry

Ten element trzeba niestety opanować do perfekcji. Zlekceważenie nawet drobnego błędu kończy się lądowaniem na buli. W momencie lotu oczom waszym ukazuje się celownik, wraz z czterema liniami. Perfekcyjną sylwetkę w locie zapewnia równe położenie tych linii. Każde odchylenie jest widoczne i trzeba je korygować myszką (po lewej). Należy wystrzegać się gwałtownych ruchów, gdyż doprowadzają one do przekrzywienia się zawodnika, co prowadzi do upadku. Stabilna sylwetka (po prawej) ułatwia lądowanie i niesie gracza na dużą odległość.

Rada: czasem wskazane jest, aby naszego skoczka nieco odchylić w locie. Gdy na skoczni jest wiatr z przodu, to od razu po wybiciu szarpnij myszką do tyłu. Nasz zawodnik nabierze wtedy dynamiki w locie i będzie korzystał z wiaterku. A co to oznacza, chyba nie muszę pisać? :)

Lądowanie

1 - Lądowanie - Nauka skakania - Skoki narciarskie 2006 - poradnik do gry
Ostatni element, który wymaga już wprawy i doświadczenia - Lądowanie - Nauka skakania - Skoki narciarskie 2006 - poradnik do gry

Ostatni element, który wymaga już wprawy i doświadczenia. Lądować można na wiele sposobów. Najlepszy z możliwych - telemark (po lewej) - jest najtrudniejszy do wykonania. Wskaźnik ma 2 zaciemnione pola, to właśnie na nich klikamy myszką, najpierw lewym, potem prawym przyciskiem. Przy małych odległościach telemark jest łatwy, ale wysokich ocen za styl nie zagwarantuje. Telemark mniej udany (po prawej) to taki, który powoduje zachwianie pozycji naszego zawodnika. Oceny (przy dobrej odległości) wahać się będą w granicach 18-18,5.

2 - Lądowanie - Nauka skakania - Skoki narciarskie 2006 - poradnik do gry
Są też lądowania awaryjne, czyli takie, które są bajecznie proste do wykonania, a ratują nasz tyłek przy dalekich odległościach - Lądowanie - Nauka skakania - Skoki narciarskie 2006 - poradnik do gry

Są też lądowania awaryjne, czyli takie, które są bajecznie proste do wykonania, a ratują nasz tyłek przy dalekich odległościach. Wystarczy kliknąć raz w pierwszym zaciemnionym polu. Lądowania na dwie nogi nie są wysoko punktowane, ale przy biciu rekordów skoczni to konieczność. Jeśli nieco spóźnimy się z tym to pozostaje nam lądowanie na dwie nogi z chwiejną sylwetką. Wygląda to komicznie - jakbyśmy po raz pierwszy narty założyli na nogi - ale to również pewnego rodzaju ratunek.

3 - Lądowanie - Nauka skakania - Skoki narciarskie 2006 - poradnik do gry
Ostatnie rodzaje to już raczej kiepskie próby uratowania skoku - Lądowanie - Nauka skakania - Skoki narciarskie 2006 - poradnik do gry

Ostatnie rodzaje to już raczej kiepskie próby uratowania skoku. Pierwszy z nich pozwala nam lądować w bardzo złym stylu z przysiadem (po lewej) - wystarczy raz kliknąć w drugim zaciemnionym polu. Oceny w granicach 14-15 pkt będą normalką. Bardziej hardcore'ową wersją jest lądowanie niczym kamikadze (po prawej). To już zupełnie spóźniona reakcja, która przy dalekich odległościach doprowadza do upadku. Używać na własną odpowiedzialność. :)

Rada: przeciąganie skoku raczej negatywnie odbija się na fazie lądowania, więc lepiej odpuśćcie sobie te 2-3 metry i lądujcie normalnie. Oczywiście gorąco polecam tryb Praktyki, gdzie po 30-50 skokach nabierzecie odpowiedniej wprawy.

W tym dziale postaram się w szczegółowy i w miarę rozsądny sposób opisać wszystkie skocznie, wraz z ich charakterystykami. Każda bowiem kryje w sobie kilka tajemnic, które utrudniają/ułatwiają skakanie na dalekie odległości. Opis skoczni podzieliłem na 3 części:

1. Próg (opis wyjścia z progu, jak wygląda moment wybicia, uwagi):

  • wolny (obicie nie sprawia problemów, najazd jest delikatny, łatwo wyczuć próg);
  • średni (w końcowej fazie nasz skoczek może delikatnie przyśpieszyć i tym samem czas na wybicie skraca się);
  • szybki (najazd na próg jest błyskawiczny, wymagany dobry refleks).

2. Zeskok:

  • płaski (skocznia nie pozwala na bezpieczne lądowania przy dalekich odległościach);
  • umiarkowany (umożliwia bezpieczne lądowania);
  • bezpieczny (praktycznie każdy skok można zakończyć telemarkiem).

3. Uwagi - cechy charakterystyczne dla każdej skoczni np. częste opady śniegu, niekorzystny wiatr, rady odnośnie sylwetki w locie itp.

pobierz poradnik

Aby pobrać poradnik do gry
Skoki narciarskie 2006

wyślij SMS o treści GOL na numer 77464

i wpisz poniżej kod, który otrzymasz w zwrotnym SMS.

Koszt poradnika to 8.61 zł

Skoki narciarskie 2006

zobacz więcej informacji o grze
Skoki narciarskie 2006

Wszystkie dostępne tu poradniki są bezpłatnie do pobrania dla posiadaczy abonamentów MayClub.

Poradniki do gier sportowych

Sportowe